search
menu

هتل City Center Hotel Taksim Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل City Center Hotel Taksim Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل سیتی سنتر استانبول
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل سیتی سنتر تقسیم تا اماکن و جاهای دیدنی

درباره هتل City Center Hotel Taksim Istanbul


سیتی سنتر هتل لوکسی است که می‌تواند نیازهای مهمانانش اعم از تجاری و تفریحی را برطرف کرده و خاطره خوشی را برای آن‌ها رقم بزند. هتل سیتی سنتر استانبول با قرار گیری در قلب این شهر یکی از ایده آل‌ترین موقعیت‌های جغرافیایی را به خود اختصاص داده. به خصوص اگر به قصد بازدید از مراکز خرید و اوت لت های استانبول به این شهر سفر کرده باشید حتما باید در هتل سیتی سنتر استانبول اقامت کنید چون این هتل به لطف موقعیت جغرافیایی‌اش به بسیاری از مراکز خرید استانبول دسترسی آسانی دارد. آن‌ها که قبلا با خرید بلیط هواپیما استانبول به ترکیه سفر کرده‌اند در مورد تقسیم قطعا اطلاعات کافی دارند اما سفر اولی‌ها نیز با مطالعه راهنمای سفر استانبول متوجه خواهند شد که تقسیم نه تنها قلب پر جنب و جوش استانبول بلکه یکی از بهترین مناطق برای اقامت در استانبول است و هتل سیتی سنتر تقسیم یکی از هتل‌های موجود در این منطقه پرطرفدار است.

امکانات و خدمات عمومی هتل سیتی سنتر استانبول


یکی از خوبی‌های هتل City Center Hotel Taksim Istanbul آشنا بودن کارکنان آن به چندین زبان مختلف مانند عربی، انگلیسی، فارسی و ترکیه است که باعث شده مهمانان راحت‌تر با کارکنان صحبت کرده و از آنان در مورد مسائل مرتبط با هتل و گردشگری سوال کنند. سیتی سنتر با ایجاد تمامی امکانات این اطمینان را حاصل کرده که مهمانانش تمامی امکانات و خدمات مورد نیازشان را در طول اقامت دریافت خواهند کرد. برای آن‌هایی که با خرید بلیط ارزان استانبول به این شهر سفر کرده‌اند، خدماتی مانند رفت و برگشت فرودگاهی ( درصورت درخواست) ارائه می‌شود و برای مهمانانی که با خودروی شخصی سفر کرده‌اند پارکینگ اختصاصی در نظر گرفته شده است. مسافرانی که به دلایل کاری به استانبول سفر کرده‌اند می‌توانند از خدمات کاری هتل استفاده کرده و در سالن همایش‌های هتل، جلسات و میتینگ‌های کاری خود را برگزار کنند و اگر به خدمات لباس‌شویی و خشک‌شویی نیاز بود می‌توانند با درخواست از بخش نظافت هتل از این خدمات استفاده کنند. بد نیست بدانید که کارکنان بخش پاکیزگی هتل به صورت روزانه خدمات خانه داری و نظافت را انجام می‌دهند تا مهمانان هتل اقامت خوبی را در محیطی پاکیزه و عاری از آلودگی تجربه کنند. علاوه بر این‌ها هتل سیتی سنتر خدمات تور/ بلیط را نیز ارائه داده و کارکنان بخش پذیرش آن به صورت شبانه روزی پاسخگوی مهمانان هستند.

اتاق های هتل


سیتی سنتر در کل ۹۰ واحد اقامتی برای مهمانانش فراهم کرده که به شرح ذیل‌اند:
اتاق‌های دلوکس خانواده با بالکن/ تراس و ۲ تخت سینگل و ۱ تخت دابل، اتاق‌های تریپل با بالکن و ۱ تخت سینگل و ۱ تخت دابل، سوئیت با ۱ تخت کوئین، اتاق‌های توئین/ استاندارد دابل با ۱ تخت دابل و ۲ تخت سینگل، اتاق‌های خانواده کانکت (متصل) با منظره رو به خیابان و ۱ تخت دابل و ۲ تخت سینگل، سوئیت روبه دریا با منظره‌ای از دریا با ۱ تخت کینگ، اتاق استاندارد دابل با ۲ تخت سینگل و ۱ تخت دابل و بالکن/ تراس اختصاصی، اتاق سینگل اکونومیک با ۱ تخت سینگل و بالکن/ تراس اختصاصی، اتاق استاندارد سینگل با ۲ تخت سینگل و ۱ تخت دابل و بالکن/ تراس اختصاصی و در نهایت اتاق‌های تریپل روم با ۱ تخت دابل و ۱ تخت سینگل.

