search
menu

لیست بهترین سواحل استانبول برای تفریح

[ پنهان کردن ]
ساحل نان استاپ (Non Stop Beach)؛ بهترین ساحل استانبول برای شنا
ساحل بورک استانبول (Burc Beach)
ساحل اوزن آی استانبول (Uzunya Beach)
ساحل طلایی یا گلدن بیچ استانبول (Golden Beach)
ساحل سوما استانبول (Suma Beach)
ساحل شیله آکو استانبول (Sile Aqua Beach)
ساحل کادبوستان استانبول (Caddebostan Beach)
ساحل بیوک چکمجه استانبول (Buyukcekmece Kumsal)
ساحل فلوریا استانبول (Florya Beach)
ساحل ناکی بی استانبول (Nakibey Beach)
ساحل سولار استانبول (Solar Beach)
ساحل الیو صدف استانبول (Elio Sedef Beach)
ساحل ببک استانبول (Bebek Beach)
استانبول که به عروس شهرهای ترکیه شهرت دارد، پربازدیدترین شهر گردشگری در این کشور محسوب می شود. این شهر زیبا که از یک سو توسط دریای سیاه و از سویی دیگر توسط دریای مرمره احاطه شده، مملو از سواحل ماسه ای منحصربفردی است که بی شک از تماشایی ترین جاذبه های گردشگری استانبول به شمار می روند. سواحل استانبول مکان هایی مناسب برای لذت بردن از انواع تفریحات مهیج ساحلی و سپری کردن لحظاتی آرامش بخش در کنار دریا هستند. در این مطلب قصد داریم به سراغ برخی از چشم نوازترین سواحل استانبول برویم و شما را با امکانات متنوع آنها آشنا کنیم. بنابراین قبل از آنکه با خرید آنلاین بلیط هواپیما استانبول مقدمات سفری رویایی را برای خود فراهم کنید، با ما همراه شوید و این مطلب را تا انتها دنبال کنید.
لیست بهترین سواحل استانبول برای تفریح

ساحل نان استاپ (Non Stop Beach)؛ بهترین ساحل استانبول برای شنا


اگر جزء طرفداران تفریحات دسته جمعی نظیر فوتبال، بسکتبال و والیبال ساحلی هستید و از بودن در دورهمی های شاد در کلوپ های ساحلی لذت می برید، ساحل نان استاپ یا ساحل کیلیوس استانبول همان جایی است که می تواند خاطرات خوشی را از سفر به استانبول برایتان رقم بزند. این ساحل در روستایی به نام کیلیوس (Kilyos) در مناطق شمالی استانبول واقع شده است و تقریبا ۶۰ کیلومتر از مرکز شهر استانبول فاصله دارد. در ساحل نان استاپ همه چیز برای تفریحات هیجان انگیز تابستانه نظیر موج سواری، قایق رانی و اسکیت روی آب فراهم شده است. علاوه بر این، امکانات ساحلی ضروری مانند تخت های ساحلی، دوش های حمام و سایبان های آفتابگیر به وفور در این ساحل شنی یافت می شود و امکان تماشای موج های ساحل در حین حمام آفتاب برای بازدیدکنندگان مهیا شده است. غریق نجات های ساحل نان استاپ نیز همیشه در کنار ساحل حضور دارند تا گردشگران با آرامش خاطر از شنا کردن در دریای سیاه لذت ببرند. با وجود همه این تفریحات و سرگرمی های آبی باز هم نمی‌توان از جذابیت کلوپ های ساحلی در ساحل نان استاپ غافل شد؛ در این کلوپ ها همیشه برنامه های شاد و اجرای زنده موسیقی برقرار است تا همگی افراد حاضر در ساحل نان استاپ را به شادی و هیجان وادار کند. اکنون بعد از کلی تفریح و شنا در دریا، دیگر نوبت به آن رسیده است که سری هم به کافه ها و رستوران های ساحل نان استاپ بزنید و طعم به یاد ماندنی نوشیدنی ها و غذاهای لذیذ ترکی را هم امتحان کنید. گفتنی است ورود به این ساحل پر هیجان مشمول پرداخت هزینه ورودی است.
ساعات بازدید: همه روزه از ساعت ۹ شب تا ۱۲ ظهر روز بعد
نشانی: ترکیه، استانبول، منطقه سارییر، روستای کلیوس، جاده توربان یولو
لیست بهترین سواحل استانبول برای تفریح

