search
menu

هتل Sunshine Taksim Suite Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Sunshine Taksim Suite
امکانات و خدمات عمومی هتل هتل سان شاین سوئیت تکسیم
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
فاصله هتل هتل سان شاین سوئیت تکسیم تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Sunshine Taksim Suite


هتل آپارتمان سه ستاره سان شاین تکسیم در شهر زیبا و تاریخی استانبول در کشور ترکیه واقع شده‌است. هتل اقتصادی سان شاین استانبول در نزدیکی میدان تکسیم قرار دارد و با چند دقیقه پیاده‌روی کوتاه مدت می‌توانید از دیدنی‌های میدان تکسیم و خیابان استقلال بازدید کنید. هتل Sunshine Taksim Suite، دسترسی عالی به وسایل حمل‌ونقل عمومی دارد زیرا در نزدیکی دو ایستگاه مترو قرار دارد. هتل آپارتمان سان شاین سوئیت تکسیم برای مسافرانی که با خانواده سفر می‌کنند و به دنبال اقامتگاهی به‌صرفه و راحت هستند تا اقامتی خوش را تجربه کنند؛ بسیار مناسب است. یکی از راه‌های سفر به استانبول، گرفتن بلیط هواپیما چارتر است؛ اگر قصد اقامت در هتل Sunshine Taksim Suite را هم داشته باشید، می‌توانید به راحتی از فرودگاه بین المللی صبیحه گوکچن استانبول، مسافت ۳۱.۵ کیلومتری را با ماشین طی کنید تا به هتل آپارتمان سان شاین سوئیت استانبول برسید.
در زمان اقامت در هتل آپارتمان سان شاین تکسیم، حتما از کلیساهای استانبول بازدید کنید، چرا که کلیساهای استانبول با شکوه و عظمت معماری خاصی که دارند یکی از جاهای دیدنی معروف استانبول به شمار می‌روند. کلیساهای استانبول یادگار دورانی هستند که مسیحیان ساکن امپراتوری عثمانی که معمولا از کشورهای اروپایی به این کشور آمده بودند، اجازه می‌یافتند کلیساهایی را برای خود بسازند.

امکانات و خدمات عمومی هتل هتل سان شاین سوئیت تکسیم


هتل آپارتمان سان شاین سوئیت تکسیم استانبول خدمات و امکاناتی با کیفیت را ارائه می‌کند تا مسافران اقامتی خاطره‌انگیز و آسوده داشته باشند و شامل مواردی هستند از جمله: اینترنت رایگان و قابل دسترس در تمام فضاهای هتل، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات بیدارباش و خدمات نظافتی که شامل نظافت روزانه است. در صورتی که بلیط هواپیما چارتر رزرو کرده‌اید، از هتلSunshine Taksim Suite تاکسی بگیرید تا با خیالی راحت به فرودگاه بروید. کارکنان هتل آپارتمان سان شاین استانبول علاوه بر زبان ترکی استانبولی، به زبان انگلیسی هم مسلط هستند و با استقبالی گرم از مسافران از سراسر دنیا پذیرایی می‌کنند.

اتاق های هتل


در واحدهای اقامتی هتل Sunshine Taksim Suite که با دکوراسیونی بسیار چشم‌نواز و گیرا تزئین شده‌اند، می‌توانید سفری دلپذیر و فراموش‌نشدنی را داشته ‌باشید که اتاق‌ها بدین شرح هستند: اتاق‌های استاندارد دو نفره با تخت دابل، اتاق‌های کلاسیک سه نفره با یک تخت دابل و یک مبل تخت‌خواب شو و اتاق‌های خانوادگی با امکانات برای کودکان که با ظرفیت اقامت سه فرد بزرگسال و یک کودک و با یک تخت دابل و یک مبل تخت‌خواب شو هستند.

امکانات اتاق های هتل


در اتاق‌های زیبا و راحت هتل آپارتمان سان شاین سوئیت تکسیم استانبول، امکانات و وسایل بسیار باکیفیت و خوبی قرار دارد تا مسافران اقامتی خاطره‌انگیز و آسوده را تجربه کنند. وسایل و تجهیزات هتل Sunshine Taksim Suite شامل مواردی هستند از قبیل: تلویزیون، یخچال، صندوق امانات، سیستم هشدار و اطفای حریق، کمدلباس، میز آرایش و آیینه، مبلمان، صندلی، میز ناهارخوری، چای و قهوه ساز، تلفن، کتری برقی، حمام با دوش، وسایل بهداشتی حمام مانند حوله، شامپو و صابون، وسایل اتو کردن، سشوار، تهویه مطبوع و سیستم سرمایشی و گرمایشی. باید توجه داشته باشید که در اتاق‌های هتل سان شاین تکسیم امکان سیگارکشیدن وجود ندارد. در واحدهای اقامتی آپارتمانی هتل آپارتمان سان شاین سوئیت تکسیم تجهیزات کاملی وجود دارد که شامل ماشین ظرفشویی، فر، اجاق گاز، مایکروویو، میز و صندلی، وسایل تمیزکننده و ماشین لباسشویی است و در آشپزخانه‌ مجهز به ظرفشویی و وسایل مخصوص آشپزی هم می‌توانید با آسودگی خیال و بدون نگرانی آشپزی کنید.

فاصله هتل هتل سان شاین سوئیت تکسیم تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله هتل تا موزه پرا استانبول: ۱۳ دقیقه پیاده‌روی
فاصله هتل تا کاخ دلمه باغچه استانبول: ۱۰ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا برج دختر استانبول: ۱۲ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا مسجد سلیمانیه استانبول: ۱۲ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا برج گالاتا استانبول: ۱۳ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا مرکز خرید اوزدلیک پارک استانبول: ۱۷ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا مرکز خرید زورلو استانبول: ۱۷ دقیقه رانندگی
امکانات هتل
menu اتوی رایگان
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است