search
menu

تفریحات شبانه استانبول؛ معرفی بهترین کلاب های استانبول

[ پنهان کردن ]
بهترین جاهایی که می‌توانید تفریحات شبانه استانبول را تجربه کنید
رینا
سورتی
سوپرکلوب
کلوب ۲۹
ایکس لارج
آنجلیکا
کلوب سوادا
بارهای شبانه متنوع
پل گالاتا
غذاخوری و نوشیدنی فروشی‌ها
سواری با کشتی کروز
استانبول، شهر همیشه بیدار ترکیه، با کلوب‌ها، بارها و رستوران‌هایش اجازه نمی‌دهد که شب‌ها، خواب به چشمان شما بیاید. بر خلاف آنچه برخی می‌گویند، پارتی‌ها و خوشگذرانی‌های اهالی اینجا بسیار مفرح و لذت‌بخش است. پس اگر به استانبول سفر کردید، مثل استانبولی‌ها تفریح کنید!

بهترین جاهایی که می‌توانید تفریحات شبانه استانبول را تجربه کنید


موسیقی، جشن و پارتی، رقص نور و... چیزهایی هستند که شما از تفریحات شبانه استانبول انتظار دارید. شاید باورتان نشود، ولی استانبول یکی از بهترین جاها برای این تفریحات شبانه است. در این نوشته با ۱۲ نمونه از تفریحات شبانه استانبول آشنا می‌شویم:

رینا


ستاره‌های مشهور جهان مثل بن جاوی، کیلی مینو، یو۲، اوما تورمن، دنیل کرگ و نائومی وات به کلوب رینا (Reina) این جذاب‌ترین کلوب استانبول آمده‌اند. این باشگاه شبانه به خاطر جشن‌های پرزرق و برق و باشکوهش معروف است. حتما برایش وقت بگذارید. رینا، جای مناسبی برای وقت‌گذرانی شبانه است.
نشانی: اورتاکوی، بولوار موالیم ناسی، شماره ۴۴
تفریحات شبانه استانبول؛ معرفی بهترین کلاب های استانبول

سورتی


کلوب سورتی (Sortie) این کلوب شبانه به خاطر محیط خاص، منظره زیبای شهر و ترکیب ۶ رستوران و ۳ بار معروف است.
ساعت فعالیت: ۶ عصر تا ۴ صبح
نشانی: اورتاکوی، کورچشمه، بولوار موالیم ناسی، شماره ۱۴۱

سوپرکلوب


گذراندن یک شب در کلوب عالی سوپرکلوب (Supperclub) بخش علاقه‌مند به جشن و شادی درون شما را بیدار خواهد کرد. سوپر کلوب، محیطی جذاب و دلنشین با دکور تمام سفید دارد، انواع نوشیدنی و کوکتل، صندلی‌های راحت، نورپردازی دلنشین، نمایش‌های زنده و موسیقی‌های شاد همه در آن فراهم هستند.
نشانی: اورتاکوی، بولوار موالیم ناسی، بشیکتاش، شماره ۶۵
تفریحات شبانه استانبول؛ معرفی بهترین کلاب های استانبول

کلوب ۲۹


یک محیط عاشقانه در کلوب Club 29 به شما خوشامد می‌گوید. این کلوب قبلا مرکز برگزاری جشن‌های خاص ویژه ستاره‌های هالیوود، ثروتمندان و افراد خاص شهر استانبول بوده است.
نشانی: بلوار عدنان سایگون، پارک اولوس، شماره ۷۱

ایکس لارج


آیا شما یه فرد شب‌بیدار هستید؟ کلوب شبانه ایکس لارج (X-Large) برای شماست. پارتی‌های این کلوب از ساعت ۲ تا ۵ نیمه شب برگزار می‌شود. این کلوب با یک محیط مسحورکننده شما را شیفته خوشگذرانی می‌کند.
نشانی: بیگلوی، کالاوی سوکاک، شماره ۱۲

