search
menu

معرفی بهترین اوت لت های استانبول

[ پنهان کردن ]
اوت لت ونیزیا استانبول (Venezia Mega Outlet)
اوت لت استار سیتی استانبول (StarCity Outlet)
اوت لت ویاپورت استانبول (Viaport Asia Outlet Shopping)
اوت لت اوپتیموم استانبول (Optimom Outlet)
اوت لت پرا استانبول (Pera Outlet)
اوت لت یونایتد استانبول (UNiTED Outlet)
اوت لت ۲۱۲ استانبول (212 Istanbul Power Outlet)
اوت لت مارکا گاراج استانبول (MarkaGaraj Outlet)
اوت لت دپوسایت استانبول (Deposite Outlet Mall)
مرکز خرید اوت لت سیتی سنتر (City Center AVM)
مرکز اوت لت اولیویوم استانبول (Olivium Outlet Center)
اوت لت آرمونی پارک استانبول (ArmoniPark Outlet Center)
اولت لت کاله استانبول (Kale Outlet Center)
اوت لت آدیداس فکتوری استانبول (Adidas Factory Outlet)
اوت لت مارکاکاده پریمیوم استانبول (MarkaCadde Premium Outlet)
مرکز خرید اوت لت فوکس سیتی (Fox City Premium Outlet City)
اوت لت پولو رالف لورن استانبول (Polo Ralph Lauren Outlet store)
اوت لت میا استانبول (Miya Outlet)
مرکز خرید اوت لت ایر پورت استانبول (Airport Outlet Center)
اوت لت آسیا پارک استانبول (Asya Park Outlet Mall)
مرکز خرید اوت لت دیپوسایت؛ بهترین اوت لت استانبول (Deposite Outlet Mall)
برای خرید در شهر استانبول گزینه‌های زیادی وجود دارد؛ از مغازه‌های کوچک در محله‌های توریستی شهر و بازارهای محلی گرفته تا مجتمع‌های خرید بزرگی که ظاهر لوکس و فوق‌العاده شیک آن‌ها هر گردشگری را به خرید ترغیب می‌کند. در این بین اوت لت‌ها نیز یکی دیگر از انتخاب‌ها برای خرید در شهر استانبول به شمار می‌روند که به تازگی و در سال‌های اخیر به عنوان یکی از انواع مراکز خرید محبوب و پرطرفدار شروع به کار کرده‌اند. اوت لت‌ها یک ویژگی ممتاز دارند که منجر به محبوبیت بیش از اندازه آن‌ها در میان خریداران شده است و آن‌هم قیمت فوق‌العاده ارزان اجناس در آن‌ها است. به‌طوری‌که گاه می‌توان یک کالای خاص از یک برند معتبر را در یک اوت لت با نصف قیمت خریداری کرد. اگر شما هم جزو گردشگران تور استانبول هستید و برنامه مفصلی برای خرید در این شهر گردشگری محبوب دارید، بهتر است حتماً با اوت لت‌های استانبول آشنا شوید. در ادامه مطلب حاضر قرار است این اوت لت‌ها را به شما معرفی کنیم، بنابراین توصیه می‌کنیم تا انتهای مطلب همراه ما شوید.
معرفی بهترین اوت لت های استانبول

اوت لت ونیزیا استانبول (Venezia Mega Outlet)


اوت لت ونیزیا یکی از اوت لت‌های استانبول است که در سال ۲۰۱۴ میلادی افتتاح شد و تنها ۱۴ کیلومتر با نقطه مرکزی شهر فاصله دارد و از این رو به راحتی می‌توان از طریق مترو شهری به آن دسترسی پیدا کرد. در حقیقت مرکز خرید اوت لت ونیزیا در واقع از واحدهای تجاری مختلف ترکیب شده است که در کنار واحدهای مسکونی به عرضه محصولات متنوع به گردشگران نیز می‌پردازد. همان‌گونه که از نام این مرکز تجاری نیز مشخص است، در طراحی مرکز خرید اوت لت ونیزیا از شهر ونیز ایتالیا الهام گرفته شده است. معماری شهر ونیز ایتالیا سرلوحه‎ای برای ایده‌پردازی اولیه و کانسپت مرکز خرید اوت لت ونیزیا بوده است.
داخل مرکز خرید اوت لت ونیزیا دریاچه‌ای مصنوعی میان فروشگاه‌ها طراحی و ساخته شده است که قایق‌هایی نیز در آن تردد می‌کنند. جالب است بدانید که قایق‌های پارویی مسافران، بازدیدکنندگان و گردشگران علاقه‌مند به گشت‌وگذار با قایق را در محوطه داخل مرکز خرید اوت لت ونیزیا می‌گردانند. شما می‌توانید همزمان با قایق‌سواری از فروشگاه‌ها خرید کنید و دوباره سوار قایق شوید. در مرکز خرید ونیزیا استانبول انواع برندهای معتبر جهانی از جمله: ماوی، ال ۳۰ وایکیکی، کوتون، نایک، آدیداس، گلدن رز و دفاکتو نمایندگی فروش دارند. رستوران‌ها و فست فودهای مختلفی با انواع غذاهای سنتی ترکیه و غذاهای بین‌المللی در مرکز خرید اوت لت ونیزیا استانبول آماده پذیرایی از بازدیدکنندگان مرکز خرید اوت لت ونیزیا استانبول هستند.
این اولت لت بیش از هر چیز دیگری به دلیل طراحی خلاقانه و چشم‌نوازش توجه بسیاری از اهالی ترکیه و همچنین گردشگران را به خود جلب کرده است. معماری این اوت لت با الهام از شهر رؤیایی ایتالیا یعنی شهر ونیز انجام گرفته است. به گونه‌ای که یک کانال آب بزرگ دقیقاً مشابه راه‌آب ونیز در میان ساختمان اوت لت قرار گرفته است که دورتادور آن را مغازه‌ها و فروشگاه‌هایی به سبک معماری باستانی ونیز احاطه کرده است. در این مغازه‌ها انواع پوشاک و برخی اجناس دیگر از چند برند معروف با قیمت مناسب به فروش می‌رسند. گرفتن عکس‌های سلفی در حال قایق‌سواری و عبور از کانال آب یکی از فعالیت‌های موردعلاقه خریداران بلیط هواپیما استانبول است که می‌تواند خاطره خرید از این مرکز خرید را به بهترین شکل برای آن‌ها ثبت کند. مرکز خرید ونیزیا اوت لت استانبول یک مجتمع بسیار بزرگ و وسیع است که در محله قاضی عثمان پاشا، کارا دنیز، اسکی ادیرنه قرار دارد.
ساعت‌های کاری: همه‌روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ساعت ۱۰ شب
نشانی: استانبول، منطقه قاضی عثمان پاشا، محله کاردنیز، خیابان اسکی ادرین
معرفی بهترین اوت لت های استانبول

