search
menu

هتل Radisson Blu Hotel Istanbul Pera

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Radisson Blu Hotel Istanbul Pera
امکانات و خدمات عمومی هتل رادیسون بلو پرا
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
امکانات رستوران
امکانات تفریحی هتل
فاصله هتل رادیسون بلو پرا استانبول تا اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Radisson Blu Hotel Istanbul Pera


هتل رادیسون بلو پرا استانبول هتلی لوکس و ۵ ستاره در قلب منطقه پرا است، جایی که فرهنگ و هنر با هم تلاقی پیدا کرده اند و رستوران های معروف شهر و نایت لایف هایش به محفل جوانان و گردشگران استانبول تبدیل شده اند. از طبقات بالای این هتل چه منظره هایی که پیدا نیست؛ از بخش تاریخی استانبول گرفته تا خلیج شاخ طلایی که در هنگام غروب و شب چشم اندازی که از آن ها به خصوص آبراه زیبای شاخ طلایی پیداست، معرکه است. نزدیکی به خیابان استقلال هم مزیت دیگر اقامت در هتل Radisson Blu Hotel Istanbul Pera است و این یعنی تنها چند قدم تا رستوران ها، مغازه ها، مراکز خرید استانبول و کافه های استانبول فاصله خواهید داشت. همچنین موزه پرا، برج گالاتا و شهر قدیمی استانبول نیز در این منطقه واقع شده اند. فرودگاه آتاتورک نیز حدودا ۱۸ کیلومتر و فرودگاه استانبول حدودا ۵۰ تا این هتل فاصله دارد که دسترسی به این فرودگاه ها از طریق شاتل فرودگاهی قابل دسترس است. از امکانات مشهور هتل Radisson Blu Hotel Istanbul Pera می توان به استخر شنا، اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، مرکز سلامت و اسپا، پارکینگ، اتاق های خانواده و بار اشاره کرد.

امکانات و خدمات عمومی هتل رادیسون بلو پرا


هتل رادیسون بلو پرا لازمه اقامتی رویایی در اختیارتان قرار می دهد. این هتل خدماتی در سطح استانداردهای جهانی ارائه می دهد؛ از رستوران بام هتل و چشم اندازهای نفس گیرش گرفته تا اتاق های جلسات مجهز، باشگاه و معماری فاخر ساختمانش که از درون آن را شبیه قصری زیبا ساخته است. هتل رادیسون بلو پرا به استقبال خریداران بلیط هواپیما استانبول به فرودگاه می رود و برای کسانی که بلیط هواپیما نخریده اند و با خودرو شخصی آمده اند، فضایی را برای پارک خودرو آماده کرده اما برای استفاده از آن باید هزینه‌ای پرداخت کرد. اینترنت پرسرعت هتل نیز در همه بخش های هتل قابل دسترسی است. در صورتی که کودک خردسال به همراه خود داشته باشید، خدماتی برای نگهداری کودکان در این هتل مهیا گشته است. برای مسافرانی که مشکلات جسمانی دارند یا به وسیله ویلچر حرکت می کنند، در هتل Radisson Blu Hotel Istanbul Pera امکانات رفاهی مناسبی فراهم گشته است. پرسنل هتل رادیسون بلو به زبان های انگلیسی، فرانسوی، روسی و ترکی استانبولی صحبت می کنند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


