search
menu

مرکز خرید اوزدلیک پارک استانبول

[ پنهان کردن ]
چگونه به مرکز خرید اوزدلیک پارک استانبول برویم؟
معرفی اماکن تفریحی این مجموعه
وجود یک بازیگاه به نام گیم فکتوری
فود کورت، رستوران‌ها و بهترین کافه‌ها
در نزدیکی مرکز خرید اوزدلیک پارک استانبول از چه جاهای دیدنی دیگری می توان بازدید کرد؟
چه هتل هایی در نزدیکی مرکز خرید اوزدلیک پارک استانبول برای اقامت وجود دارد؟
چه رستوران ها و غذاخوری هایی نزدیک به مرکز خرید اوزدلیک پارک استانبول هستند؟
مرکز خرید اوزدلیک پارک استانبول (OzdilekPark Istanbul Shopping Mall) یکی از بهترین مراکز تفریحی، خرید و گردشگری شهر زیبای استانبول است. در واقع اوزدلیک پارک استانبول تنها یک مرکز خرید و یا یک پاساژ ساده نیست که خیلی زود موجب حس یکنواختی و خستگی شما شود. بلکه در آن مراکز متعدد و متنوعی وجود دارند که چند نمونه از آن‌ها را به شما معرفی خواهیم کرد. همین ویژگی های مراکز خرید استانبول است که موجب می‌شود حتما آنها را در برنامه سفر استانبول گنجاند.
مرکز خرید اوزدلیک پارک استانبول در سال ۲۰۰۹ با اختصاص بودجه‌ای چشم‌گیر و عظیم فعالیت خویش را در شهر استانبول آغاز کرد. این مجموعه بزرگ دارای ۱۷۰ فروشگاه و مغازه‌ مختلف و متنوع است که مناسب سلیقه‌های متفاوت است. یعنی در آنجا شما می‌توانید انواع پوشاک، پارچه، حوله، بدلیجات، جواهرات، ساعت، لوازم الکترونیکی، تلفن همراه و ... را بیابید و با بهترین قیمت آن‌ها را خریداری کنید. پس با بلیط هواپیما استانبول به این شهر پرجنب و جوش سفر کنید و به مرکز خرید اوزدلیک پارک هم سر بزنید.
حالا که بحث از قیمت مناسب شد، بهتر است بگوییم که شهر استانبول همیشه در چنین امر خطیری (میان شهرهای دیگر و بخصوص در کشورهای همسایه‌اش) پیشرو بوده و توانسته با ارائه بهترین و مناسب‌ترین قیمت‌ها و در عین حال بهترین کیفیت کالاها مشتریان بسیار متعددی را در سرتاسر دنیا جذب کند. حتی خودتان می‌توانید شاهد این امر بوده و گردشگران بسیار زیادی را در شهر زیبای استانبول ببینید که مشغول خرید هستند و از این کار لذت‌بخش هرگز خسته نمی‌شوند. این قضیه حتی برای هم‌وطنان خودمان نیز صدق می‌کند. چرا که بسیاری از ایرانی‌ها علاوه بر گشت‌وگذار و تفریح به مراکز خرید استانبول سرزده و بهترین اجناس را با مناسب‌ترین قیمت خریداری می‌کنند.
مرکز خرید اوزدلیک پارک استانبول

چگونه به مرکز خرید اوزدلیک پارک استانبول برویم؟


یکی از مزایای محل قرارگیری مرکز خرید اوزدلیک پارک استانبول مجاورت و نزدیک بودن آن به ایستگاه مترو است. از این روی شما به راحتی قادر خواهید بود با استفاده از مترو در هرکجای استانبول که باشید در کمترین زمان ممکن و با راحت‌ترین شکل به مرکز خرید اوزدلیک پارک استانبول برسید. نگران پیدا کردن این مرکز خرید نباشید، چرا که ما از ابتدای کار گام‌به‌گام شما را راهنمایی خواهیم کرد تا بتوانید به راحتی به مقصد مورد نظرتان برسید. پاساژ اوزدیلک استانبول یکی از مراکز خرید ارزان استانبول به حساب می‌آید.
علاوه بر آن شما می‌توانید حتی از اتوبوس هم استفاده کنید. خطوط اتوبوسی که به مرکز خرید اوزدلیک پارک استانبول ختم می‌شوند عبارتنداز: ۲۹C، ۶۲، ۱۲۲C، ۲۹D، ۴۰B، ۴۱S، SG۲ و همچنین ۱۲۲L. حالا نوبت به توضیح استفاده از مترو برای رسیدن به این مرکز خرید می‌رسد. برای این کار می‌توانید از میدان تقسیم به راحتی به مرکز خرید اوزدلیک پارک استانبول بروید. با این حساب که باید در ابتدا سوار خط مترو ‏M۲‎‏ ‏Haciosman شده و دقیقا در ایستگاه Levent‏ پیاده شوید. توجه کنید که بعد از پیاده شدنتان ۲ خروجی پیش رویتان خواهد بود، که یکی از این دو خروجی‌ها دقیقا به روبه‌روی مرکز خرید اوزدلیک پارک استانبول ختم می‌شود که اگر به نوشته‌های روی خروجی دقت کنید می‌توانید به راحتی درست‌ترین خروجی را پیدا کنید.