ساحل بورک استانبول (Burc Beach)


ساحل بورک استانبول از دیگر سواحل برتر این شهر بشمار می‌رود که تقریبا در فاصله ۲۶ کیلومتر از ناحیه مرکزی شهر قرار دارد. این ساحل در واقع یک کلوپ ساحلی است که انجمن فارغ التحصیلان دانشگاه بوگازیچی استانبول آن را مدیریت می‌کند. بنابراین برخلاف برخی از سواحل عمومی که به سبب عدم رسیدگی جهت حفظ و نگهداری از محیط ساحل، امکانات محدود و فضای نامرتب از کیفیت پایینی برخوردار هستند، این ساحل دارای محیطی با امکانات مناسب و فضایی دوستانه و درعین‌حال منظم است. به همین دلیل ساحل بورک جزو مقاصد محبوب برای هر دو دسته اهالی استانبول و شرکت‌کنندگان تور استانبول بشمار می‌رود. این ساحل که ورود به آن مستلزم پرداخت هزینه ورودی است شامل ساحلی با شن‌های طلایی به مساحت تقریبی یک کیلومتر از حاشیه دریای سیاه است. در محوطه ساحل تخت‌های آفتاب‌گیر به تعداد زیاد تعبیه شده است تا افراد بتوانند در آرامش کامل و در محیط دلپذیر ساحل آفتاب بگیرند. علاوه بر آن امکانات ساحلی مناسبی نظیر کافی‌شاپ، غرفه فروش انواع اغذیه، پارکینگ خودرو‌ و رستوران نیز در این کلوپ ساحلی قرار دارد. در قسمت‌های کم‌عمق‌تر که عمق آب تنها ۱۰۰ متر است می‌توان با خیال آسوده شنا کرد. بااین‌حال برای آن دسته از افرادی که فعالیت‌های ساحلی هیجان‌انگیزتر را می‌پسندند نیز امکان انجام تفریحاتی از قبیل فوتبال ساحلی، انواع موج سواری، قایق‌سواری، والیبال ساحلی، ویندسرفینگ و بدمینتون در این ساحل فراهم است. گذشته از همه این‌ها معمولاً بعدازظهر‌ها رویدادهای دسته‌جمعی و نشاط‌آور زیادی در این ساحل برگزار می‌شود. در مجموع تفریحات ساحل بورک همه سلیقه‌ها و رده‌های سنی را در برمی‌گیرد از این رو این ساحل از گزینه‌های خوب ساحل‌گردی در استانبول محسوب می‌شود.
ساعات بازدید: همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ساعت ۹:۳۰ شب
نشانی: ترکیه، استانبول، ساریر، ساری تپه کامیوسو، محله گوموش دره

ساحل اوزن آی استانبول (Uzunya Beach)


ساحل اوزن آی استانبول زمانی تنها پاتوق اصلی ماهیگیران شهر در کرانه‌های دریای سیاه بود اما امروزه جایش را به یک کلاب ساحلی مجهز داده است که در دسته جاهای دیدنی استانبول قرار می‌گیرد. کافی است با ماشین یک ساعت از مرکز شهر استانبول دور شوید تا به ساحل اوزن آی به عنوان یک ساحل طبیعی بکر با چشم‌اندازهای فوق‌العاده تماشایی برسید. کلوب ساحلی اوزن آی نیز مثل اغلب کلوب‌های ساحلی خوب استانبول مشمول پرداخت هزینه ورودی است و امکاناتی نظیر تخت‌های آفتاب‌گیر یا وسایل تفریحات آبی را در قبال پرداخت هزینه در اختیار مراجعه‌کنندگان قرار می‌دهد. بااین‌حال برخی از ویژگی‌های آن موجب شده است تا علیرغم مساحت کوچکی که دارد به ساحلی پرطرفدار در میان اهالی و گردشگران تبدیل شود. بارزترین ویژگی آن هزینه کمتر ورودی در مقایسه با قیمت ورودی کلاب‌های ساحلی دیگر است. ناگفته نماند که هزینه ورودی این کلوب ساحلی در طول هفته از ایام آخر هفته نیز کمتر است. ویژگی مثبت دیگر آن را می‌توان امکان کمپینگ و برپا کردن بساط پیک‌نیک در محوطه ساحل دانست زیرا در بیشتر کلوب‌های ساحلی این کار مجاز نیست. موج‌سواری، موتور‌سواری، پیاده‌روی، غواصی و اسکی روی آب از جمله فعالیت‌هایی است که در این کلوب ساحلی می‌توان از انجامش لذت برد. رستوران کلوب ساحلی اوزن آی نیز به سرو غذاهای دریایی با مواد تازه و طعم لذیذ شهرت دارد.
ساعات کاری: همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۸ شب
نشانی: ترکیه، استانبول، ساریر، روستای کیلیوس
لیست بهترین سواحل استانبول برای تفریح