اوت لت استار سیتی استانبول (StarCity Outlet)


اوت لت استار سیتی استانبول در سال ۲۰۱۶ میلادی در منطقه اروپایی استانبول افتتاح شد. مساحت تقریبی این اوت لت برابر با ۱۳۴۰۰۰ مترمربع است و از این رو یکی از وسیع‌ترین اوت لت‌های استانبول محسوب می‌شود. مرکز خرید استار سیتی در نزدیکی فرودگاه قدیمی استانبول یعنی فرودگاه آتاتورک در بخش آسیایی قرار دارد و نزدیک‌ترین مرکز خرید استانبول به این فرودگاه است. مرکز خرید اوت لت استار استانبول فعالیت خود را هر روز از ساعت ۱۰ صبح آغاز و ۱۰ شب به پایان می‌رساند.
اکثر برندهای معتبر ترکیه و جهان در مرکز خرید اوت لت استار سیتی شعبه دارند که از این میان می‌توان به ماوی، ال ۳۰ وای کیکی، کوتون، یو اس پلو، مادام کوکو، تامی، هامل، نایک، پوما، زارا و هایپر مارکت میگروس اشاره کرد. یکی از امکانات خوب و قابل توجه مرکز خرید اوت لت استار سیتی استانبول؛ وسایل سرگرمی بچه‌ها است که در هر طبقه قرار دارند. البته برای رفتن به شهربازی، سالن سینما، سالن بولینگ و یا گیم نت باید به طبقه آخر مرکز خرید اوت لت استار سیتی بروید. همچنین انواع کافه و رستوران در طبقات مختلف آماده پذیرایی از مشتریان هستند. در طبقه آخر کافه‌های مطرحی مثل قهوه دنیاسی و فودکورت بزرگ با بهترین رستوران‌های زنجیره‌ای قرار دارد. مغازه‌های این مرکز، اجناس مختلفی عرضه می‌کنند که از میان آن‌ها می‌توان به انواع پوشاک زنانه و مردانه، لوازم سیسمونی نوزاد، لوازم صوتی تصویری و اثاثیه منزل و همچنین لوازم آرایشی بهداشتی اشاره کرد. برخی از این کالا متعلق به برندهای ترک و برخی دیگر نیز به چند برند معروف جهانی تعلق دارند. امکانات تفریحی این مرکز خرید منجر شده است تا خرید برای همه افراد از کودکان تا بزرگ‌سالان لذت‌بخش باشد. برخی از این امکانات شامل شهربازی کودکان، سالن آمفی تئاتر مجهز، رستوران و کافی‌شاپ است. به همین دلیل این مرکز خرید گزینه ایده‌آلی برای خرید و تفریح دسته‌جمعی گردشگران به همراه اعضای خانواده در طول سفر به استانبول است.
ساعت‌های کاری: همه‌روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ساعت ۱۰ شب
نشانی: استانبول، منطقه ینی بوسنا، خیابان دگیرمان باغچه

اوت لت ویاپورت استانبول (Viaport Asia Outlet Shopping)


به باور بسیاری اوت لت ویاپورت استانبول از بزرگ‌ترین مراکز خرید از نوع اوت لت در کشور ترکیه است. این مرکز خرید بطور رسمی با عنوان اولت لت ویاپورت آسیا شناخته می‌شود که اشاره به قرارگیری آن در بخش آسیایی استانبول و همچنین حال و هوای شرقی آن دارد. این اوت لت فضای وسیعی را در برگرفته است، به‌طوری‌که هنگام گشت و گذار در آن خریداران از خیابان‌ها و فلکه‌های متعددی عبور می‌کنند و در میانه‌ی راه از تماشای فضای سرسبز باغچه‌های کوچک و منظره آب‌تنی اردک‌های دوست‌داشتنی در دریاچه نیز لذت می‌برند. از فضای بیرونی این اوت لت زیبا که بگذریم به تنوع اجناس و همچنین تنوع گسترده برندهای داخلی و خارجی آن می‌رسیم که از نکات برجسته خرید در این مرکز خرید است. منگو، آدیداس، کوتون، دیزل، کلوین کلین، پوما و نایکی از جمله نمونه‌های برندهایی هستند که در این مرکز شعبه دارند. علاوه بر ۲۰۰ فروشگاه مختلفی که در این اوت لت قرار گرفته است، بخش‌های سرگرم‌کننده دیگری نیز در این مجموعه قرار دارد که از میان آن‌ها می‌توان رستوران، کافه، سالن سینما، مرکز اسپا، سالن بازی بولینگ، سالن آرایش و شهربازی کودکان را عنوان کرد.
ساعت‌های کاری: همه‌روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ساعت ۱۰ شب
نشانی: استانبول، محله ینی شهیر، خیابان دده پاشا
معرفی بهترین اوت لت های استانبول

