search
menu

هتل Sayeban Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Sayeban Hotel Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل سایبان استانبول
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل سایبان استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Sayeban Hotel Istanbul


هتل سایبان استانبول، هتل ۳ ستاره ای است که در منطقه فاتح استانبول واقع شده و امکانات رفاهی مطلوب و مناسب برای مهمانان فراهم کرده است. مهمانان با رزرو هتل سایبان استانبول می توانند چند دقیقه پیاده روی کوتاه مدت به بسیاری از جاهای دیدنی استانبول از جمله مسجد سلطان احمد، کاخ و موزه توپکاپی، کلیساهای استانبول و ... دسترسی سریع و آسان داشته باشند. هتل سایبان استانبول اقامت راحت و دلنشین برای مهمانان تأمین کرده و کارکنان نیز تمام تلاششان را می کنند تا لبخند رضایت بر لبان مهمانان بنشانند. مهمانانی که قصد خرید بلیط هواپیما استانبول و تجربه اقامت شیرین و مقرون به صرفه دارند، حتما به رزرو هتل Sayeban Hotel Istanbul فکر کنند.

امکانات و خدمات عمومی هتل سایبان استانبول


انواع امکانات و خدمات برای آسایش و رفاه مهمانان در هتل سایبان استانبول در نظر گرفته شده اند. مهمانانی که با خودروی شخصی شان به استانبول سفر می کنند، می توانند از پارکینگ هتل برای پارک ماشینشان استفاده کرده و بابت هر روز مبلغ تعریف شده ای را بپردازند. لابی شیک هتل در طبقه همکف واقع شده و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، اتاق چمدان، صندوق امانات، دستگاه واکس کفش، اتاق مخصوص سیگار، آسانسور و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی قرار دارد و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن ها است. مهمانان می توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل تهیه بلیط برای بازدید از جاذبه ها، خدمات کانسرج، خدمات تور، تبدیل ارز، سوئیت پرس، اتو، خشکشویی، لباسشویی، فکس، فتوکپی، برگزاری میتینگ ها و همایش ها، خدمات شاتل فرودگاهی، دریافت سفارشات مارکت، کرایه خودرو، خدمات برای معلولین، روم سرویس و ... به پذیرش مراجعه نمایند.
پرسنل پذیرش بسیار خوش برخورد، کاردان و مجرب هستند و مهمانان را به بهترین شکل راهنمایی می کنند. در محوطه بیرونی هتل فضای سبز، تراس و مبلمان مخصوص فضای سبز وجود دارند و برای استراحت و تنفس بسیار مناسب هستند. نکته ای که مهمانان دارای حیوان خانگی باید بدانند، این است که در هتل سایبان استانبول حیوانات خانگی پذیرش نمی شوند.
ضمنا، کارکنان هتل سایبان استانبول به زبان های انگلیسی، روسی و ترکی مسلط هستند و با مهمانان خارجی ارتباط گرم و دوستانه برقرار می کنند.

اتاق های هتل


مهمانان می توانند از میان اتاق های گوناگون هتل سایبان استانبول، اتاقی را که باب سلیقه و نیازشان است، انتخاب و رزرو کنند. واحدهای اقامتی هتل سایبان استانبول شامل اتاق های دبل دلوکس، تریپل سوپریور، دبل یا توئین دلوکس، تریپل سوپریور و سوئیت خانواده هستند. تمام واحدها عایق صدا بوده و استعمال سیگار در آن ها ممنوع است. نظافت و تمیزی اتاق ها را می توان تضمین کرد؛ چرا که خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به تمام واحدها ارائه می گردد. دکوراسیون اتاق های هتل سایبان استانبول شیک، مدرن و زیبا بوده و از ترکیب رنگی بسیار زیبا و هماهنگ در طراحی اتاق ها استفاده شده است. چیدمان اتاق ها، طراحی، رنگ های به کار رفته و ... هماهنگی زیبایی با هم داشته و حس آرامش بخش و دلنوازی به فضای اتاق ها بخشیده اند. مهمانان اقامت شیرین و فراموش نشدنی در هتل سایبان استانبول تجربه می کنند. از پنجره برخی اتاق ها چشم انداز جذاب و گیرای دریای فیروزه ای رنگ نمایان است که مهمانان را شیفته خود می کند. زمان تحویل اتاق ها در هتل سایبان استانبول ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق ها ساعت ۱۲ ظهر است.

امکانات اتاق های هتل


داخل تمام اتاق های هتل سایبان استانبول امکانات رفاهی اساسی و استاندارد شامل مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، قهوه/ چای ساز، مینی بار، رخت آویز، تلفن، دراور، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام، حوله، دمپایی، لوازم بهداشتی، سشوار و ... مهیا شده اند.

رستوران هتل


در رستوران هتل سایبان استانبول وعده های اصلی غذا همه روزه از بهترین و تازه ترین مواد غرایی اولیه آماده و سرو می شوند. وعده صبحانه به صورت بوفه ای سرو شده و شامل انواع غذاها و نوشیدنی های خوشمزه و رنگارنگ است. مهمانان می توانند صبحانه شان را در تراس هتل و مقابل منظره زیبای دریا نوش جان کنند. وعده های دیگر نیز به صورت منوی آلاکارته سرو شده و شامل غذاهای سنتی و محلی هستند.

فاصله هتل سایبان استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا مسجد سلطان احمد استانبول: ۱٫۴ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه استانبول: ۱٫۵ کیلومتر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا استانبول: ۱٫۵کیلومتر
فاصله تا بازار بزرگ استانبول: ۲٫۷ کیلومتر
فاصله تا اسکله امینونو استانبول: ۴٫۳ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا استانبول: ۵٫۹ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است