بیش تر واحدهایی که هتل رادیسون بلو پرا برای اقامت مهمانان ارائه می دهد، سیگار- ممنوع هستند ولی برخی از اتاق ها سیگار- مجاز هستند و حتی اتاق هایی برای افراد توان یاب نیز طراحی شده است. از بین ۱۳۰ واحد اتاق و سوئیتی که در این هتل قابل رزرو هستند، اتاق های سوپریور فضای بزرگ تر و دلبازتری دارند و اتاق های اگزکیوتیو برای مسافران کاری ایده آل‌ هستند چون دسترسی مستقیمی به مرکز بیزینس دارند. سوئیت های دارای تراس هم به خاطر چشم اندازهای زیبا و هم به خاطر داشتن جکوزی در تراس، از سوئیت های رمانتیک هتل به حساب می آیند. دید این اتاق ها یا به آبراه شاخ طلایی و یا به دریاست. ذوق هنری به کار رفته در دکوراسیون اتاق ها، فضای گرم و صمیمی به آن ها داده است. کف اتاق های این هتل پارکت شده اند و همگی عایق صدا بوده و برایتان اقامتی همراه با آرامش به ارمغان می آورد. در این اتاق ها اینترنت پرسرعت، گاوصندوق کوچک و چای ساز قرار داده شده است و به خاطر عایق بودن دیوارها هیچ صدایی آرامش شما را بر هم نمی زند.

امکانات رستوران


از جذابیت های این هتل رستوران بامش، رستوران «حمدی» است که برای صرف تمامی وعده ها پذیرای مهمانان است. برای اینکه بهترین های رستوران را بچشید، سراغ غذاهای فصلی و محلی آن بروید، گیاه خوار یا وگان باشید و یا رژیم خاصی را دنبال کنید، در این رستوران می توانید غذای مناسب خود را پیدا کنید. حتما بعد از میل غذا حتما دسر محبوب و خوشمزه باقلوا را امتحان کنید که ریشه آن به زمان امپراتوری عثمانی برمی گردد. صبحانه های بوفه هتل نیز در همین رستوران سرو می شوند. بار هتل نیز با فضای مدرن و موسیقی آرامش بخشش منویی از نوشیدنی ها و دسرهای متنوع دارد و از ۷ صبح تا ۲ نیمه شب دایر است.

امکانات تفریحی هتل


اگر در حال برنامه ریزی برای جلسات کاری و ایونت های بخصوصی در استانبول هستید، نگاهی به امکانات هتل رادیسون بلو استانبول پرا بیاندازید. همه اتاق های میهمانی یا جلسات این هتل با طراحی خاصی ساخته شده اند و به آخرین تکنولوژی های صوتی و تصویری روز و اینترنت رایگان مجهز هستند. تیم مجربی هم برای برگزاری این جلسات و ایونت ها با مهمانان همکاری می کنند. برای رفع خستگی بدن نیز می توانید به سالن Dream Spa & Fitness هتل بروید که دارای باشگاه، سونا، حمام بخار، اسپا، استخر و حمام ترکی است. از امکانات تفریحی این هتل می توان به سالن بدنسازی با به روزترین دستگاه های ورزشی و مرکز اسپا اشاره کرد که این مرکز شامل باشگاه، سونا، حمام بخار و استخر سرپوشیده و حمام ترکی هستند و همگی باعث ریلکس کردن مسافران می شوند. استخر سرپوشیده این هتل در طول سال از ساعت ۹ صبح تا ۱۰ شب دایر بوده و برای تمامی رده های سنی مناسب است. در کنار این استخر نیز صندلی قرار داده شده است. امکانات مربوط به ماساژ نیز در مرکز اسپای هتل Radisson Blu Hotel Istanbul Pera ارائه می شود که شامل هزینه جداگانه است، البته لازم به ذکر است که خدمات مربوط به ماساژ با انجام رزرو قبلی انجام می گیرد. با پرداخت کمی هزینه می توانید از خدمات ماساژ هم بهره مند شوید. در یک کلام همه چیز در این هتل عالیست و اقامت در آن به خاطره ای فراموش نشدنی تبدیل می شود.

فاصله هتل رادیسون بلو پرا استانبول تا اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه پرا: ۳۵۰ متر
فاصله تا برج گالاتا: ۶۵۰ متر
فاصله تا میدان تقسیم: ۳.۷ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۴.۱ کیلومتر
فاصله تا برج دختر: ۴.۴ کیلومتر
فاصله تا کاخ توپقاپی: ۶ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلیمانیه: ۱.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است