اوت لت اوپتیموم استانبول (Optimom Outlet)


مرکز خرید اوت لت اوپتیموم یکی از مراکز خرید استانبول با معماری مدرن است که در سال ۲۰۰۸ در منطقه کادیکوی، محله اتاسیر، ینی سحرا افتتاح شده است. این اوت لت در زمره معروف‌ترین و برترین مراکز خرید کشور ترکیه قرار دارد. مرکز خرید اوپتیموم در سال ۲۰۰۸ میلادی فعالیت خود را آغاز کرد و دو سال بعد توانست چندین جایزه معتبر را به عنوان مرکز خرید برتر کسب کند و امروزه تعداد مراجعه‌کنندگان آن در یک سال بطور میانگین سیزده میلیون نفر است. بالغ بر ۱۵۰ فروشگاه مختلف در این اوت لت فعالیت دارند که اجناس آن‌ها برندهای ترکی و همچنین برندهای خارجی را در برمی‌گیرد. برندهای پولو، آدیداس، اچ اند ام و نایکی برخی نمونه برندهای فعال در این مجموعه هستند. گفتنی است شهربازی، سالن سینما چندبعدی، محوطه بازی کودکان و مراکز تفریحی متعددی در این اوت لت وجود دارند که همگی منجر به یک تجربه خرید لذت‌بخش در شهر گردشگری استانبول می‌شوند. علاوه بر آن کافی‌شاپ‌ها و رستوران‌های این اوت لت نیز گزینه ایده‌آلی برای شکم‌گردی در حین خرید هستند. مرکز خرید اوت لت اپتیموم در بخش آسیایی شهر استانبول قرار دارد و در شهرهای ازمیر و آنکارا هم شعبه دارد. ساعت کاری مرکز خرید اوت لت اپتیموم استانبول از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب است. با وجود گذشت حدود ۱۵ سال از تأسیس مرکز خرید اوت لت اپتیموم استانبول هنوز هم معماری مدرن موجب جذب گردشگران فراوانی می‌شود. ساختمان مرکز خرید اوت لت اپتیموم ۵ طبقه دارد و پنل‌های آهنی پنجره‌ها در طول فصل‌های مختلف سال تغییر حالت می‌دهند.
برندهای متنوعی از سراسر جهان مانند منگو، بنتون، آدیداس، نایک، ال ۳۰ وایکیکی و سایر برندهای معروف لوازم الکترونیکی و خانگی در مرکز خرید اوت لت اپتیموم شعبه دارند. از امکانات تفریحی مرکز خرید اوت لت اپتیموم می‌توان به زمین پاتیناژ به مساحت ۵۴۱ مترمربع و سینمایی بسیار بزرگ اشاره کرد. همچنین تعداد زیادی کافه و رستوران در فودکورت مشغول بکار هستند که با توجه به سلیقه‌ خود می‌توانید یکی از آن‌ها را برای صرف غذا یا استراحت بعد از خرید انتخاب کنید. نمایشگاه و مرکز فعالیت‌های هنری و نمایش آثار فرهنگی در مرکز خرید اوپتیموم فعالیت دائمی دارند و شهربازی و مراکز تفریحی کودکان نیز تعبیه شده است.
ساعت‌های کاری: همه‌روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ساعت ۱۰ شب
نشانی: استانبول، منطقه آتاشهیر، خیابان دموکراسی

اوت لت پرا استانبول (Pera Outlet)


یکی دیگر از اوت لت‌های استانبول مرکز اوت لت پرا است که در چند قدمی یکی از مشهورترین و جذاب‌ترین جاذبه‌های استانبول یعنی برج گالاتا قرار گرفته است. اجناسی که در مغازه‌های این اوت لت به فروش می‌روند در دسته‌بندی‌های مختلفی قرار دارند با این حال پوشاک جزو بیشترین کالاهایی است که در بوتیک‌ها و فروشگاه‌های این اوت لت موجود است. عرضه پوشاک مد روز و قیمت اقتصادی از جمله رایج‌ترین عباراتی هستند که کاربران برای توصیف تجربه خرید خود از این اوت لت بکار برده‌اند. با این حال بسیاری از کاربران نیز به سایزبندی‌های اشتباه برخی از لباس‌هایی که در این اوت لت به فروش می‌رسد اشاره کرده‌اند. از این رو اگر تصمیم دارید به این مرکز خرید بروید توصیه می‌کنیم حتماً سایز لباس را به وسیله اندازه‌‌گیری‌هایی که از قبل انجام داده‌اید انتخاب کنید و به برچسب سایز بر روی لباس‌ها زیاد اعتماد نکنید.
ساعت‌های کاری: همه‌روزهای هفته به جز یکشنبه‌ها از ساعت ۹ صبح تا ساعت ۸ شب
نشانی: استانبول، منطقه بی اغلو، کوچه گالیپ دده
معرفی بهترین اوت لت های استانبول

اوت لت یونایتد استانبول (UNiTED Outlet)


اوت لت یونایتد استانبول نیز یکی دیگر از مراکز خرید این شهر گردشگری است. در این اوت لت انواع پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه را می‌توانید در طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها، مدل‌ها و همچنین انواع سایزها از کوچک گرفته تا سایزهای بسیار بزرگ که اغلب پیدا کردن آن‌ها در بازار دشوار است، خریداری کنید. اغلب کاربرانی که تجربه خرید از این اوت لت را دارند از قیمت مقرون‌به‌صرفه و کیفیت خوب اجناس آن به عنوان دو مزیت اصلی این مرکز خرید اشاره کرده‌اند.
ساعت‌های کاری: روزهای یکشنبه از ساعت ۹ صبح تا ساعت ۱۱ شب، روزهای چهارشنبه از ساعت ۹ صبح تا ساعت ۹ شب و مابقی روزها از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۱۱ شب
نشانی: استانبول، منطقه فاتح، محله مسیح پاشا، خیابان مسیح پاشا