ساحل طلایی یا گلدن بیچ استانبول (Golden Beach)


یکی از سواحلی که از محبوبیت خاصی در میان گردشگران شهر استانبول برخوردار است، ساحل گلدن یا طلایی است که در ۱۵ کیلومتری استانبول قرار گرفته است. در ساحل طلایی گزینه های زیادی برای تفریح و سرگرمی پیش روی شما قرار دارد: در این ساحل می توانید از صندلی های آفتابگیر و سایبان های ساحلی برای حمام آفتاب زیر گرمای دلپذیر خورشید استفاده کنید و یا در کنار دوستان یا خانواده خود به تفریحات بی نظیر آبی مانند کایت سواری، فوتبال ساحلی، قایق رانی، دوچرخه سواری، موج سواری، بازی گلف و والیبال ساحلی مشغول شوید. افزون بر موارد فوق، ساحل طلایی پر است از رستوران های بین المللی و کافه هایی که طعم نوشیدنی هایش، لذت گشت و گذار و تفریح در این ساحل ماسه ای را دو چندان می کنند. گفتنی است در ساحل طلایی ۳ اسکله با چشم اندازی تماشایی از دریای سیاه وجود دارند. اگر هوس کردید تا شب را در آنجا بمانید و صبح روز بعد طلوع آفتاب را از روی این اسکله ها تماشا کنید، می توانید در خانه های اجاره ای که در حاشیه ساحل طلایی قرار گرفته اند و یا در بوتیک هتل های لوکس و مجلل در اطراف آن اقامت کنید. ورود به ساحل طلایی نیز مثل بسیاری از سواحل دیگر استانبول شامل هزینه ورودی است. هر چند اگر با خرید بلیط هواپیما استانبول به این شهر سفر کردید، پرداخت این ورودیه حتما ارزشش را دارد.
ساعات بازدید: همه روزه از ساعت ۸ صبح تا نیمه شب
نشانی: ترکیه، استانبول، منطقه سارییر، محله روملی فنری

ساحل سوما استانبول (Suma Beach)


اگر می خواهید یکی از هیجان انگیز ترین تجربیات خود در سواحل استانبول را بدست آورید، حتما به ساحل سوما بروید. ساحل سوما، ساحلی خصوصی است که مساحتی بیش از ۲۳۰۰۰ مترمربع را به خود اختصاص داده و تقریبا در نزدیکی مرکز شهر استانبول قرار گرفته است. سرگرمی های ساحل سوما آنقدر متنوع و زیاد هستند که می توانند یک شبانه روز کامل شما را مشغول به خود کنند. در طول روز میتوان انواع سرگرمی های ساحلی نظیر شنا کردن، دوچرخه سواری و مسابقات والیبال ساحلی را تجربه کرد و از امکانات دیگر ساحل سوما که چندین استودیو موسیقی، باشگاه بدن سازی و کلاس های یوگا را شامل می شود، نیز بهره مند گشت. گفتنی است در ساحل سوما هیچ پایانی برای تفریح و هیجان نیست. معمولا آخر هفته ها، از ساعت ۷ شب به بعد در این ساحل کنسرت های موسیقی، رویدادها و برنامه های تفریحی مفرحی تدارک دیده می شود که می تواند شما را در تمام طول شب بیدار نگه دارد. برای ورود به ساحل سوما و استفاده از امکانات متنوع آن لازم است مبلغی به عنوان هزینه ورودی پرداخت شود.
ساعات بازدید: همه روزه از ساعت ۹ شب تا ساعت ۱۰ صبح روز بعد
نشانی: ترکیه، استانبول، منطقه سارییر، یوگازیچی کمپوس یولو ۱
لیست بهترین سواحل استانبول برای تفریح