معرفی اماکن تفریحی این مجموعه


مرکز خرید اوزدلیک پارک استانبول یک سینمای بسیار بزرگ و مجهز دارد که می‌توانید خودتان و یا به همراه خانواده از آن استفاده کنید. در واقع این یک حقیقت انکارناپذیر است که برخی و یا بهتر است بگوییم بیشتر آقایان تمایل زیادی به خرید کردن و معطل شدن در سالن مراکز خرید را ندارند و چنین چیزی را یک کار عذاب‌آور می‌دانند اما اگر در مرکز خریدی چنین امکان بی‌نظیری یعنی یک سینما وجود داشته باشد، آقایان کم‌صبر و حوصله می‌توانند ساعاتی که قرار است مشغول شکوه گلایه از خریدهای افراطی شوند را در سینما و مشغول تماشای فیلم مورد علاقه‌شان شده و خانم‌ها نیز با خیال راحت به گشت‌وگذار و خرید در مرکز خرید اوزدلیک پارک استانبول بپردازند. جالب است بدانید که این سینما با رعایت کامل اصول آکوستیک و مهندسی صدا ساخته شده است و شما می‌توانید فیلم مورد علاقه‌تان را با کیفیت دالبی دیجیتال تماشا کرده و از آن نهایت لذت را ببرید.
مرکز خرید اوزدلیک پارک استانبول

وجود یک بازیگاه به نام گیم فکتوری


گیم فکتوری (Game Factory) یا همان کارخانه بازی‌ها، یک مجموعه بسیار بی‌نظیر و جذاب برای کودکان است که در آن به‌روزترین و بهترین امکانات و تجهیزات تفریحی وجود دارند. در واقع چنین می‌توان گفت که همه‌چیز در مرکز خرید اوزدلیک پارک استانبول به گونه‌ای طراحی شده است تا شما با خیال راحت مشغول گشت‌وگذار و تفریح و خرید شوید. شاید از خودتان بپرسید که وجود چنین بازیگاهی چه ارتباطی می‌تواند با این قضیه داشته باشد؟ در واقع شاید برای شما هم بارها پیش آمده باشد که قصد خرید و یا تفریح و گشت‌وگذار را داشته‌اید اما کودکانتان به شما مجال یک دل سیر گشتن و یا حتی قدم زدن در مراکز خرید را نداده‌اند. در چنین شرایطی وجود یک بازیگاه تمام‌عیار برای مشغول کردن آن‌ها می‌تواند باعث شود تا شما حداقل چند دقیقه‌ای بتوانید به راحتی مشغول خرید و گشت‌وگذار در مرکز خرید اوزدلیک پارک استانبول شوید.
جالب است بدانید که در افراد بسیار واجد شرایط و دوره‌دیده تنها برای مراقبت از فرزندان شما در آنجا استخدام شده‌اند و به خوبی می‌دانند که چطور باید با کودکانتان رفتار کرده و موجب احساس راحتی آن‌ها شوند و ساعاتی که شما پیش آن‌ها نیستید را برایشان پر کنند. پس نیازی به نگران شدن در این باره که در نبود شما چه اتفاقی برای کودکانتان خواهد افتاد وجود ندارد. اما می‌توانید خودتان هم کنار آن‌ها حضور داشته باشید.

فود کورت، رستوران‌ها و بهترین کافه‌ها


اگر شما هم اهل خرید باشید و علاقه بسیار زیادی به خرید و گشت‌وگذار در طبقات مختلف پاساژها و مراکز خرید داشته باشید به خوبی می‌دانید که اجناس و کالاهای رنگارنگ و جذاب فرصت فکر کردن حتی به گرسنگی را به شما نخواهد داد. در چنین شرایطی بعد از اتمام خرید و گشت‌وگذار مفصلتان احساس گرسنگی خواهید کرد. یعنی دقیقا زمانی که تاثیر مسکن لذت خریدها از میان برود، معده خالی‌تان می‌تواند با خیال راحت به مغزتان پیام عصبی بفرستد که باید غذا نوش جان کنید! اما در چنین شرایطی نزدیک بودن یک رستوران خوب و یا مجموعه رستوران‌های بسیار مرغوب و عالی می‌تواند خیال شما را راحت کند. چرا که دیگر نیاز نخواهید داشت مسافت زیادی را برای صرف غذا طی کنید. فوت کورت مرکز خرید اوزدلیک پارک استانبول یک نمونه بارز و البته تمام‌عیار است که می‌توانید در آن اکثر غذاهای ترکی، مدرن، فست‌فود و ... را پیدا کنید.
مرکز خرید اوزدلیک پارک استانبول

در نزدیکی مرکز خرید اوزدلیک پارک استانبول از چه جاهای دیدنی دیگری می توان بازدید کرد؟


پارک ددمان لونت: ۴۰۰ متر
مسجد اتیلر جامی: ۳ کیلومتر
مسجد کارانفیلکوی: ۳ کیلومتر
پارک سیران تپه: ۴ کیلومتر
مرکز خرید مترو سیتی استانبول
برای آشنایی با جاهای دیدنی مختلف شهر استانبول و خرید ارزانترین بلیط هواپیما به مقصد این شهر، وبلاگ سفرمارکت را دنبال کنید.

چه هتل هایی در نزدیکی مرکز خرید اوزدلیک پارک استانبول برای اقامت وجود دارد؟


هتل تراس: ۴ کیلومتر
هتل لو مریدین اتیلر: ۴ کیلومتر
هتل رادیسون بلو: ۴ کیلومتر
هتل رامادا: ۵ کیلومتر

چه رستوران ها و غذاخوری هایی نزدیک به مرکز خرید اوزدلیک پارک استانبول هستند؟


خانه کلکسیون لونت: ۴۵۰ متر
رستوران بورسا گاراج کباب: ۱ کیلومتر
رستوران تاحتاسارایی: ۲ کیلومتر
خانه استیک البت: ۴ کیلومتر
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است