اوت لت ۲۱۲ استانبول (212 Istanbul Power Outlet)


اوت لت ۲۱۲ استانبول نیز در شمار برترین اوت لت‌های استانبول قرار دارد و درب‌های خود را از سال ۲۰۰۹ میلادی به روی مراجعه‌کنندگان گشوده است. این مرکز خرید با هدف ترکیب فرایند خرید و تفریح برای خانواده‌هایی با توانایی مالی متفاوت شروع به فعالیت کرد. امروزه از نظر بسیاری از کاربران این اوت توانسته است با ارائه اجناس متنوعی با قیمت مقرون‌به‌صرفه و ایجاد فضایی مناسب جهت تفریح در فهرست مراکز خرید مفرح و خوب استانبول قرار بگیرد. موقعیت مکانی مناسب نیز یکی دیگر از مزایایی است که اغلب مراجعه‌کنندگان این مرکز خرید به آن اشاره می‌کنند. در مجموع بالغ بر ۱۷۰ فروشگاه دارد که اجناس آن‌ها متعلق به برندهای مختلفی از جمله ناین وست، ال سی وایکیکی، پولو، دیچمان و ماوی جینز است. وجود مراکز تفریحی از جمله سالن سینمایی پیشرفته، سالن بولینگ و پیست اسکی روی یخ منجر به ایجاد فضایی مفرح برای خریدارانی شده است که به همراه خانواده خود به این مرکز خرید می‌آیند. مرکز خرید اوت لت ۲۱۲ در سال ۲۰۰۹ در نزدیکی مرکز شهر افتتاح شده است. در مرکز خرید اوت لت ۲۱۲ می‌توانید بسیاری از برندهای مشهور جهانی را ببینید که در طول سال حراجی‌های زیادی برگزار می‌کنند. قرار گرفتن مرکز خرید اوت لت ۲۱۲ روبه‌روی اتوبان‌های اصلی استانبول، دسترسی به این مرکز خرید را آسان‌تر کرده است. اگر کودکان خود را در سفر همراه دارید، بهتر است بدانید در مرکز خرید اوت لت ۲۱۲ برخلاف سایر مراکز خرید امکانات رفاهی و تفریحی پیش‌بینی‌نشده است. پس فقط برای خریدی ارزان و باکیفیت به مرکز خرید اوت لت ۲۱۲ بروید. از معروف‌ترین برندهای فعال در مرکز خرید اوت لت ۲۱۲ می‌توان به فروشگاه‌های آدیداس، دفاکتو، ماوی، نایک، پوما و ال ۳۰ وایکیکی اشاره کرد. رستوران‌های مک دونالدز، برگرکینگ و کی‌اف‌۳۰ نیز در مرکز خرید ۲۱۲ شعبه دارند. مرکز خرید ۲۱۲ ساختمانی ۸ طبقه است که هر روز سرویس رفت و برگشت رایگان آن دسترسی به هر نقطه‌ای از شهر را آسان کرده است.
ساعت‌های کاری: همه‌روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ساعت ۱۰ شب
نشانی: استانبول، محله محمود بی، تاش اوجاعی
معرفی بهترین اوت لت های استانبول

اوت لت مارکا گاراج استانبول (MarkaGaraj Outlet)


اوت لت مارکا کاراج استانبول جزو جدیدترین اوت لت‌های استانبول است که هرچند از نظر وسعت و فضای لوکس در حد و اندازه اوت‌ لت‌های دیگر این شهر نیست اما به دلیل قیمت ارزان پوشاک مشتریان زیادی دارد. این اوت لت در واقع یک فروشگاه بزرگ است که هر هفته اجناس تولیدی‌های داخلی ترک و همچنین محصولات برندهای معتبر نظیر نایکی را عرضه می‌کند. مشتریان این محصولات اغلب برای خریدهای عمده به این اوت لت مراجعه می‌کنند با این حال اگر جزو شرکت‌کنندگان ارزانترین تور ترکیه هستید و قصد خرید دارید بهتر است نام این اوت لت را به خاطر داشته باشید. در این اوت لت که دسترسی به آن از طریق لوازم حمل و نقل عمومی از جمله مترو و اتوبوس بسیار راحت است می‌توانید پوشاک برند را با قیمت ارزان‌تر از مراکز خرید بزرگ استانبول خریداری کنید.
ساعت‌های کاری: یکشنبه‌ها از ساعت ۱۲ ظهر تا ۶ بعدازظهر و مابقی روزها از ساعت ۱۰ صبح تا ساعت ۸ شب
نشانی: استانبول، محله عزیز محمود هدای، خیابان آنکلار، پلاک ۳۳

اوت لت دپوسایت استانبول (Deposite Outlet Mall)


اوت لت دپوسایت استانبول در سال ۲۰۰۸ میلادی و در زمینی به مساحت ۱۷۰ هزار مترمربع ساخته شد. فروشگاه‌های این مرکز خرید مملو از اجناس پرفروش نظیر پوشاک، لوازم آرایشی، انواع اکسسوری، کیف و کفش و کالاهایی از این قبیل هستند. تنوع اجناس از نظر برند تولیدکننده نیز بسیار گسترده است و کالاها را می‌توان از اغلب برندهای معروف بین‌المللی در فروشگاه‌های این اوت لت به راحتی پیدا کرد. هرچند قیمت‌ اصلی کالاها در این مرکز خرید در مقایسه با بسیاری از اوت لت‌های استانبول کمی گران‌تر است اما در تمام طول سال جشنواره‌های تخفیف زیادی در مغازه‌ها برقرار است و خریداران می‌توانند از آن‌ها در جهت خرید ارزان اجناس انتخابی خود بهره ببرند. ضمن آنکه کافه‌ها و رستوران‌های باکیفیتی دارد که خریداران را به یک رستوران گردی دل‌چسب بعد از خرید دعوت می‌کند.
ساعت‌های کاری: همه‌روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ساعت ۱۰ شب
نشانی: استانبول، منطقه باشاک شهیر، محدوده ایکیتلی
معرفی بهترین اوت لت های استانبول

