search
menu

هتل Faros Hotel Taksim Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Faros Hotel Taksim
امکانات و خدمات عمومی هتل فاروس تکسیم
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات سرگرمی و تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل فاروس تکسیم تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Faros Hotel Taksim


یکی از زیباترین و بهترین هتل های منطقه پرجنب و جوش استانبول، یعنی خیابان تکسیم در بی اوغلو، هتل فاروس تکسیم است. این هتل ۴ ستاره با فراهم کردن امکانات عالی و مطلوب برای مهمانان، سعی در تأمین اقامت خوش و ساختن خاطرات شیرین برای مهمانان دارد. موقعیت مکانی هتل فاروس تکسیم بسیار عالی بوده و به ایستگاه مترو و جاهای دیدنی استانبول دسترسی سریع و آسان دارد. مهمانان با اقامت در این هتل از امکانات رفاهی متعدد و گوناگون بهره مند می شوند. برای کسانی که بلیط هواپیما استانبول را برای گشت و گذار در شهر ، بازدید از مراکز خرید استانبول، کلیساهای استانبول، موزه های استانبول و ... خریداری می کنند، هتل فاروس تکسیم گزینه بسیار مناسبی است. زیرا که می توانند در عین لذت بردن از اقامت راحت، به بسیاری از جاذبه ها نیز دسترسی داشته باشند. کارکنان هتل (Faros Hotel Taksim) بسیار زحمتکش، مجرب و خوش برخورد هستند و تمام تلاششان را می کنند تا مهمانان را راضی و خشنود نگاه دارند.

امکانات و خدمات عمومی هتل فاروس تکسیم


در هتل فاروس تکسیم امکانات گوناگون برای مهمانان فراهم گشته اند. مهمانانی که با خودروی شخصی شان به استانبول سفر می کنند، می توانند از پارکینگ هتل برای پارک ماشینشان استفاده و بابت هر روز مبلغی بالغ بر ۱۲ یورو پرداخت کنند. استفاده از پارکینگ هتل نیازمند رزرواسیون قبلی است. در سراسر هتل دسترسی به اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت برای مهمانان مقدور است. لابی هتل در طبقه همکف واقع شده و دارای امکاناتی از قبیل مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، صندوق امانات، اتاق چمدان، مرکز تجاری، دستگاه خرید نوشیدنی جات، آسانسور، روزنامه، اتاق مخصوص سیگار و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی مستقر بوده و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات آن ها است. مهمانان می توانند برای دریافت خدمات از قبیل خدمات کانسرج،تهیه بلیط، تبدیل ارز، خدمات کودکیاری، اتو، خشکشویی، لباسشویی، فکس، فتوکپی،
برگزاری میتینگ ها، شاتل فرودگاهی، کرایه خودرو، پک های خوراکی بسته بندی شده، روم سرویس و ... به پذیرش مراجعه نمایند. پرسنل پذیرش بسیار باحوصله و صبور هستند و مهمانان را به خوبی راهنمایی می کنند. پرسنل هتل به زبان های انگلیسی، عربی و ترکی مسلط هستند و در برقراری ارتباط با مهمانان خارجی راحت و صمیمی هستند. محوطه بیرونی هتل فاروس تکسیم دارای فضای سبز، باغ و مبلمان مخصوص فضای باز است که برای استراحت مکان مناسب به حساب می آید. مهمانانی که قصد دارند در سفر به استانبول حیوان خانگی شان را همراهشان ببرند، لازم است بدانند که در این هتل حیوانات خانگی پذیرش نمی شوند.

اتاق های هتل


در هتل فاروس تکسیم انواع اتاق ها با امکانات متنوع و گوناگون وجود دارند. مهمانان می توانند با توجه به نیاز و اولویت هایشان، اتاقی را که مناسبشان است، انتخاب و رزرو نمایند. واحدهای اقامتی هتل فاروس تکسیم شامل اتاق های دلوکس دبل، دلوکس توئین، سوئیت خانواده، دلوکس تریپل، سوئیت عروس و داماد، دلوکس با چشم انداز شهری و سوئیت جونیور با چشم انداز شهری هستند. چشم انداز اتاق ها را منظره زیبایی از خیابان تکسیم و شهر استانبول تشکیل می دهد. استعمال دخانیات در تمام اتاق ها ممنوع است. نظافت و تمیزی اتاق ها رضایت بخش و بی نظیر بوده و خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به تمام واحدها ارائه می گردد. دکوراسیون و چیدمان اتاق ها بسیار شیک، زیبا و هماهنگ هستند و حس دلنشین و آرامش بخش به فضا بخشیده اند. اقامت در اتاق های مجهز با امکانات استاندارد هتل فاروس تکسیم دلچسب و فراموش نشدنی است.

امکانات اتاق های هتل


در اتاق های هتل فاروس تکسیم امکانات رفاهی اساسی و مطلوب شامل مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایشی، میز تحریر، کتری برقی، آباژور، کمد لباس، تلفن، یخچال، چوب رختی، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام، حوله، لوازم بهداشتی، دمپایی و ... در نظر گرفته شده اند.

امکانات سرگرمی و تفریحی هتل


مهمانان می توانند در صورت نیاز به استراحت و مطالعه به کتابخانه هتل مراجعه کرده و در فضایی آرام و دنج به مطالعه بپردازند.

رستوران هتل


مهمانان می توانند وعده صبحانه شان را در محوطه شیکی در لابی هتل نوش جان کرده و یا در صورت تمایل داخل اتاق هایشان میل نمایند. انواع غذاهای حلال، آمریکایی و وگان به صورت بوفه ای در صبحانه سرو می شوند. مهمانان برای صرف وعده های ناهار و شام نیز می توانند به رستوران فاروس کباب هتل مراجعه و از کباب ترک های گریل و باربکیو امتحان کنند. در کافه فاروس نیز، انواع غذاهای محلی، ترکی، استیک، پیتزا و غذاهای اسپانیایی سرو می شوند. در نزدیکی های کافه نیز صدها کافه و رستوران متعدد وجود دارند که برای امتحان غذاهای متنوع مناسب اند.

فاصله هتل فاروس تکسیم تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا کاخ دلمه باغچه استانبول: ۲ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا استانبول: ۳٫۵ کیلومتر
فاصله تا اسکله امینونو استانبول: ۵٫۳ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید زورلو استانبول: ۹٫۷ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید مارمارا فروم استانبول: ۱۴٫۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است