امکانات اتاق های هتل


اتاق‌های هتل با توجه به کاربردشان تفاوت‌هایی در فضای داخلی خود دارند و دیگر تفاوت‌شان در منظره پیش روی اتاق‌ها است که برخی رو به دریا و برخی دیگر رو به خیابان‌ها و محله‌های دیدنی استانبول هستند. به جز این تفاوت‌ها، واحدهای اقامتی هتل تفاوت چندانی با یکدیگر نداشته و همگی دارای امکانات مشترکی‌اند. بنابراین اگر به خاطر لذت بردن از آب‌های آبی استانبول بلیط چارتر استانبول تهیه می‌کنید حتما به منظره اتاق تاکید و دقت داشته باشید. مهمانان در تمامی اتاق‌ها به اینترنت رایگان هتل دسترسی داشته و می‌توانند عکس‌های سفر و اقامت خود را از این طریق در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارند. سیستم تهویه مطبوع در تمامی اتاق‌ها تعبیه شده است. یکی از خوبی‌های اتاق‌های سیتی سنتر دارا بودن پرده‌های ضخیم تاریکی است که با کشیدن آن‌ها می‌توانید از سر و صدای اطراف و نور صبح‌گاهی دوری کرده و با خیال راحت بخوابید! دیگر موردی که سیتی سنتر تقسیم برای خواب آرام مهمانانش درنظر گرفته تشک‌های فومی است که باعث می‌شود دردهایی که ناشی از تشک نامناسب است به سراغتان نیاید. سیتی سنتر برای زمان‌هایی که از گشت و گذار جاذبه‌ها و موزه‌های استانبول خسته شده‌اید و فقط می‌خواهید در اتاق‌تان بمانید، مینی‌بار، آب رایگان و دستگاه چای/ قهوه ساز در اتاق‌‌ها قرار داده است. لوازم بهداشتی رایگان،‌ تلفن، صندوق امانات، دمپایی، میزتحریر، سشوار، دوش و اتو (در صورت درخواست) از دیگر امکانات موجود در اتاق‌های سیتی سنتر هستند. همچنین این هتل برای اوقاتی که حال و حوصله بازدید از جاهای دیدنی استانبول را ندارید هم، فکری کرده و در تمامی اتاق‌ها تلویزیون ال سی دی با کانال‌های ماهواره‌ای قرار داده است.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


سیتی سنتر به جز خدمات تور و دسترسی به اینترنت که قبلا اشاره شد خدمات تفریحی چندانی برای مهمانانش ایجاد نکرده است. البته این هتل خدمات اسپا و ماساژ را در اختیار مهمانانش گذاشته که قدر این خدمات را تنها زمانی می‌توان متوجه شد که خسته از بازدید جاهای تفریحی استانبول آمده و بدنتان به کمی ماساژ برای تجدید قوا نیاز دارد. با این که نبود امکانات تفریحی و سرگرمی شاید نقطه ضعفی برای هتل به نظر برسد اما آن ها که صفر تا صد سفر به استانبول را می‌دانند درک می‌کنند که هتل نیازی به ایجاد چنین امکاناتی ندارد چرا که مهمانان می توانند سری به دیگر جاها زده و در استخرهای استانبول شنا کنند و یا اگر حس و حالش را داشتند می‌توانند با شرکت در تفریحات شبانه استانبول شبی خاطره‌انگیز را تجربه کنند. مهمانانی که همراه خود کودک و نوجوان دارند، برای تجربه اقامتی بهتر حتما باید سری به شهربازی‌های استانبول و پارک‌های استانبول بزنند تا برق شادی را در نگاه همراهان کم سن و سال خود ببینند.

رستوران هتل


با این که شکم گردی در خیابان‌های مشهور استانبول خود عاملی برای خرید بلیط هواپیما خارجی است و می‌تواند تجربه جالبی باشد اما سیتی سنتر ترجیح داده با ارائه منوی مختلفی از غذاها، مهمانانش را از سرگردانی در رستوران‌های استانبول رها کند. رستوران هتل به خاطر همین تنوع غذایی و نیز کیفیت بالای مواد غذایی خود توانسته رضایت مهمانان را جلب کند.

فاصله هتل سیتی سنتر تقسیم تا اماکن و جاهای دیدنی


فاصله تا برج گالاتا: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا دلما باغچه: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا کاخ توپکاپی: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلیمانیه: ۲.۷ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۲.۹ کیلومتر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است