search
menu

مرکز خرید زورلو استانبول

[ پنهان کردن ]
مرکز خرید زورلو استانبول
چرا بازدید از مرکز خرید زورلو پیشنهاد می‌شود؟
مرکز خرید زورلو کجاست؟
معرفی مرکز خرید زورلو در یک نگاه
دلایل انتخاب مرکز خرید زورلو در یک نگاه کلی
طبقات مرکز خرید زورلو
هزینه‌های احتمالی در زورلو سنتر
فروشگاه‌های مرکز خرید زورلو
رستوران و کافه در زورلو سنتر
مرکز هنری پی اس ام
سینماکسیموم
شهربازی فان لوفت و مجموعه ورزشی زورلو سنتر
دسترسی به مرکز خرید زورلو استانبول

مرکز خرید زورلو استانبول


کشور ترکیه و پایتخت آن استانبول، طی سال‌های گذشته پیشرفت‌های خوبی در زمینه‌های مختلف داشته‌ است و به دلیل موقعیت مکانی خاص و نزدیکی به کشورهای اروپایی، سعی بر آن دارد تا علاوه بر کشورهای هم‌جوار، از کشورهای اروپایی نیز گردشگر جذب کند. در این راستا، ساخت مراکز خرید مدرن و مجلل از جمله اهداف موجود است تا بتواند حضور خود را در عرصه جهانی نشان دهد. یکی از این مراکز خرید که در منطقه بشیکتاش، محله لوازیم، خیابان کورو قرار دارد، مرکز خرید زورلو است. این مرکز خرید لوکس در تمامی ایام هفته از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۰ شب فعالیت می‌کند. در این نوشته، قصد داریم ویژگی‌های مرکز خرید زورلو را به همراه جزئیات بیشتر معرفی کنیم.
مرکز خرید زورلو استانبول

چرا بازدید از مرکز خرید زورلو پیشنهاد می‌شود؟


• مرکز خرید زورلو دارای یک مجموعه فروشگاهی کامل، یک مجموعه سینمایی، یک هتل پنج ستاره و دفاتر اداری و تجاری است.
• مرکز خرید زورلو دارای ۲۰۵ فروشگاه و ۴۰ رستوران و کافه است که در مساحتی مجموعا ۷۳ هزار متر مربعی جای گرفته اند.
• برندهای برتر و برجسته ترکیه‌ای و بین المللی مانند زارا، دیور، کالوین کلین، ویکتوریا سکرت، مانگو، لاکوسته و لوئیس ویتون در این مرکز خرید حضور دارند.
• علاوه بر پوشاک زنانه و مردانه، پوشاک کودکان، لوازم بهداشتی، ساعت و جواهرات، لوزام خانگی و پوشاک ورزشی نیز در این مرکز خرید عرضه می‌شود.
• پاساژ زورلو یکی از مراکز خرید ارزان ترکیه به حساب می‌آید.
• رستوران ها و غذاخوری های زورلو سنتر که از بهترین رستوران های استانبول به شمار می‌روند، غذاهای سنتی و بومی ترکیه‌ای و همچنین خوراک های بین المللی و غربی را سرو می‌کنند.
• سینمای مرکز خرید زورلو با دارا بودن ۸ سالن نمایش، بیش از ۱۲۰۰ نفر گنجایش دارد و فیلم های روز ترکیه و سینمای جهان را نمایش می‌دهد.

مرکز خرید زورلو کجاست؟


مرکز خرید زورلو (Zorlu Center) از مشهورترین مراکز خرید استانبول است که در منطقه بشیکتاش و در بخش اروپایی استانبول جای گرفته است. مرکز خرید زورلو یک مجموعه چند منظوره است که در منطقه‌ای مهم و کلیدی از بخش تجاری استانبول قرار گرفته است. یعنی نقطه تلاقی پل بسفر و بلوار بیوک دره که در نزدیکی محله تجاری و اقتصادی لاوانت و مسلک جای دارد.
مرکز خرید زورلو استانبول