آنجلیکا


بهترین شب‌زنده‌داری را در کلوب شبانه آنجلیکا (Anjelique) با اتمسفری دلنشین و چشم‌اندازی غیرقابل مقایسه از تنگه بسفر تجربه کنید.
نشانی: اورتاکوی، سولهان سوک، بولوار موالیم ناسی، شماره ۵

کلوب سوادا


در بین اروپا و آسیا داخل استخری که روی دریا قرار دارد شناکنید. گیج‌کننده است؟! باید امتحانش کنید تا باورتان شود. این استخر بخشی از یک کلوب شبانه هم هست. کشتی‌ها شما را به کلوب Suada Club می‌برند و می‌توانید تا دیروقت شادی کنید و از نمای زیبای پل بسفر لذت ببرید. این یکی از جاهایی است که حتما باید برای تجربه تفریحات شبانه استانبول تجربه کنید.

بارهای شبانه متنوع


منطقه «بیگلو» یکی از بهترین جاها برای تجربه تفریحات شبانه استانبول است. در این منطقه، شما چندین بار در پشت‌بام‌های مختلف را می‌یابید که از نظر سبک و سلیقه بسیار متنوع هستند.
تفریحات شبانه استانبول؛ معرفی بهترین کلاب های استانبول

پل گالاتا


اگر از شما از قدم‌زدن‌های عاشقانه در شب لذت می‌برید، خیلی خوش‌شانس هستید. قدم زدن بر روی پل گالاتا (Galata Bridge) در حالیکه زیر پایتان آب‌های «شاخ طلایی» و بالای سرتان آسمان پرستاره شب باشد، واقعا رمانتیک است. نگران نباشید، حتما در طول پل، دستفروش‌هایی را پیدا می‌کنید که خوراک‌های محلی خوشمزه‌ای را برای شب‌گردی شما فراهم کرده‌اند.

غذاخوری و نوشیدنی فروشی‌ها


نوشیدنی‌های مختلف، گروهی از دوستان، موسیقی محلی، گفتگوهای دوستانه و ... بخشی از فرهنگ شب‌گردی و تفریحات شبانه استانبول است. غذاخوری‌ها خوراک‌های سرد و گرم دریایی و سبزیجات اشتهاآور عرضه می‌کنند و حتما باید یکبار این بخش از تفریحات شبانه استانبول را تجربه کرد.
خوراک‌های محلی را امتحان کنید
همه «کباب ترکی» را می‌شناسند و در همه جای دنیا پیدا می‌شود. اما خیلی از غذاهای خیابانی استانبول هستند که تجربه تفریحات شبانه استانبول شما ناتمام می‌ماند اگر آن را امتحان نکنید.
خوراکی‌هایی که باید امتحان کنید:
میدی دلمه: گوشت و برنج
همبرگر ایسلک: برگر با سس ویژه
کوکورک: ساندویچی با دل و جگر بره
کوفته کیگ: کوفته‌های پرادویه
لاهماکن: گوشت خردشده روی خمیر نازک
باقلوای ترکیه: شیرینی پرشده با پسته و آجیل
لازم نیست خیلی نگران بودجه خود باشید. هستند رستوران های ارزان استانبول که کیفیت غذای بسیار خوبی دارند. علاوه بر این اگر عاشق شب‌نشینی در کافه‌ها هستید، مقاله بهترین کافه های استانبول را از دست ندهید.

سواری با کشتی کروز


شام را در اروپا با چشم‌اندازی از آسیا بخورید و دسر را در آسیا با چشم‌اندازی از اروپا میل کنید. شما هر تعداد باری که مایل به جا به جایی بین این دو قاره باشید، می‌توانید از روی پل ۱.۵ کیلومتری بسفر عبور کنید. شما نمی‌توانید قدم زدن روی پل بسفر در میان دو وعده و میان دو قاره را فراموش کنید. اما اگر می‌خواهید یک گردش لوکس را تجربه کنید، هر کسی که آشنا به تفریحات شبانه استانبول باشد، سفر با کروزهای بسفر را پیشنهاد می‌دهد.
تفریحات شبانه استانبول؛ معرفی بهترین کلاب های استانبول
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است