مرکز خرید اوت لت سیتی سنتر (City Center AVM)


مرکز خرید اوت لت سیتی سنتر یکی از بزرگترین اوت لت‌های شهر استانبول است که در غرب استانبول در سال ۲۰۱۷ افتتاح و به بهره‌برداری رسیده است. مرکز خرید اوت لت سیتی سنتر یک مرکز خرید فصلی است که در اسن پورت، محله ظفر در زمینی به مساحت بالغ بر ۲۰۰ مترمربع قرار دارد. مرکز خرید اوت لت سیتی سنتر در مجاورت با شهرداری اسنیورت و فرمانداری این منطقه واقع شده است.
مرکز خرید اوت لت سیتی سنتر استانبول با راهروهای وسیع، طراحی داخلی زیبا، فضای خارجی، خرید را برای شما لذت‌بخش خواهد کرد. همچنین مرکز خرید اوت لت سیتی سنتر استانبول یک تراس روباز دارد که شما بعد از گشت‌وگذار می‌توانید آنجا کنار خانواده به استراحت بپردازید. اوت لت سیتی سنتر یکی از محبوب‌ترین مکان‌های استانبول است و بسیاری از مارک‌ها با تخفیف‌های بزرگ را می‌فروشند. انواع برندهای ترکی و بین‌المللی پوشاک، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم الکترونیکی، لوازم‌خانگی در مرکز خرید سیتی سنتر استانبول نمایندگی دارند.
از مهم‌ترین ویژگی‌های مرکز خرید اوت لت سیتی سنتر استانبول می‌توان به رستوران‌های سنتی ترکیه با غذاهای لذیذ ترکی اشاره کرد. رستوران مشهور اوستا دونرچی در مرکز خرید اوت لت سیتی سنتر شعبه دارد به همین دلیل گردشگران زیادی برای چشیدن طعم غذای رستوران‌های ترکی به این مرکز تجاری می‌آیند. همچنین برای فرزندان شما یک پیست اسکیت روی یخ، دو زمین‌بازی و یک سینما از جدیدترین فیلم‌های ترکیه و دنیا برای خلق لحظات خاطره‌انگیز پیش‌بینی‌شده است.

مرکز اوت لت اولیویوم استانبول (Olivium Outlet Center)


مرکز اولت لت اولیویوم استانبول از جمله اولت لت‌های شناخته شده و قدیمی در این شهر است و معمولاً جزو اولین گزینه‌ها برای تجربه یک خرید ارزان و باکیفیت محسوب می‌شود. این اوت لت در سال ۲۰۰۰ میلادی شروع به فعالیت کرد و تقریباً جزو اولین نمونه‌های اوت لت‌ها در شهر استانبول است. این اولت لت یک مجتمع چهار طبقه دارد و دارای حدود ۱۳۲ باب مغازه است که اجناس متنوع از برندهای ترکی و همچنین برندهای معتبر بین‌المللی را با قیمتی ارزان به خریداران عرضه می‌کند. امکانات رفاهی مختلفی در این اوت لت تعبیه شده است که از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به پارکینگ اختصاصی خودرو با فضای پارک متناسب، مرکز بازی و تفریح مخصوص کودکان، سالن سینما و سالن بولینگ اشاره کرد. گفتنی است یک سوپرمارکت و همچنین یک فود کورت نسبتاً بزرگی نیز در این اولت لت وجود دارد که به خریداران این امکان را می‌دهد تا خستگی خرید را با طعم لذیذ نوشیدنی‌ها و غذاهای ترکی رفع کنند.
ساعت‌های کاری: همه‌روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ساعت ۱۰ شب
نشانی: استانبول، محله زیتون بورنو، خیابان موامر آکسوی
معرفی بهترین اوت لت های استانبول

اوت لت آرمونی پارک استانبول (ArmoniPark Outlet Center)


اوت لت آرمونی پارک استانبول با دارا بودن ۱۰۰ باب مغازه خورده فروشی در یک مجتمع مدرن از دیگر اوت‌لت‌های استانبول است. هرچند نمی‌توان این مجموعه را بزرگ‌ترین و متنوع‌ترین مرکز خرید شهر استانبول توصیف کرد، اما مطمئناً علیرغم فضای نسبتاً کوچکی که در مقایسه با اوت لت‌های بزرگ‌تر این شهر دارد مزیت‌های زیادی دارد. در حقیقت این اوت لت از آن مراکز خریدی است که حتی اگر قصد خرید در استانبول را نداشته باشید باز هم به شما توصیه می‌کنیم تا در طول سفرتان حتماً سری به آن بزنید. زیرا این مرکز خرید نه تنها اجناس و کالاهای باکیفیت و در حین حال ارزان‌قیمتی برای خرید دارد بلکه مکان مفرح و پر جنب و جوشی است که برای گذراندن یک دور همی دوستانه و تفریح همراه با خانواده نیز مناسب است. به همین سبب هم اغلب روزها فضای آن پرازدحام است و خیل عظیمی از جوانان در محوطه فودکورت آن تجمع می‌کنند. علاوه بر آن کافه‌های مدرن، سالن سینما و شهربازی آن نیز به جذابیت این مرکز خرید افزوده است.
ساعت‌های کاری: همه‌روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ساعت ۱۰ شب
نشانی: استانبول، کوچوک چشمه جه، خیابان هالکالی

اولت لت کاله استانبول (Kale Outlet Center)


