search
menu

ساحل فلوریا استانبول و امکانات آن

[ پنهان کردن ]
چرا ساحل فلوریا استانبول ترکیه بین گردشگران محبوب است
دیگر امکانات ساحل فلوریا
ساحل فلوریا استانبول یکی از محبوب‌ترین سواحل استانبول است که هر ساله گردشگران زیادی در فصل‌های گوناگون سال به آن سر می‌زنند. در این نوشته با ویژگی‌های ساحل فلوریا استانبول بیشتر آشنا می‌شویم:

چرا ساحل فلوریا استانبول ترکیه بین گردشگران محبوب است


بسیاری از گردشگران ساحل فلوریا استانبول را یکی از زیباترین سواحل استانبول می‌دانند. استانبول با وجودی که در کنار دو دریای مشهور سیاه و دریای مرمره قرار گرفته است، به دلیل آنکه شهری تجاری و بازرگانی است، سواحل تفریحی کمتری نسبت به شهرهایی مانند مارماریس، بدروم و ازمیر دارد. به همین دلیل سواحل تفریحی استانبول با استقبال زیاد گردشگران رو به رو می‌شوند.
ساحل فلوریا یکی از سواحل استانبول است که به خاطر تمیزی، امکانات رفاهی و ماسه‌هایش محبوب و پرطرفدار است. گردشگران از کارکنانی که در این منطقه تفریحی کارمی‌کنند و نوع برخورد آن رضایت دارند و امنیت مناسبی را در این ساحل تفریحی احساس می‌کنند.
گردشگران همچنین ساحل فلوریا را جای مناسبی برای تماشای غروب زیبای خورشید بر فراز آب‌های منطقه می‌دانند. آب این ساحل در منطقه امن کمتر از ۲ متر عمق دارد و جای مناسبی برای شنا کردن امن و بی خطر است. مخصوصا اینکه غریق نجات‌های نسبتا پرتعدادی در این ساحل مستقر هستند و ایمنی بیشتری برای شناگران آماتور فراهم می‌کنند. ماسه نرم این ساحل برای ساخت قلعه‌های شنی توسط کودکان ایده‌آل است!

دیگر امکانات ساحل فلوریا


در منطقه فلوریا استانبول علاوه بر ساحل، مجموعه‌ای از خدمات رفاهی و گردشگری نیز راه‌اندازی شده است. برای نمونه مال و مرکز خرید فلوریا استانبول، آکواریم استانبول و چندین رستوران و کافه در پیرامون آن، از مجموعه سرمایه‌گذاری‌های بزرگی است که در زمینه پذیرایی از گردشگران در محدوده ساحل فلوریا انجام شده است.
ساحل فلوریا استانبول و امکانات آن
نزدیکی ساحل فلوریا استانبول به فرودگاه آتاترک از دیگر مزایای این مرکز تفریحی و ساحل زیبا به شمار می‌رود. این نزدیکی یک مزیت متفاوت نیز دارد و آن این است که شما می‌توانید تعداد زیاد هواپیمایی را ببینید که بر فراز این فرودگاه در حال چرخیدن هستند و منتظرند در آن فرود بیایند.
قیمت ورودیه ساحل فلوریا از ۲۰ لیر ترکیه شروع می‌شود. ولی بخش‌هایی از آن هم ورودیه‌ای ندارد و برای همه رایگان است.
تخت‌های آفتاب گرفتن و چترهای سایه‌بان برای جلوگیری از آفتاب‌سوختگی نیز پیش‌بینی شده و در این ساحل در دسترس است. دوش‌های آب رایگانی هم در این ساحل وجود دارد. البته برخی گردشگران از کثیف بودن بخش‌هایی از ساحل شکایت داشته‌اند. اگر قیمت تور ترکیه برایتان زیاد است و دوست دارید تنهایی برنامه سفر خود را بچینید، ساحل فلوریا را از دست ندهید.
یکی دیگر از مزایای این ساحل استانبول دسترسی آسان و خدمات حمل و نقل پیرامون آن است. ایستگاه اتوبوس امینونو نزدیک‌ترین ایستگاه اتوبوس به ساحل فلوریا است که با استفاده از خطوط BN1 یا BN2 می‌توانید از آن استفاده کنید. البته در روزهای شلوغ و پرگردشگر، این اتوبوس‌ها نیز کمی شلوغ خواهند بود! اما نزدیک‌بودن این ساحل به مرکز شهر استانبول این امکان را فراهم می‌کند تا با روش‌های مختلف خود را به آن برسانید و رفت و آمد به آن خیلی استرس‌زا نباشد.
در پایان باید گفت شاید ساحل فلوریای استانبول یک ساحل پنج ستاره مثل سواحل آنتالیا یا آلانیا نباشد، اما در شهری شلوغ مثل استانبول بهترین ساحل است. پس اگر مقصد سفرتان فقط استانبول است و نمی‌خواهید به شهرهای دیگر ترکیه سفر کنید، این ساحل برای تجربه سواحل ترکیه و بازدید از این ساحل در میان جاهای دیدنی استانبول مناسب است.
ساحل فلوریا استانبول و امکانات آن
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است