معرفی مرکز خرید زورلو در یک نگاه


مرکز خرید زورلو ۵ طبقه است و در هر طبقه، فروشگاه‌های بزرگی وجود دارد که در هر کدام، اجناس لوکس و گران‌قیمت به فروش می‌رسند. این مرکز خرید جزو مراکز خرید وسیع کشور ترکیه به شمار می‌رود، به طوری که مساحت آن نزدیک به ۱۰۵ هزار متر مربع است. هر چند که مراکز خرید بزرگ‌تری نیز در کشور ترکیه و شهر استانبول وجود دارد، اما مرکز خرید زورلو به دلیل داشتن محصولات باکیفیت از قافله عقب نمانده است. معماری منحصربه‌فرد این سازه بزرگ و مجلل نیز از محبوبیت خاصی برخوردار است. بهتر است بدانید که در زورلو سنتر، بزرگ‌ترین مرکز هنری شهر را نیز می‌توانید ببینید. به عقیده عده زیادی از خریداران بلیط هواپیما استانبول، مرکز خرید زورلو در لیست ۱۰ مرکز خرید برتر شهر استانبول و حتی کشور ترکیه قرار دارد. ممکن است محصولات گران‌قیمت و به‌طورکلی لوکس بودن زورلو سنتر، یک نکته منفی برای آن لحاظ شود اما باید همواره در نظر داشته باشیم که تنوع محصولات در بیش از ۲۰۰ فروشگاه مختلف، باعث شده است تا رقابت تنگاتنگی برای جذب مشتریان به کمک محصولات باکیفیت بوجود آید و مشتریان از خرید خود اطمینان لازم را کسب کنند. ۲۰۰ فروشگاهی که به طور مختصر به آن‌ها اشاره شد، در ادامه نیز بیش‌تر معرفی خواهند شد. علاوه بر معرفی قسمت‌های داخلی زورلو سنتر، بهتر است به ویژگی مهم محیط اطراف این مجموعه نیز بپردازیم. لوکس و شیک بودن مرکز خرید زورلو صرفاً به داخل آن مربوط نمی‌شود و از بیرون نیز به قدری تماشایی و زیبا است که از فاصله دور به راحتی قابل تشخیص است و در صورت به همراه داشتن تلفن همراه یا نقشه شهر، مشکلی در رسیدن از محل اقامت خود به این مرکز خرید نخواهید داشت. گفتنی است، این مجموعه تجاری و تفریحی مجلل نمایندگی اپل استور را نیز دارد که درون یک مکعب نمادین قرار گرفته است.

دلایل انتخاب مرکز خرید زورلو در یک نگاه کلی


اگر بخواهیم به چند نمونه از دلایل انتخاب مرکز خرید زورلو برای تجربه ساعاتی ماندگار توام با خریدهای لوکس اشاره کنیم، همان‌طور که پیش‌تر نیز عنوان شد، در صدر لیست، قرار گرفتن این مرکز خرید در بین ۱۰ مرکز خرید برتر استانبول را خواهیم داشت. پس از آن، به عظمت، لوکس بودن، معماری بی‌نظیر و محیطی دل‌نشین می‌رسیم. فروشگاه‌هایی که محصولات برندهای مختلف را به فروش می‌رسانند در رده بعدی قرار دارد. بعد از این موارد، بزرگ‌ترین فروشگاه هنری شهر استانبول، امکانات و خدمات رفاهی را خواهیم داشت. در آخر نیز به سینما، شهربازی و همچنین مجموعه ورزشی می‌رسیم که در آنجا خانواده‌ها و علی‌الخصوص کودکان می‌توانند لحظات به‌یادماندنی داشته باشند.

طبقات مرکز خرید زورلو


همان‌طور که در نوشته‌های قبلی عنوان شد، مرکز خرید زورلو ۵ طبقه دارد و در این بخش به معرفی طبقات این مرکز خرید می‌پردازیم. طبقه منفی سه که پایین‌ترین طبقه است، به پارکینگ خودروها اختصاص دارد. طبقات منفی دو و منفی یک نیز به ترتیب به طبقه مترو و طبقه بسفور مربوط است. طبقه همکف یا طبقه میدان نیز بالاتر از این سه و در نهایت طبقه پل یا بوگاز، بالاتر از همه طبقات در طبقه اول قرار دارد.
مرکز خرید زورلو استانبول

هزینه‌های احتمالی در زورلو سنتر


عمده مطالب فوق بر لوکس بودن این مرکز خرید و گران بودن محصولات موجود در آن دلالت دارد. در نتیجه، در صورت سفر به استانبول و خرید از مرکز خرید زورلو بهتر است که هزینه‌های آن را نیز قبل از خرید مدنظر داشته باشید.