اوت لت کاله استانبول در سال ۲۰۰۷ میلادی به جمع اوت لت های این شهر پیوست. تعداد فروشگاه‌های این مرکز خرید بیش از ۱۲۰ مغازه است که انواع کالاها از جمله تجهیزات ورزشی، پوشاک، کیف، کفش و لوازم خانگی را می‌توان از آن‌ها خریداری کرد. معمولاً پوشاکی که در این فروشگاه‌ها به فروش می‌رسد از آخرین و جدیدترین مدل‌های روز هستند و از این رو مورد استقبال خانم‌ها به ویژه نسل‌های جدید قرار گرفته‌اند. آدیداس، نایکی و دفاکتور از جمله برندهای خوش‌نامی هستند که اجناس آن‌ها با قیمتی مناسب در مغازه‌های این مرکز خرید به فروش می‌رود.
این مرکز خرید ارزان‌قیمت در محله گوون، خیابان اسکی لوندرا واقع شده و هر روز از ۱۰ صبح تا ۲۲ شب مشغول فعالیت است. مرکز خرید اوت لت کاله در سال ۲۰۰۷ در زمینی به مساحت حدود ۸۰۰۰ مترمربع ساخته شد. لت کاله استانبول مرکزی بزرگ با ظاهری شیک و مدرن است. دسترسی راحت و آسان، امن بودن محله، داشتن برندهای خارجی و ترک، وسایل سرگرمی برای والدینی که کودک کوچک به همراه خود دارند از جمله عواملی هستند که محبوبیت مرکز خرید اوت لت را در بین گردشگران و بازدیدکنندگان دوچندان کرده است.
تنوع محصولات در مرکز خرید اوت لند کاله استانبول بسیار زیاد است. بنابراین اگر قصد خرید لباس دارید می‌توانید خرید‌های خود را از ۱۲۷ فروشگاه‌ که برندهای محبوب ایرانیان مانند ال ۳۰ وایکیکی، کوتون، آدیداس، ماوی، یو اس پولو انجام دهید. بخش مسکونی، سینما، رستوران، مراکز تفریحی و شهربازی برخی دیگر از بخش‌های مرکز خرید اوت لت استانبول هستند. امکانات تفریحی مرکز خرید اوت لت کاله استانبول شامل ۶ سالن سینما، شهربازی و وسایل سرگرمی برای کودکان مانند قطارهای کوچکی که کودکان در هنگام سوار شدن بر آن دور فروشگاه می‌گردند و پیست ۲۱۰۰ مترمربعی کارتینگ گو کارت می‌شود. همچنین مرکز خرید اوت لت کاله استانبول در فاصله کوتاهی از فرودگاه آتاتورک قدیم قرار گرفته است.این مرکز خرید استانبول ویژگی‌های مثبت زیادی دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به موقعیت مکانی خوب و دسترسی آسان از طریق لوازم حمل و نقل عمومی در شهر و همچنین قیمت‌های معقول با در نظر گرفتن کیفیت بالای اجناس اشاره کرد. علاوه بر آن همانند دیگر اوت‌ لت‌های معروف استانبول این مرکز نیز در کنار فروشگاه‌های خرید خود مراکزی سرگرم‌کننده متناسبی دارد.
ساعت‌های کاری: همه‌روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ساعت ۱۰ شب
نشانی: استانبول، منطقه گون گورن
معرفی بهترین اوت لت های استانبول

اوت لت آدیداس فکتوری استانبول (Adidas Factory Outlet)


کمتر کسی است که نام برند باسابقه و محبوب آدیداس به گوشش نخورده باشد. محصولات این برند اگر نگوییم در همه جای دنیا، در بیشتر کشورها جزو محصولات محبوب و پر فروش است. در کشور ترکیه نیز همانند ایران محصولات این برند به ویژه کفش‌های آن طرفداران زیادی دارند. خوشبختانه این برند با راه‌اندازی اوت لت‌های مخصوص به خود تلاش کرده است تا به طرفدارانش این امکان را بدهد تا با قیمتی مقرون‌به‌صرفه و بدون واسطه این محصولات را مستقیماً از تولیدکننده خریداری کنند. اوت لت آدیداس فکتوری استانبول نیز با ارائه انواع محصولاتی که به این برند اختصاص دارند، در چند منطقه از این شهر قرار گرفته‌اند. بنابراین اگر شما هم از طرفداران این برند معروف هستید توصیه می‌کنیم در طول سفر با تور استانبول حتماً از این فرصت استفاده کنید و به این اوت لت مراجعه کنید تا کفش‌ها و لباس‌های اصلی آدیداس را با قیمت مناسب خریداری کنید.
ساعت‌های کاری: همه‌روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ساعت ۱۰ شب
نشانی: استانبول، یشلیجه و یشیل باغلار

اوت لت مارکاکاده پریمیوم استانبول (MarkaCadde Premium Outlet)


اوت لت مارکاکاده پریمیوم استانبول که در بخش اروپایی این شهر قرار گرفته است، علیرغم فضای کوچکی که دارد یک گزینه ایده‌آل برای خرید از برندهای معتبر با قیمت مقرون‌به‌صرفه و ارزان است. ساز و کار این اوت لت استانبول به این صورت است که تولیدکنندگان محصولات مختلف اقدام به فروش آن دسته از اجناسی می‌کنند که مدتی از زمان تولیدشان گذشته است و هنوز فروش نرفته‌اند. در واقع این اوت لت یک مرکز خرید همیشه تخفیف‌دار است که اجناس آن با قیمت‌های ارزانی که دارند همیشه مورد استقبال خریداران قرار می‌گیرد و کمتر کالایی است که به مدت طولانی در قفسه‌های‌ این اوت لت باقی بماند. انواع پوشاک، کیف، کفش، اکسسوری زنانه و مردانه، لباس‌های ورزشی و همچنین لوازم الکترونیکی از جمله کالاهایی هستند که در این مرکز خرید استانبول می‌توان خریداری کرد.
ساعت‌های کاری: یکشنبه‌ها از ساعت ۱۲ ظهر تا ساعت ۷ شب و مابقی روزها از ساعت ۱۰ صبح تا ساعت ۸ شب
نشانی: استانبول، منطقه فاتح، محله علمدار، خیابان استاد کاظم اسماعیل گورکان
معرفی بهترین اوت لت های استانبول

