search
menu

هتل Ayasofya Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Ayasofya Hotel Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل ایاصوفیه استانبول
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ایاصوفیه استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Ayasofya Hotel Istanbul


هتل ایاصوفیه استانبول، هتلی در منطقه سلطان احمد استانبول است که اقامت خوش و به یاد ماندنی برای مهمانان فراهم می‌نماید. موقعیت مکانی عالی هتل ایاصوفیه استانبول باعث شده تا مهمانان بتوانند با پیاده روی‌های کوتاه مدت به بسیاری از جاهای دیدنی استانبول دسترسی داشته باشند. هتل فاصله کمی تا مرکز شهر، ایستگاه مترو، مسجد سلیمانیه استانبول، برج گالاتا استانبول و ... دارد. اقامت در هتل ایاصوفیه استانبول علاوه بر تجربه اقامت راحت و دل‌چسب، گشت و گذار راحت در استانبول و کشف جذابیت‌های شهر را همراه دارد. قرار نیست در سفر به استانبول برای تجربه هیجان و نشاط هزینه‌های هنگفتی متحمل شوید. می‌توانید با انجام تفریحات رایگان استانبول لحظات مفرح و به یاد ماندنی برای خود رقم بزنید. پس از استانبول گردی استراحت در هتل ایاصوفیه استانبول و برخورداری از امکانات رفاهی مناسب و مطلوب خستگی کل روز را از تنتان رفع می‌کند. کارکنان هتل Ayasofya Hotel Istanbul نیز کاردان و زحمتکش هستند و با جان و دل تلاش می‌کنند تا مهمانان را خشنود و خرسند نگاه دارند. برای خرید بلیط هواپیما استانبول امروز و فردا نکنید. همین حالا از سفرمارکت بلیط خود را رزرو کنید.

امکانات و خدمات عمومی هتل ایاصوفیه استانبول


امکانات و خدمات متنوع در هتل ایاصوفیه استانبول برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. دسترسی به اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت در سراسر هتل برای مهمانان امکان پذیر است. لابی زیبای هتل در طبقه همکف واقع شده و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، اتاق چمدان، آسانسور، روزنامه، کتابخانه، مرکز تجاری،کافی‌نت، اتاق مخصوص سیگار و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی مستقر یافته و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن‌ها است. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل خدمات کانسرج، خدمات بلیط، خدمات تور، اتو، خشکشویی، لباسشویی، خدمات شاتل فرودگاهی، خدمات کودک و کودکیاری، خدمات تجاری، روم سرویس و ... به پذیرش مراجعه نمایند. پرسنل پذیرش مهمانان را به خوبی راهنمایی می‌کنند. در محوطه بیرونی هتل تراس و تجهیزات باربکیو برای مهمانان در نظر گرفته شده‌اند تا در اوقات فراغت و بیکاری از آن‌ها برای تفریح و استراحت استفاده نمایند. مهمانانی که قصد سفر با حیوان خانگی‌شان را دارند، لازم است بدانند که در هتل ایاصوفیه استانبول حیوانات خانگی پذیرش نمی‌شوند.
ضمنا، کارکنان هتل ایاصوفیه استانبول به زبان‌های انگلیسی و ترکی مسلط هستند و با مهمانان خارجی ارتباط گرم و صمیمی برقرار می‌کنند.

اتاق های هتل


در هتل ایاصوفیه استانبول انواع اتاق‌ها با امکانات گوناگون و مناسب هر سلیقه و نیاز طراحی شده‌اند. واحدهای اقامتی هتل ایاصوفیه استانبول شامل اتاق های لوکس، اکونومی، استاندارد، تریپل، خانواده و ... هستند. دکوراسیون اتاق‌ها ساده و زیبا هستند و با اسباب مناسب چیدمان یافته‌اند. نظافت و تمیزی اتاق‌ها رضایت بخش است؛ چراکه خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به تمام واحدها ارائه می‌گردد. مهمانان توجه داشته باشند استعمال سیگار در اتاق‌ها ممنوع است. زمان تحویل اتاق‌ها در هتل ایاصوفیه استانبول ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق‌ها ۱۲٫۳ بعدازظهر است.

امکانات اتاق های هتل


داخل تمام اتاق های هتل امکانات رفاهی اساسی و استاندارد شامل مبلمان، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، قهوه/ چای ساز، مینی بار، صندوق امانات، کمد لباس، آباژور، تلفن، دراور، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام، حوله، دمپایی، لوازم بهداشتی، سشوار و ... وجود دارند.

رستوران هتل


در رستوران هتل ایاصوفیه استانبول وعده صبحانه همه روزه به صورت بوفه‌ای سرو شده و شامل خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های خوشمزه و رنگارنگ است. مهمانان روز خود را با صرف صبحانه مقوی و کامل شروع می‌کنند.

فاصله هتل ایاصوفیه استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مسجد آبی استانبول (مسجد سلطان احمد): ۳۵۰ متر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه استانبول: ۱٫۲ کیلومتر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا استانبول: ۱٫۳ کیلومتر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی استانبول: ۲٫۲ کیلومتر
فاصله تا بازار بزرگ استانبول: ۵٫۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است