ساحل شیله آکو استانبول (Sile Aqua Beach)


ساحل شیله آکوا استانبول که به آن ساحل آکوا و یا ساحل شیله نیز می‌گویند در ناحیه شمال غرب استانبول و در قسمت آسیایی آن قرار گرفته است. این ساحل در زمره سواحل دریای سیاه در استانبول بشمار می‌رود که در فاصله ۸۰ کیلومتری از مرکز شهر استانبول قرار دارد. رفتن به این ساحل از مرکز شهر استانبول با ماشین کمتر از یک ساعت زمان می‌برد. ناگفته نماند که دسترسی به این ساحل از طریق خط اتوبوس شهری نیز مهیا است. شاید تنوع امکانات و تفریحات در این ساحل به اندازه بسیاری از پلاژهای ساحلی استانبول نباشد اما بااین‌حال برای آن دسته از افرادی که به دنبال یک ساحل وسیع با فضایی آرامش‌بخش می‌گردند گزینه خوبی است. محوطه این ساحل سرتاسر چترهای آفتاب‌گیر رنگی است که رو به منظره دریا قرار گرفته‌اند و فرصت فراغت و وقت‌گذرانی در فضایی طبیعی و آرام به دور از هیاهوی شهر استانبول را برای مراجعه‌کنندگان فراهم کرده است. کمی آنطرف‌تر از محوطه ساحل شیله تعداد زیادی هتل، کافی‌شاپ و رستوران وجود دارد و گردشگران می‌توانند بعد از یک ساحل‌گردی دلپذیر از امکانات آنها نیز بهره‌مند شوند.
ساعات بازدید: همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ساعت ۱۱ شب
نشانی: ترکیه، استانبول، منطقه شیله، محله بالی بی، خیابان آگلایانکایا
لیست بهترین سواحل استانبول برای تفریح

ساحل کادبوستان استانبول (Caddebostan Beach)


ساحل کادبوستان استانبول از گزینه‌های خوب برای گشت و گذار در میان سواحل این شهر است که در بخش آسیایی استانبول و در منطقه کادیکوی قرار دارد. این ساحل در واقع متشکل از سه محوطه ساحلی مجزا است که در امتداد یکدیگر قرار دارند و روی هم رفته مساحت آنها نزدیک به ۹۵۰ متر است. در دهه ۱۹۵۰ میلادی این مجموعه سواحل از معروف‌ترین سواحل استانبول بودند اما پس از آن نزدیک به نیم قرن دسترسی به آنها غیرمجاز شد تا اینکه بالاخره در سال‌های اخیر پس از تجهیز سواحل به امکانات مطلوب مجدد بازگشایی شدند و امروزه از پرازدحام‌ترین سواحل استانبول محسوب می‌شوند. گفتنی است ورود به دو ساحل از این مجموعه سواحل رایگان و ورود به ساحل سوم مستلزم پرداخت هزینه ورودی است. در محوطه ساحل زیبای کادبوستان امکاناتی نظیر چترهای آفتاب‌گیر، محوطه تعویض لباس، گروه غریق نجات، کابین‌های دوش، کیوسک تنقلات و کافه وجود دارد. فضای آن نیز برای حمام آفتاب دل‌چسب و پیاده‌روی کنار ساحل بسیار دل‌نشین است. بعلاوه چشم‌اندازهای جزایر پرنس که جزء جزایر زیبای استانبول محسوب می‌شود، در نزدیکی این ساحل دلربایی می‌کند و زیبایی آن را چندین برابر کرده‌ است. دما و عمق آب‌های دریای مرمره در این ساحل نیز به اندازه‌ای است که برای شنا کردن امن و بی‌خطر است. در مجموع امکانات رفاهی و نظافت کلی ساحل رضایت‌بخش ارزیابی می‌شود، بااین‌حال به دلیل شلوغی بیش از اندازه ساحل به ویژه در فصل تابستان که اوج ازدحام گردشگران در ساحل است، گاه وضعیت تمیزی ساحل مورد انتقاد مراجعه‌کنندگان قرار می‌گیرد.
ساعات بازدید: همه روزه بطور شبانه روزی
نشانی: ترکیه، استانبول، منطقه کادیکوی، جادی بادبوستان