مرکز خرید اوت لت فوکس سیتی (Fox City Premium Outlet City)


یکی از مراکز خرید اوت لت استانبول که در پینار تپه، بیوک چشمه ۳۰ واقع گردیده است، مرکز خرید اوت لت فوکس سیتی است که در دسته مراکز خرید ارزان‌قیمت قرار گرفته است. مرکز خرید اوت لت فوکس سیتی استانبول ساختمانی بزرگ است که در این مرکز خرید می‌توانید علاوه بر خرید، بسیار تفریح کنید و از غذاهای محلی و خارجی خوشمزه‌ای که در رستوران‌های آن ارائه می‌شود، نوش جان کنید و لذت ببرید. در اوت لت فکس سیتی استانبول فروشگاه‌های معتبر از برندهای مشهور دنیا، کافی‌شاپ‌ها، فست‌فودها و رستوران‌های متعدد و متنوع، سالن بولینگ و سینما وجود دارد و در بین توریست‌ها و همچنین مردم محلی بسیار محبوب است.
تنوع در منوی غذاها و کافی‌شاپ‌ها مرکز خرید اوت لت فوکس سیتی را به یکی از پرطرفدارترین مراکز خرید مبدل کرده است. همان‌طور که اطلاع دارید؛ مراکز خرید اوت لت اقدام به فروش محصولات تک سایز و تک مدل با قیمت‌های پایین‌تر می‌کنند. فصل فروش این محصولات به اتمام رسیده است و به همین دلیل، می‌توانید آن‌ها را با قیمت مناسب‌تری خریداری کنید. ساعت کار مرکز خرید اوت لت فوکس سیتی هر روز از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب است.

اوت لت پولو رالف لورن استانبول (Polo Ralph Lauren Outlet store)


برند پولو رالف لورن در میان افرادی که اهل دنیای مد و پوشاک هستند و اغلب تمایل دارند لباس‌های برند به تن داشته باشند محبوبیت ویژه‌ای دارد. گفتنی است این برند آمریکایی محصولات خود را در زمینه‌های مختلف از جمله پوشاک، کفش، اکسسوری، لوازم خانگی و ادکلن عرضه کرده است، اما به دلیل محبوبیت زیاد محصولات پوشاک از این برند در بیشتر کشورهای دنیا شعبه لباس دارد. اوت لت پولو رالف لورن استانبول نیز به محصولات این برند محبوب خارجی اختصاص دارد. در این اوت لت انواع پوشاک از این برند به فروش می‌رسند که در میان آن‌ها تیشرت‌های مردانه پولو از همه بیشتر طرفدار دارند. با این گاه کاربرانی که تجربه خرید از این اوت لت را دارند به تنوع اندک محصولات آن اشاره می‌کنند، اما با در نظر گرفتن حراج‌های فصلی این اوت لت خرید از این مرکز توجیه‌پذیر است. در مجموع قیمت پوشاک این اوت لت مقرون‌به‌صرفه ارزیابی می‌شود با این حال برخی از لباس‌ها که تک سایز شده‌اند و یا صرفاً در یک رنگ خاص موجود هستند قیمت بسیار ارزان‌تری دارند.
ساعت‌های کاری: همه‌روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ساعت ۱۰ شب
نشانی: استانبول، منطقه آتاشهیر
معرفی بهترین اوت لت های استانبول

اوت لت میا استانبول (Miya Outlet)


اوت لت میا استانبول از آن دسته مراکز خرید استانبول است که شهرت زیادی ندارد و شامل یک فروشگاه پوشاک نسبتاً کوچک است. از آنجایی‌که این اوت لت در منطقه شلوغ و پرازدحام کادیکوی قرار گرفته است، مشتریانی که برای بازارگردی و به ویژه خرید عمده پوشاک و خریدهای ارزان به این منطقه می‌روند به سراغ این اوت لت نیز می‌روند. به عنوان گردشگران تور استانبول بهتر است بدانید که تنوع لباس‌هایی که در این مرکز خرید وجود دارد چندان زیاد نیست اما به‌هرحال قیمت ارزان آن‌ها ارزش این را دارد که نام آن را در لیست بازارها و مراکز خرید استانبول و اماکن تجاری اقتصادی و ارزانی بگذارید که قرار است در بازارگردی‌های خود در استانبول مدنظر قرار دهید.
ساعت‌های کاری: روزهای یکشنبه از ساعت ۱۲ ظهر تا ساعت ۸ شب و مابقی روزها از ساعت ۱۰ صبح تا ساعت ۸ شب
نشانی: استانبول، منطقه کادیکوی، محله گزتپه، خیابان فخرالدین گوکای
معرفی بهترین اوت لت های استانبول

مرکز خرید اوت لت ایر پورت استانبول (Airport Outlet Center)


یکی از مراکز خرید استانبول با قیمت‌های مناسب؛ مرکز خرید اوت لت ایر پورت استانبول را می‌توان نام برد. مرکز خرید اوت لت ایر پورت استانبول در منطقه باکرکوی، کاراکوی واقع گردیده است. ساعت فعالیت مرکز خرید اوت لت ایرپورت استانبول ۱۰ صبح تا ۱۰ شب است. معماری خاص و جذاب مرکز خرید اوت لت ایرپورت با طراحی زیبا و سقف متحرک این مرکز را به یکی از مراکز محبوب و پرطرفدار مبدل ساخته است. تخفیف زیاد محصولات فروشگاه‌ها هم یکی دیگر از دلایل محبوبیت مرکز خرید اوت لت ایرپورت استانبول است.
در مرکز خرید اوت لت ایرپورت استانبول بیش از ۱۰۰ فروشگاه متنوع از برندهای معروف جهان مانند بیمن، مودو، فابریکا، سارار، واکو، ورساچه، چیکو و آرمانی فعالیت می‌کنند. در زمان‌های حراج در طول سال می‌توانید سوغات و وسایل موردنیاز خود را با قیمتی بسیار مناسب از مرکز خرید اوت لت ایرپورت استانبول خرید نمایید.

