search
menu

لیست کامل استخرهای استانبول + آدرس

[ پنهان کردن ]
با این چند استخر در استانبول از تابستان‌های این شهر لذت ببرید
استخر و باشگاه ورزشی لذت
استخر شنای بورهان
استخر شنای ایب بیگلو
استخر شنای یاکاکیک
استخر شنای باگکیلار
استخر شنای سرپوشیده یشلینیپار
باشگاه و استخر بیلیکدوزو
استخر سرپوشیده اسلنر
استخر و باشگاه فنرباغچه
استخرهای استانبول یکی از چیزهایی است که در تابستان بد نیست به آنها سر بزنید. استخر در استانبول چیزی است که هر گردشگری که در فصل تابستان به این شهر ترکیه می‌رود به دنبال آن است. بلیط استانبول را تهیه کنید و به همراه هوای گرم تابستان، از زیبایی‌های استانبول لذت ببرید. هوای گرم تابستان گاهی جلوی لذت بردن از زیبایی‌های استانبول را می‌گیرد. در این نوشته با برخی از استخرهای استانبول آشنا می‌شویم:

با این چند استخر در استانبول از تابستان‌های این شهر لذت ببرید


استخرهای استانبول شاید یکی از جاهای دیدنی استانبول یا جاذبه های گردشگری استانبول نباشد. اما اگر در فصل تابستان به استانبول سفر کنید متوجه می‌شوید که شنا کردن در کنار بازدید از جاهای دیدنی استانبول و گشت و گذار در میان جاذبه های گردشگری استانبول یا خرید کردن از مراکز خرید استانبول یکی از تفریحات استانبول است. بیشتر استخرهای استانبول به مانند ایران، علاوه بر استخر شنا، دارای تجهیزات ورزشی برای فیتنس و تحرکت بدنی هم هستند. همچنین گاهی ورزش‌هایی مانند زومبا را نیز آموزش می‌دهند. این امکانات برای کسانی که نمی‌خواهند برنامه ورزشیشان قطع شود بسیار مناسب خواهد بود.

 لیست کامل استخرهای استانبول + آدرس

استخر و باشگاه ورزشی لذت


این استخر و باشگاه ورزشی در روزهای آخر هفته نسبت به شمار زیاد مخاطبانش شلوغ می‌شود. پس در ساعت‌های خلوت‌تر روز می‌توانید از (Njoy Sports Club Profilo) استفاده بهتری ببرید. علاوه بر استخر تجهیزات ورزشی و فیتنس هم در آن در دسترس است.
آدرس: Mecidiyeköy, Cemal Sahir Sokaği Profilo Alışveriş Merkezi 26-28, 34387 Şişli/İstanbul, Türkiye
 لیست کامل استخرهای استانبول + آدرس

استخر شنای بورهان


استخر شنای بورهان (Burhan Felek Swimming Pool) یکی از باسابقه‌ترین استخرهای استانبول است. هر چند ممکن است برخی وسایل آن را کمی قدیمی یا اندازه آن را کوچک‌تر از میزان مورد نیاز برای پوشش متقاضیانش می‌دانند، اما باز هم هنوز یکی از محبوب‌ترین استخرهای استانبول است.
آدرس: Barbaros, Nuhkuyusu Cd 14/1, 34632, 34668 Üsküdar

استخر شنای ایب بیگلو


استخر شنای ایب بیگلو (İBB BEYOĞLU YÜZME HAVUZU) در خیابان امبار آرکاسی یکی از استخرهای محبوب استانبول است. این استخر هم به سبب محبوبیتش در روزهای آخر هفته و ساعت‌های پرطرفدار، شلوغ است. پس بهتر است در وسط هفته به آن بروید تا از این استخر در استانبول لذت ببرید.
آدرس: Bedrettin, Ambar Arkası Sk. No:8, 34440 Beyoğlu

استخر شنای یاکاکیک


استخر شنای یاکاکیک (Yakacık Swimming Pool) به کیفیت نسبتا خوب آموزش شنایش شناخته می‌شود. در این استخر مربی‌های صبور و خوبی برای آموزش شنا به شما آماده هستند. اگر با کودکتان به استانبول سفر می‌کنید این استخر جایی است که می‌تواند او را سر ذوق بیاورد.
آدرس: Cumhuriyet, Yüzyıl Cd. no:57, 34876 Kartal

استخر شنای باگکیلار


استخر شنای باگکیلار (Bagcilar Municipality Swimming Pool Facility) در استانبول به خاطر کارکنان خوش‌برخورد و منظمش معروف است و جای مناسبی برای آموزش و شنای تفریحی است. خیلی‌ها این استخر در استانبول بهترین استخر شهری می‌دانند. قیمت مناسبی دارد و خدمات جانبی مثل رستوران هم دارد.
آدرس: Barbaros, 169. Sk. No:37, 34203 Bağcılar

استخر شنای سرپوشیده یشلینیپار


استخر یشلینیپار (Yeşilpınar Indoor Swimming Pool) از استخرهای مجهز استانبول به شمار می‌رود. این استخر در استانبول دارای یک اتاق مراقبت پزشکی است که پیش از ورود به استخر از شما تست‌های اولیه پزشکی برای تشخیص سلامت و آمادگی جسمانی می‌گیرد. همچنین فضای این استخر تمیز و پاکیزه است و قیمت ورودیه آن نیز مناسب است. این استخر در ساعت‌های کم‌بازدید به شما تخفیف‌های ویژه نیز ارائه می‌دهد.
آدرس: Yeşilpınar, Yeşilpınar Mah Adnan Menderes Cad, Sevgi Sk. Çğdem Blokları No:1, 34065 Eyüpsultan

باشگاه و استخر بیلیکدوزو


استخر ( Beylikdüzü Municipality Indoor Pool and Gym) که در محله کاواکلی استانبول قرار دارد، دارای بخش ورزش و فیتنس هم هست. کارکنان خوش برخوردی دارد و از تجهیزات مناسبی برخوردار است.
آدرس: Kavaklı, Ayasofya Cd. No:2, 34520 Beylikdüzü Osb
 لیست کامل استخرهای استانبول + آدرس

استخر سرپوشیده اسلنر


استخر (Esenler Indoor Swimming Pool) در محله کمر استانبول قرار دارد. در کنار استخر مربیانی برای آموزش شنا هم دارد. اما این استخر استانبول با مشکل شلوغی و ازدحام در برخی ساعت‌ها رو به رو می‌شود.
آدرس: Kemer, 939. Sk. No:23, 34230 Esenler

استخر و باشگاه فنرباغچه


استخر (Fenerbahçe Sports Club Swimming Pool) از استخرهای معروف استانبول است که در محله زوهتوپاشا قرار دارد با مشکل همیشگی استخرهای استانبول رو به رو است و آن فضای کم استخرها در مقابل مراجعه‌کنندگان زیاد است.
آدرس: Fenerbahçe, Fener Kalamış Yolu, 34726 Kadıköy

فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
1
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
علی بهامین
۲۹ آذر ۱۳۹۸ | ۰۵:۰۸‌

عالی
people_outlineتنها
todayفروردین