ساحل بیوک چکمجه استانبول (Buyukcekmece Kumsal)


تعداد تقریبی تمامی سواحل استانبول را ۱۳۳ ساحل اعلام کرده‌اند، ساحل بیوک چکمجه استانبول نیز در رتبه ۴۵ این سواحل قرار دارد. این ساحل از جمله جاهای دیدنی استانبول نیز بشمار می‌رود که در منطقه خوش‌منظر بیوک چکمجه و در قسمت اروپایی استانبول قرار گرفته است. فاصله این ساحل دوست‌داشتنی تا مرکز شهر استانبول نزدیک به ۴۳ کیلومتر است و از این رو دسترسی به آن بسیار راحت است. محوطه ساحل سرتاسر پوشیده از شن‌های ریز قهوه‌ای رنگ است و آب آن نیز زلال و شفاف است. محیط ساحل اغلب آرام و به دور از هیاهو است البته در زمان تعطیلات و با ورود حجم زیادی از گردشگران فضای آن نیز پرازدحام و شلوغ می‌شود که این موضوع گریزناپذیر است. امکاناتی نظیر تخت‌های استراحت، اتاق‌های تعویض لباس، سایبان آفتاب‌گیر، کابین‌های حمام و مواردی از این قبیل نیز در این ساحل تعبیه شده است اما این امکانات رفاهی صرفاً برای آن دسته از افرادی تدارک دیده شده است که به کلوپ‌های ساحلی منطقه هزینه ورودی پرداخت کرده‌اند. گفتنی است کیفیت سرویس‌دهی و تجهیزات ساحلی در همگی این کلوپ‌های ساحلی بالا است و گردشگران می‌توانند بنا به سلیقه خود از میان آنها دست به انتخاب بزنند.
ساعات بازدید: شبانه روزی
نشانی: ترکیه، استانبول، کوردون بویو، منطقه بیوک چکمجه
لیست بهترین سواحل استانبول برای تفریح

ساحل فلوریا استانبول (Florya Beach)


یکی از محبوب ترین سواحل استانبول و البته شلوغ ترین آنها ساحل فلوریا است. این ساحل در دل شهر استانبول قرار گرفته است و از این رو دسترسی به آن در مقایسه با بسیاری از سواحل دیگر استانبول، بسیار آسان است. ساحل فلوریا مکان شناخته شده ای در میان اهالی استانبول به ویژه جوان تر ها و همچنین گردشگران خارجی است. اغلب اهالی شهر برای آنکه تعطیلات آخر هفته خوشی را در کنار خانواده های خود سپری کنند به این ساحل می آیند تا در حالی که بر روی تخت های آفتابگیر نشسته اند، در پناه سایبان های آن به تماشای امواج دریای مرمره مشغول شوند. برخی دیگر نیز به دوچرخه سواری، شنا و دوی آرام در حاشیه ساحل فلوریا می پردازند. شاید برای شما هم جالب باشد که ساحل فلوریا زمانی از معدود مکان های مورد علاقه سیاستمدار مشهور ترکیه، یعنی آتاتورک بوده که اغلب برای تفریح و استراحت در آن رفت و آمد داشته است. در حال حاضر این استراحتگاه به موزه ای در ساحل فلوریا تبدیل شده است که عموم مردم می توانند از آن بازدید کنند. بازدید از ساحل فلوریا و ورود به آن شامل هزینه ورودی است.
ساعات بازدید: شبانه روزی
نشانی: ترکیه، شهر استانبول، منطقه پارک ساحلی فلوریا

ساحل ناکی بی استانبول (Nakibey Beach)