فروشگاه‌های مرکز خرید زورلو


بیش از ۲۰۰ فروشگاه در زمینه‌های مختلف از جمله پوشاک، کیف و کفش، ساعت و اکسسوری، لوازم خانگی، کالای دیجیتال و ... در این مرکز خرید فعالیت می‌کنند. در این بخش از نوشته، برندهای فعال در هر یک از بخش‌ها را معرفی خواهیم کرد. در قسمت مد و پوشاک، برندهای ویکتوریا سکرت، بربری، لویی ویتون، دولچه اند گابانا، منگو و دیور و سایر برندها فعالیت می‌کنند. در بخش آرایشی و بهداشتی، مک، گرتیس، سویل، آئودا، جو مالون، EZ و ... حضور فعال دارند. در کنار این موارد، برندهای آلدو، هوتیک، وانپن و ... برندهای کیف و کفش را تشکیل می‌دهند. همچنین در قسمت محصولات دیجیتال، شعبه مکعبی و نمادین اپل، بیمکس، وستل و ... به صورت گسترده فعالیت می‌کنند. به‌طورکلی، فروشگاه‌های مربوط به مد و پوشاک ۶۷ تا هستند که بیشتر آن‌ها را در طبقه همکف پیدا خواهید کرد. البته این فروشگاه‌ها جزو فروشگاه‌های لوکس هستند و فروشگاه‌های نسبتا متوسط مانند کوتون و دیزل در طبقات منفی یک و منفی دو هستند. فروشگاه‌ها و برندهای فوق مربوط به مد و لباس به لباس‌های افراد بزرگسال مرتبط است و فروشگاه‌های لباس کودکان مانند ایمجیناریوم، اوشکوش، بربری چیلدرن، جاکادی، جوکر، جوکر تویز، مادر کر، نانان، تارتیت ات چاکلت همگی در طبقه منفی دو هستند، به جز نانان که در طبقه ۱ است. ماجرای لوازم آرایشی و بهداشتی کمی با مد و لباس فرق دارد چرا که فروشگاه‌هایی را که لوازم آرایشی و بهداشتی می‌فروشند در طبقات منفی دو، منفی یک، همکف و یک پیدا می‌کنید. برای مثال، آتلیر ربول، مک و آودا در طبقه منفی دو، گرتیس، سویل، ای زد و کیلز در طبقه منفی یک، جو مالون و سوکرو دودو در طبقه همکف و هند ای هالک و مموریال ولنس نیز در طبقه یک هستند. پس از آن ۹ فروشگاه برتر کیف و کفش را داریم که بیش‌تر در طبقات همکف و منفی یک هستند. آیگنر، وانپن و آلدو در طبقه همکف و دیوارس و هوتیک در طبقه منفی یک حاضر هستند.
محصولات اکسسوری و مربوط به جواهرات و ساعت که بسیار شکیل و لوکس هستند را عمدتا در طبقه همکف خواهید یافت. چهار مورد از برترین فروشگاه‌های حاضر در طبقه همکف عبارتند از: تیفانی اند کو، مونت بلنک، بولگاری و کافکاس. لوازم خانگی و لوازم دیجیتال، دو مورد آخر هستند. فروشگاه‌های لوازم خانگی بیش‌تر در طبقه یک هستند مانند پنلوپه، انگلیش هوم، دوکسیانا و چاکرا. قسمت پایانی فروشگاه‌ها و برندهای فعال در زورلو سنتر نیز به لوازم دیجیتال و الکترونیک اختصاص دارد که مانند هارمان، بیمکس و وستل در طبقه یک هستند، اما مهم‌ترین آن‌ها که نمایندگی اپل استور است، یکی در طبقه منفی یک و دیگری در طبقه منفی دو فعالیت می‌کنند.
مرکز خرید زورلو استانبول

رستوران و کافه در زورلو سنتر


رستوران، کافی‌شاپ و فست فودهای مختلف مرکز خرید زورلو را در طبقات منفی دو، منفی یک و همکف پیدا خواهید کرد. رستوران‌ها عبارتند از: دونر استاپ (طبقه منفی یک)، رستوران مورینی با غذاهای ایتالیایی (طبقه همکف)، سوشی کو با ارائه انواع سوشی‌ها (طبقه همکف)، تامز کیچن (طبقه همکف) و رستوران ول دان به همراه انواع غذاهای بین‌المللی و ایتالیایی (طبقه همکف). پس از آن کافی‌شاپ‌ها را خواهیم داشت که می‌توانید لابه‌لای خریدهای خود استراحت کوتاهی در هر کدام داشته باشید. کافی‌شاپ‌ها شامل کافه نرو (طبقه منفی یک)، کاپ آو جوی (طبقه منفی یک)، استارباکس (طبقه منفی دو) و ویفل استاپ (طبقه منفی یک) می‌شود. در پایان نیز به فست فود‌ها با خوراکی‌های بی‌نظیر می‌رسیم. فست فودی‌ها نیز عبارتند از: برگر کینگ (طبقه منفی یک)، مک‌دونالد (طبقه منفی یک)، کی اف سی (طبقه منفی یک) و برگر لب (طبقه همکف).

