search
menu

هتل MB Deluxe Hotel Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل MB Deluxe Hotel Istanbul
امکانات کلی هتل هتل ام بی دلوکس استانبول
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ام بی دلوکس استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل MB Deluxe Hotel Istanbul


یکی از هتل های خوب و چهار ستاره در سطح شهر استانبول، هتل ام بی دلوکس استانبول است. این هتل با فراهم کردن امکانات رفاهی عالی و مناسب، اقامت راحت و دلنشین برای مهمانان تأمین می کند. موقعیت مکانی این هتل بسیار خوب بوده و به بسیاری از جاهای دیدنی استانبول، مراکز خرید استانبول و اماکن تاریخی دسترسی سریع و آسان دارد. اقامت در هتل (MB Deluxe Hotel Istanbul) بسیار آسان و اطمینان بخش است؛ زیرا امکانات رفاهی، موقعیت مکانی و برخورد محترمانه کارکنان این اقامت را به ارمغان می آورند.

امکانات کلی هتل هتل ام بی دلوکس استانبول


در هتل ام بی دلوکس استانبول امکانات رفاهی و خدمات متنوعی برای مهمانان فراهم شده اند. مهمانان می توانند در سراسر هتل به اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت دسترسی داشته باشند. برای مهمانانی که به حای خرید بلیط هواپیما استانبول سفر با خودروی شخصی شان را ترجیح می دهند، پارکینگ در نظر گرفته شده که مشمول هزینه روزانه است. لابی هتل بسیار شیک و مدرن بوده و دارای امکاناتی چون اتاق چمدان، کانسرج، دستگراه واکس کفش، مرکز تجاری، مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، صندوق امانات، اتاق سیگار، فروشگاه، آسانسور، روزنامه و سرویس بهداشتی است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی واقع شده و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوال های آن ها است. مهمانان می توانند برای دریافت خدماتی از قبیل ترانسفر فرودگاهی (با هزینه)، تهیه بلیط وسایل نقلیه عمومی، خدمات کانسرج، خدمات تهیه بلیط، خدمات برای معلولین، تبدیل ارز، اتو، خشکشوی، بخارشویی، فکس، فتوکپی، برگزاری میتینگ ها و جلسات مهم، ناهارهای بسته بندی شده، کرایه خودرو، روم سرویس و ... به پذیرش هتل مراجعه کنند. پرسنل پذیرش بسیار محرب، باحوصله و خوش برخورد هستند و مهمانان را به خوبی راهنمایی می کنند. همچنین، به زبان های انگلیسی، عربی، روسی و ترکی مسلط هستند و در برقراری ارتباط با مهمانان خارجی دچار مشکل نمی شوند. در این هتل تراس آفتاب و تراس معمولی وجود دارند و چشم انداز زیبایی از شهر را به مهمانان ارائه می دهند. لازم است مهمانانی که قصد سفر با حیوانات خانگی شان را دارند، بدانند که در این هتل پذیرش حیوانات خانگی صورت نمی گیرد.

اتاق های هتل


این هتل دارای اتاق های متعدد با امکانات گوناگون است و مهمانان می توانند به راحتی اتاقی را مطابق سلیقه، نیاز و اولویت هایشان است، از میان آن ها انتخاب و رزرو کنند. دکوراسیون و چیدمان اتاق ها بهس به کلاسیک بوده و طراحی های شیک و هماهنگی دارند. کف اتاق ها توسط موکت های خوش رنگ و باکیفیت فرشینه شده است. استعمال دخانیات در تمام اتاق های هتل ممنوع بوده و مهمانان بایستی برای استعمال سیگار به اتاق مخصوص در هتل مراجعه کنند. اتاق های بدون حساسیت، اتاق های خانواده، سوئیت عروس و داماد، اتاق ها با امکانات VIP، اتاق های تک خوابه استاندارد، اتاق های دو خوابه توئین یا دبل استاندارد، اتاق های تریپل استاندارد، اتاق های سینگل و دبل اقتصادی در این هتل وجود دارند و با بهترین اسباب و امکانات چیدمان یافته اند. تمام اتاق ها عایق صدا هستند و از نظافت و تمیزی فوق العاده ای برخورداند. خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به تمام اتاق ها ارائه می گردد. اقامت در این اتاق ها واقعا دلچسب و خاطره انگیز است. زمان تحویل اتاق ها در هتل ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق ها ساعت ۱۲ ظهر است.

امکانات اتاق های هتل


اتاق های هتل بسیار مجهز، زیبا و دلباز هستند. داخل تمام اتاق ها امکانات رفاهی مناسب و باکیفیت نظیر مبلمان، میز، تخت خواب های استاندارد، تلویزیون ال سی دی با شبکه های ماهواره ای، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اطفاء حریق، سیستم گرمایشی، چای/ قهوه ساز، دراور، میز آرایش، تلفن، کمد لباس، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام، لوازم بهداشتی، سشوار، حوله، شامپو، صابون، دمپایی و ... در نظر گرفته شده اند. برخی اتاق ها دارای تراس و مبلمان مخصوص فضای باز هستند.

رستوران هتل


در رستوران هتل همه روزه در ساعات معین صبحانه ترکی، آمریکایی و انگلیسی به صورت بوفه ای و منوی آلاکارته برای مهمانان تدارک دیده و سرو می شود. صبحانه رستوران شامل انواع خوراکی ها و نوشیدنی های سرد و گرم و متنوع است و مورد پسند مهمانان قرار می گیرد.

فاصله هتل ام بی دلوکس استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا بازار بزرگ استانبول: ۷٫۷ کیلومتر
فاصله تا اسکله امینونو: ۸ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلیمانیه: ۸٫۱ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۹٫۶ کیلومتر
فاصله تا برج دختر استانبول: ۱۱٫۳ کیلومتر
فاصله تا میدان تاکسیم: ۱۱٫۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است