صحبت از بهترین سواحل استانبول بدون نام بردن از خط ساحلی بی‌نظیری که در جزیره بیوک آدا استانبول قرار گرفته‌اند بی‌معنا است. ساحل ناکی بی استانبول از بهترین سواحل استانبول در جزیره بیوک‌آدا است و جزئی از مجموعه پلاژ ساحلی ناکی بی است که در سال ۱۹۸۴ میلادی افتتاح شده است. عمق کم آب‌های این ساحل در کنار امکاناتی نظیر گروه غریق نجات به همراه پزشک مجرب در محوطه ساحل موجب شده است تا این ساحل در شمار امن‌ترین سواحل شهر استانبول قرار بگیرد. این ویژگی سبب شده است تا این ساحل اغلب به عنوان مکانی مناسب جهت انجام تفریحات ساحلی خانواده‌ها شناخته شود و همواره مورد استقبال قرار بگیرد. محوطه ساحل از تخت‌های آفتاب‌گیر با چترهای رنگارنگ پر شده است. نشستن بر روی آنها و تماشای مناظر سرسبز و جنگلی دور دست در جزیره بیوک‌آدا حسابی دل‌چسب و لذت‌بخش خواهد بود. مجموعه کاملی از امکانات رفاهی شامل کابین‌های حمام، سرویس‌های بهداشتی عمومی، پارکینگ و رستوران نیز در پلاژ ساحلی قرار گرفته است. علاوه بر آن دسترسی به اینترنت وای فای نیز از خدمات این مجموعه ساحلی است. با توجه به آنچه درباره ایمنی ساحل گفتیم شنا کردن در زمره پرطرفدارترین تفریحات آبی در این ساحل محسوب می‌شود. گفتنی است اجاره و اقامت شبانه در خانه‌های ییلاقی دنج و مشرف به دریا که در محوطه پیرامون ساحل بنا شده‌اند نیز می‌توانند تجربه‌ای به‌یادماندنی از گشت و گذار در میان سواحل استانبول برای افرادی که در تور لحظه آخری استانبول شرکت می‌کنند، باشد. ناگفته نماند که هتل‌های لوکس‌تر که در جزیره با فاصله اندک از ساحل قرار دارند نیز از گزینه‌های دیگر اقامت در نزدیکی این ساحل است. لازم به ذکر است ورود به پلاژ ساحلی مشمول تهیه بلیط ورودی است که قیمت آن برای بزرگسالان و کودکان بطور متفاوت تعریف شده است.
ساعات بازدید: همه روزه از ساعت ۸:۳۰ صبح تا ساعت ۸ شب
نشانی: ترکیه، استانبول، جزیره بیوک آدا، محله مادن
لیست بهترین سواحل استانبول برای تفریح

ساحل سولار استانبول (Solar Beach)


یکی از سواحل جذاب شهر استانبول، ساحل سولار است. این ساحل یک کیلومتر از خط ساحلی این شهر را به خود اختصاص داده و در کیلیوس استانبول واقع شده است. در این ساحل علاوه بر امکانات ضروری برای استراحت در کنار دریا، امکانات رفاهی متعددی برای تفریحات آبی مانند انواع موج سواری ها، صخره نوردی، قایق رانی و جت اسکی روی آب گنجانده شده است. ساحل سولار مکان مناسبی برای انجام بازی های آبی از قبیل فوتبال و والیبال ساحلی و همچنین بسکتبال در حاشیه ساحل است. یکی از جذابیت های تفریحی ساحل سولار، برگزاری کنسرت های موسیقی هنرمندان معروف است؛ مهم نیست در چه زمانی از سال به این ساحل می روید، اغلب اوقات در صورت مساعد بودن شرایط آب و هوایی جشنواره های موسیقی در این ساحل برقرار است. گفتنی است برای ورود به ساحل سولار استانبول و شرکت در برنامه های موسیقی آن یا تفریحات ساحلی لازم است به ازاء هر نفر هزینه اندکی پرداخت کنید. برای استفاده ارزان تر و آسان تر از خدمات ویژه گردشگران در استانبول، مقاله راهنمای سفر به استانبول را مطالعه کنید.
ساعات بازدید: همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۱۱ شب
نشانی: ترکیه، استانبول، منطقه سارییر، روستای کلیوس، جاده توربان یولو