اوت لت آسیا پارک استانبول (Asya Park Outlet Mall)


مرکز خرید اوت لت آسیا پارک استانبول در بخش آسیایی این شهر قرار دارد و در سال ۲۰۰۷ میلادی احداث شده است. این مرکز خرید هم همانند دیگر اوت لت‌های استانبول دارای مغازه‌ها و بوتیک‌هایی است که اجناس برندهای معروف را با قیمتی ارزان به فروش می‌رساند. از این رو همواره پرازدحام و شلوغ است. با این حال خوشبختانه فضای این مرکز خرید به نسبت بسیاری از مراکز خرید اوت لت بزرگ‌تر است و بیش از ۲۵۰ باب فروشگاه را در خود جای داده است. مرکز خرید اوت لند آسیا پارک استانبول هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۲ شب آماده خدمات‌رسانی به بازدیدکنندگان است. این مرکز خرید در واقع یک ساختمان ۷ طبقه است که به دلیل داشتن ۲۵۰ فروشگاه با انواع برندهای معروف و مشهور، پارکینگ با ۴۰۰۰ خودرو، مراکز تفریحی، سینما و دیگر امکانات رفاهی تمامی نیازهای خانواده‌ها را در فضای خود برطرف کرده است. مرکز خرید اوت لت آسیا پارک با فضایی سرسبز و باز، درختان زیتون، گل‌ها و یک حوض منظره‌ای جذاب را خلق کرده است. یک شهربازی بزرگ هم در جلوی مرکز خرید وجود دارد.
مرکز خرید اوت لت آسیا پارک با فروشگاه‌های متنوع، رستوران‌ها، مجتمع‌های سینمایی، توانسته تا جایزه بهترین مرکز خرید سال ترکیه را به خود اختصاص بدهد. رستوران‌های بین‌المللی و محلی مرکز خرید اوت لند آسیا پارک برای انواع سلیقه‌های غذایی آماده پذیرایی از گردشگران است.
یکی از مشهورترین فروشگاه‌های این اوت لت شعبه پوشاک برند ال سی وایکیکی است که تقریباً هیچ زمانی خالی از مشتری نیست. علاوه بر آن این مرکز خرید از امکانات رفاهی و تفریحی بسیاری برخوردار است که همین امر موجب ایجاد تجربه خرید لذت‌بخش برای خریداران بلیط لحظه آخری استانبول شده است. سالن سینما، سالن بولینگ، پارکینگ خودرو با ظرفیت ۴۰۰۰ خودرو و شهربازی کودکان از جمله این امکانات هستند. کافه‌ها و رستوران‌های این مرکز خرید نیز انواع غذاهای ترکی و بین‌المللی را باکیفیت بالایی طبخ می‌کنند و برای شکم‌گردی در حین خرید بسیار مناسب هستند.
ساعت‌های کاری: همه‌روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ساعت ۱۰ شب
نشانی: استانبول، منطقه عمرانیه، خیابان نصیب فاضل
معرفی بهترین اوت لت های استانبول

مرکز خرید اوت لت دیپوسایت؛ بهترین اوت لت استانبول (Deposite Outlet Mall)


مرکز خرید اوت‌لت دیپوسایت استانبول را می‌توان یکی از بهترین و باشکوه‌ترین اوت لت‌های استانبول معرفی کرد که در منطقه باشاک شهیر،مابین منطقه ایکیتالی و ایستوک این شهر قرار دارد و یکی از بهترین گزینه‌ها برای آن دسته از توریست‌های خارجی و گردشگرانی است که می‌خواهند خرید با قیمت ارزان داشته باشند. ساعت کاری مرکز خرید اوت لند دیپوسایت استانبول هر روز از ۱۰ صبح تا ۲۲ شب است.
مرکز خرید اوت لت دیپوسایت استانبول که در محله ایکیتالی، بلوار آتاتورک، واقع شده است؛ در واقع ساختمانی ۲ طبقه است که ۱۱۰ فروشگاه از محصولات مختلف شامل پوشاک، کالاهای ورزشی، کیف، کفش، لوازم‌خانگی در آن مشغول به فعالیت هستند. مرکز خرید اوت لت دیپو سایت استانبول، در طول سال پیشنهادها و تخفیف‌های هیجان‌انگیزی را برای خرید ارائه می‌کند.
مرکز خرید اوت لت دیپوسایت استانبول هم مانند دیگر مراکز اوت لت‌ها نمایندگی برندهای معروفی مانند کوتون، رومن، بیمن، مانگو، بوینر، ال‌ ۳۰‌ وایکیکی، سامسونگ را در خود جای داده است.
بعد از اینکه از خرید و گشت‌و‌گذار در مرکز خرید اوت لت دیپوسایت استانبول خسته شدید؛ می‌توانید در یکی از ۱۲ کافه و رستوران با انواع غذاهای ترکی و بین‌المللی به استراحت و سرو غذا بپردازید. سالن‌های ورزشی و تفریحی نیز از جمله امکانات سرگرم‌کننده در مرکز خرید اوت لت دیپوسایت استانبول هستند.


فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است