مرکز هنری پی اس ام


قسمت دیگر این نوشته درباره تفریحاتی است که قبلاً اشاره کردیم و می‌توانید در این مرکز تجربه کنید. در ابتدا مرکز هنری پی اس ام یا همان زورلو سنتر پی اس ام را مورد بررسی قرار خواهیم داد که بزرگ‌ترین نمایشگاه هنری شهر استانبول است. سالن این مرکز هنری وسعت زیادی دارد، به طوری که حدود ۲۳۰۰ صندلی برای سالن کنسرت و حدود ۷۷۰ صندلی برای سالن تئاتر در آن چیده شده است. ممکن است کنسرت‌های بزرگی در زمان اقامت شما در شهر استانبول برگزار شود که میزبانی آن‌ها بر عهده زورلو سنتر باشد؛ بنابراین بهتر است که در صورت تمایل برای شرکت در آن‌ها، اطلاعات مربوط به کنسرت‌ها را پیش از خرید بلیط هواپیما داشته باشید. سالن تئاتر یا دراما استیج نیز میزبان اجراهای متعدد است و شما می‌توانید پس از خرید بلیط شاهد یک نمایش در ژانر مورد علاقه خود باشید. لازم به ذکر است که مرکز هنری پی اس ام زورلو سنتر در طبقه منفی یک قرار دارد.

سینماکسیموم


مورد بعدی که می‌توانیم برای تفریح در زورلو سنتر انتخاب کنید، سینماکسیموم است. این سینما صرفاً مختص مرکز خرید زورلو نیست و در دیگر جاهای دیدنی استانبول نیز پیدا می‌شود اما یکی از شعبه‌های آن در طبقه منفی یک مرکز خرید زورلو است. این سینما بسیار بزرگ است و ۱۴ سالن معمولی و ۲ سالن اختصاصی دارد، به طوری که ظرفیت آن در مجموع حدودا ۱۵۰۰ صندلی است.
مرکز خرید زورلو استانبول

شهربازی فان لوفت و مجموعه ورزشی زورلو سنتر


همچون بسیاری از مراکز خرید ترکیه، یک شهربازی در مرکز خرید زورلو وجود دارد که از بخش‌های مختلفی ساخته شده است و کودک شما می‌تواند در آنجا به تفریح بپردازد؛ این بخش‌ها عبارتند از: زمین بازی کودکان، کارائوکه، لیزر تگ، بولینگ، پلی استیشن و بازی‌های ویدیویی. علاوه بر این بازی‌ها، شما می‌توانید در شهربازی فان لوفت برای کودک خود جشن تولد نیز بگیرید. به غیر از شهربازی، یک مجموعه ورزشی نیز در مرکز خرید زورلو وجود دارد که امکانات ورزشی برای فیتنس و نیز امکانات ماساژ در آنجا مهیا است.

دسترسی به مرکز خرید زورلو استانبول


ایستگاه مترو گایر تپه، نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به مرکز خرید زورلو است. همچنین ایستگاه‌های اتوبوس «محله لوازیم» و زینچیرلینکویو نزدیک‌ترین ایستگاه ها به مرکز خرید زورلو هستند.

کلام آخر
مرکز خرید زورلو یک مرکز خرید لوکس است که می‌توانید برای ساعاتی در آنجا مشغول خرید و تفریح باشید. این مرکز خرید از بخش‌های مختلف تشکیل شده است که هر کدام با جزئیات معرفی شدند. زورلو سنتر امکانات و خدمات دیگری هم مانند وایفای رایگان، پاوربانک، کالسکه کودک رایگان، صندلی چرخ‌دار، اتاق مادر و کودک، نمازخانه، آسانسور، تلفن عمومی و دستگاه خودپرداز دارد که عنوان کردن آن‌ها نیز خالی از لطف نیست. در صورت خرید بلیط هواپیما ترکیه و سفر به شهر استانبول، به هیچ عنوان فرصت دیدار و خرید از مرکز خرید زورلو را از دست ندهید.

فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است