search
menu

هتل Darkhill Hotel Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Darkhill Hotel Istanbul
امکانات کلی هتل
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌های هتل
امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل دارک هیل استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Darkhill Hotel Istanbul


هتل دارک هیل استانبول، یکی از هتل‌های خوب و ۴ ستاره استانبول است که موقعیت مکانی عالی داشته و امکانات رفاهی مرغوب و باکیفیت برای مهمانان فراهم کرده است. این هتل امکانات رفاهی و تفریحی متنوع برای مهمانان در نظر گرفته و در راستای خدمت رسانی عالی و بی‌نقص به مهمانان تمام تلاش خود را می‌کند. به مهمانانی که در سفر به استانبول انتظار اقامتی به یادماندنی دارند، حتماً این هتل پیشنهاد می‌گردد. همچنین، مهمانان با اقامت در این هتل می‌توانند به بسیاری از جاهای دیدنی استانبول، کلیساهای استانبول، مراکز خرید استانبول، پارک‌های استانبول و ... دسترسی سریع و آسان داشته باشند. کارکنان هتل (Darkhill Hotel Istanbul) بسیار مجرب، کاردان و زحمتکش هستند و سعی دارند لبخند رضایت بر لبان مهمانان بنشانند.

امکانات کلی هتل


مهمانانی که قصد خرید بلیط هواپیما استانبول دارند، مطمئناً با اقامت در این هتل از امکانات متنوع و زیادی بهره مند می‌شوند. در سراسر این هتل دسترسی به اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت امکان‌پذیر است. در لابی هتل امکاناتی چون مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، آسانسور، اتاق چمدان، دستگاه واکس کفش، صندوق امانات، اتاق سیگار و سرویس بهداشتی وجود دارند. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی واقع شده و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سؤال‌ها و نیازهای آن‌ها است. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل خدمات کانسرج، خدمات تور، تبدیل ارز، اتو، خشک‌شویی، بخار شویی، فکس، فتوکپی، روم سرویس، کرایه خودرو، خدمات برای معلولین و ... به پذیرش هتل مراجعه کنند.
پرسنل پذیرش بسیار خوش برخورد و باحوصله بوده و مهمانان را به خوبی راهنمایی می کنند. همچنین، کارکنان هتل با تسلط بر زبان‌های انگلیسی، عربی، آلمانی، روسی و ترکی در برقراری ارتباط با مهمانان خارجی به مشکل خاصی برنمی‌خورند و به راحتی با آن‌ها به گفت‌وگو می‌پردازند. لازم است مهمانانی که قصد سفر همراه حیوان خانگی‌شان را دارند، بدانند که در این هتل حیوانات خانگی پذیرش نمی‌شوند.

امکانات تفریحی هتل


البته که در این هتل برای تفریح مهمانان امکانات خاص و متعددی در نظر گرفته شده‌اند. هتل دارای یک استخر سرپوشیده است که در تمام سال قابل استفاده بوده و محیط مناسبی برای شنا، آب‌تنی و انجام فعالیت ورزشی است. در کنار استخر، یک مرکز اسپا و سلامت در هتل فعالیت می‌کند که انواع خدمات اسپا، ریلکسیشن و ماساژ به مهمانان ارائه می‌دهد. این خدمات شامل ماساژ فول بادی، ماساژ سر، گردن و پشت هستند و گاه به صورت پکیج‌های اسپا ارائه می‌شوند. علاوه بر این، اتاق بخار، سونا و حمام ترکی نیز برای مهمانان قابل استفاده هستند. لازم به ذکر است، خدمات اسپا مشمول هزینه هستند. در کنار استخر، یک سالن بدن‌سازی با تجهیزات پیشرفته نیز وجود دارد و مهمانانی که حتی در سفر به فکر سلامت و تناسب اندامشان هستند، می‌توانند به آن مراجعه کرده و به انجام تمرینات ورزشی‌شان بپردازند.

اتاق‌های هتل


در این هتل اتاق‌های متعدد با امکانات گوناگون وجود دارند و مهمانان می‌توانند اتاقی را که باب سلیقه، نیاز و اولویت هایشان است، انتخاب و رزرو کنند. اتاق‌های هتل بسیار شیک، مدرن و دل‌باز هستند و دکوراسیون و چیدمان هماهنگ و زیبایی دارند. کف اتاق‌ها با موکت‌های اعلا و باکیفیت فرشینه شده‌اند. تمیزی و نظافت اتاق‌ها بی‌نظیر هستند. تمام امکانات رفاهی اساسی و ضروری برای تجربه یک اقامت راحت و دل‌نشین در این اتاق‌ها فراهم شده‌اند. واحدهای اقامتی هتل شامل اتاق‌های دبل یا توئین استاندارد، سوئیت با تخت دبل، اتاق تریپل استاندارد، اتاق خانواده، اتاق سینگل و دبل هستند. اتاق‌ها عایق صدا هستند و استعمال سیگار و دخانیات در داخل اتاق‌ها اکیداً ممنوع است. مهمانان بایستی برای استعمال سیگار به اتاق مخصوص در لابی مراجعه کنند. زمان تحویل اتاق‌ها در این هتل ساعت ۱۴:۳۰ و زمان تخلیه اتاق‌ها ساعت ۱۱:۳۰ است.

امکانات اتاق‌های هتل


اتاق‌های هتل برای داشتن اقامت راحت و اطمینان‌بخش بسیار مناسب هستند. داخل اتاق‌ها امکانات رفاهی ازجمله مبلمان، میز، تخت خواب استاندارد، تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای، یخچال، مینی بار، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اطفاء حریق، سیستم گرمایش، تلفن، کمد لباس، دراور، سرویس بهداشتی خصوصی، لوازم بهداشتی، میز تحریر، حوله، سشوار، حمام و دمپایی در نظر گرفته شده‌اند.

رستوران هتل


رستوران هتل در طبقه آخر هتل و در بام واقع شده و دارای فضای سرپوشیده و روباز است. لذت غذاخوردن در مکانی که چشم انداز فوق‌العاده زیبا از شهر استانبول ارائه می‌دهد، غیر قابل وصف است. در مواقعی که هوا خوب و معتدل است، مهمانان تراس بام رستوران را برای غذاخوری ترجیح می‌دهند. رستوران هتل در سه وعده غذای اصلی صبحانه، ناهار و شام انواع غذاهای خوشمزه ترکی را به صورت منوی آلاکارته به مهمانان ارائه می‌دهد. غذاهای باکیفیت و لذیذ رستوران هتل، آن هم در مقابل منظره پانورامیک جذاب استانبول قطعاً ارزش امتحان کردن دارند. یک بار نوشیدنی جات نیز در هتل وجود دارد که انواع نوشیدنی‌ها را برای مهمانان آماده و سرو می‌کند.

فاصله هتل دارک هیل استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا بازار بزرگ استانبول: ۷۵۰ متر
فاصله تا مسجد سلطان احمد: ۱٫۶ کیلومتر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۱٫۷ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۱٫۸ کیلومتر
فاصله تا کاخ توپکاپی: ۲٫۱ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۳٫۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است