search
menu

هتل Pianoforte Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Pianoforte Hotel Istanbul
امکانات کلی هتل
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌های هتل
امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل پیانو فورت استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Pianoforte Hotel Istanbul


هتل پیانو فورت استانبول، از هتل‌های خوب و سه ستاره شهر استانبول است که در خیابان فاتح واقع شده و به بسیاری از جاهای دیدنی استانبول، مراکز خرید استانبول، کلیساهای استانبول و ... دسترسی سریع و آسان دارد. امکانات رفاهی در نظر گرفته شده در این هتل بسیار خوب و باکیفیت هستند و اقامت راحت و دل‌نشینی برای مهمانان فراهم می‌کنند. کارکنان هتل نیز بسیار کاردان، خوش‌برخورد و مجرب هستند و تمام تلاششان را می‌کنند تا مهمانان با رضایت خاطر هتل را ترک کنند. مهمانانی که با خرید بلیط هواپیما استانبول قصد دارند در اقامتگاه مناسب و مقرون به صرفه اقامت داشته باشند، بهتر است با امکانات و خدمات هتل (Pianoforte Hotel Istanbul) آشنا شوند.

امکانات کلی هتل


در این هتل برای مهمانان امکانات متنوع زیادی در نظر گرفته شده‌اند و از طرف مهمانان بسیار موردپسند قرار می‌گیرند. مهمانان در سراسر این هتل می‌توانند به اینترنت وای فای رایگان دسترسی داشته باشند. در لابی هتل امکاناتی چون مبلمان، میز، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش‌نشانی، اتاق چمدان، مینی مارکت، آسانسور و سرویس بهداشتی وجود دارند. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی واقع شده و به طور شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سؤال‌ها و نیازهای آن‌ها است. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل خدمات تور، تهیه بلیط و گشت شهری، اتو، خشک‌شویی، بخار شویی، فکس، فتوکپی، روم سرویس و ... به پذیرش هتل مراجعه کنند. پرسنل پذیرش بسیار باحوصله و خونگرم هستند و مهمانان را به خوبی راهنمایی می‌کنند. همچنین، پرسنل هتل به زبان‌های انگلیسی، هلندی و ترکی مسلط هستند و در برقراری ارتباط با مهمانان خارجی عالی عمل می‌کنند. لازم است مهمانانی که قصد سفر همراه خانگی‌شان را دارند، بدانند که در این هتل پذیرش حیوانات خانگی صورت نمی‌گیرد.

امکانات تفریحی هتل


هتل پیانو فورت استانبول، برخی خدمات و امکانات تفریحی نیز برای مهمانان فراهم کرده است. مهمانان معمولاً پس از پشت سر گذاشتن یک روز پر جنب‌وجوش در استانبول و بازدید از جاذبه‌ها احساس خستگی کرده و احساس نیاز شدید به استراحت و آرامش پیدا می‌کنند. به همین سبب در این هتل یک مرکز اسپا در نظر گرفته شده تا انواع خدمات اسپا، ماساژ و ریلکسیشن به مهمانان ارائه دهد. این مرکز شامل خدمات اسپا، حمام ترکی عمومی و اختصاصی، ماساژ، سونا و اتاق بخار است. مهمانان می‌توانند از طریق هماهنگی قبلی از این خدمات بهره مند شده و خستگی کل روز را از تنشان دور کنند. خدمات مرکز اسپا شامل هزینه اضافه هستند.

اتاق‌های هتل


این هتل دارای اتاق‌های متعدد با امکانات گوناگون است و مهمانان به راحتی می‌توانند اتاقی را که باب میل، سلیقه و نیازشان است، انتخاب و رزرو کنند. تمام اتاق‌ها از دکوراسیون شیک، زیبا و هماهنگ برخوردار هستند و تمام آن چه برای تجربه اقامت راحت لازم است را، دارند. کف اتاق‌ها با پارکت‌های چوبی پوشش یافته و دیوار اتاق‌ها عایق صدا است. نظافت و تمیزی اتاق‌ها بسیار رضایت‌بخش هستند؛ زیرا که خدمات خانه‌داری به طور روزانه و رایگان به تمام اتاق‌ها ارائه می‌گردد. امکانات در نظر گرفته شده در داخل اتاق‌ها بسیار مناسب و باکیفیت هستند و باعث راحتی و اطمینان خاطر مهمانان می‌شوند. واحدهای اقامتی هتل شامل اتاق‌های دو تخته سینگل و دبل، اتاق‌های سه تخته توئین و سینگل هستند. منظره مقابل اتاق‌ها را نمای خیابان تشکیل می‌دهد. زمان تحویل اتاق‌ها در این هتل ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق‌ها ساعت ۱۲ ظهر است.

امکانات اتاق‌های هتل


داخل اتاق‌های هتل تمام امکانات رفاهی اساسی و لازم برای اقامت آسان و راحت فراهم شده‌اند. در تمام اتاق‌ها امکاناتی چون مبلمان، میز، تخت خواب استاندارد، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اطفاء حریق، سیستم گرمایش، تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای، تلفن، میز آرایش، دراور، کمد لباس، یخچال، سرویس بهداشتی خصوصی، لوازم بهداشتی، حوله ، سشوار، دمپایی، حمام و امکان شارژ وسایل الکترونیکی وجود دارند. اقامت در این اتاق‌ها واقعاً دل‌چسب و رضایت‌بخش است.

رستوران هتل


در این هتل رستوران وجود ندارد، اما در عوض یک بار نوشیدنی جات و یک کافه قنادی وجود دارند که در تمام روز فعالیت می‌کنند. مهمانانی که خوراکی‌ها یا نوشیدنی‌هایی را به داخل اتاق سفارش می‌دهند، می‌توانند از طریق خدمات روم سرویس از این خدمات به طور شبانه‌روزی استفاده کنند. همچنین، در اطراف هتل رستوران‌ها و بارهای متعددی وجود دارند که مهمانان برای صرف غذا می‌توانند به یکی از آن‌ها مراجعه کنند.

فاصله هتل پیانو فورت استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا بازار بزرگ استانبول: ۱٫۸ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۱٫۹ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلیمانیه:۱٫۹ کیلومتر
فاصله تا مخزن آب باسیلیکا: ۳ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۳٫۱ کیلومتر
فاصله تا میدان تقسیم: ۵٫۱ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است