ساحل الیو صدف استانبول (Elio Sedef Beach)


ساحل الیو صدف استانبول در خط ساحلی دریای مرمره و در جزیره‌ای به همین نام از سری جزایر معروف پرینس در استانبول قرار گرفته است. ساحل الیو صدف از آن جاهایی است که در طول ساحل‌گردی در این شهر ترکیه‌ای حتماً باید از آن دیدن کرد. این ساحل از قدیمی‌ترین سواحل شهر استانبول محسوب می‌شود و بیشتر به سبب چشم‌اندازهای تماشایی‌اش در میان گردشگران و اهالی شهر محبوبیت پیدا کرده است. گذشته از آن محوطه این ساحل همیشه پر جنب و جوش است و همواره رویدادهای شادی‌آفرین مثل برنامه‌های اجرای موسیقی زنده در محوطه این ساحل برقرار است. اگرچه افراد در هر رده سنی که باشند می‌توانند از تفریحات این ساحل لذت ببرند بااین‌حال تفریحات آن به شدت موردپسند جوان‌ترها است. این ساحل که در حقیقت در یک کلوپ ساحلی جای گرفته است رستوران‌ها و کافه‌های وسیع و باکیفیتی دارد. رستوران این مجموعه ساحلی نیز ظرفیت سرویس‌دهی همزمان به دست کم ۲۵۰ نفر را دارد و کافه‌های آن نیز از همان ساعات ابتدایی شروع فعالیت کلوپ همواره مملو از گروه‌‌های گردشگران و جوانانی است که برای سپری کردن اوقات فراغت در محوطه‌ای ساحلی و پرهیجان گرد آمده‌اند.
ساعات بازدید: همه روزه از ساعت ۹:۳۰ صبح تا ساعت ۱۱:۳۰ شب
نشانی: ترکیه، استانبول، آدالار
لیست بهترین سواحل استانبول برای تفریح

ساحل ببک استانبول (Bebek Beach)


منطقه ببک از مناطق مشهور با قدمتی طولانی در شهر استانبول است که در بخش اروپایی آن قرار گرفته است. در وهله اول ساخت و سازهای شیک و مدرن این منطقه جلب توجه می‌کند اما گذشته از ساختمان‌ها و عمارت‌های ارزشمند تاریخی که در این منطقه قرار دارند، عمده شهرت منطقه ببک به واسطه کرانه‌های بسفر و چشم‌اندازهای خیره‌کننده‌ای است که آن را احاطه کرده‌اند. در حقیقت می‌توان گفت تلفیق عمارت‌های باشکوه قدیمی در کنار مناطق جنگلی و تنگه بسفر منجر به ایجاد یک محوطه ساحلی رؤیایی در این منطقه شده است. از این رو مسلماً خط ساحلی حاشیه رود بسفر که تحت عنوان ساحل ببک استانبول شناخته می‌شود را می‌توان از معروف‌ترین و البته زیباترین سواحل این شهر دانست. گذشته از آن، محله لوکس ببک مملو است از کافه‌ها، رستوران‌ها و مراکز خرید لوکسی که در نزدیکی خط ساحلی قرار گرفته‌اند. بنابراین ساحل ببک استانبول یک گزینه تمام عیار برای تفریح و گردش در سواحل این شهر به حساب می‌آید. تنوع فعالیت‌های تفریحی در ساحل ببک بسیار زیاد است: از بازدید مکان‌های تاریخی مانند قلعه رومی در کنار ساحل و طبیعت‌گردی در پارک ببک و قایق‌سواری گرفته تا گشت و گذار در مراکز خرید و رستوران‌گردی در مجاورت ساحل تنها نمونه‌های کوچکی از تفریحات این ساحل بی‌نظیر است. گفتنی است مسیرهای پیاده‌روی یا دوچرخه‌سواری این ساحل حسابی پرازدحام و پرطرفدار است.
ساعات بازدید: شبانه روزی
نشانی: ترکیه، استانبول، منطقه بشیکتاش، محله ببک
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است