search
menu

هتل Samir Deluxe Hotel Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Samir Deluxe Hotel Istanbul
امکانات عمومی هتل سمیر دلوکس
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل سمیر دلوکس استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Samir Deluxe Hotel Istanbul


هتل سمیر دلوکس جزو هتل های مشهور و چهار ستاره در شهر استانبول است. با اقامت در این هتل زیبا به جاذبه هایی مانند مسجد سلطان احمد، مسجد و موزه ایاصوفیه و کاخ توپکاپی در کمتر از ۲۰ دقیقه دسترسی خواهید داشت. برای رفتن به جاهای دیدنی دیگر نیز می توانید از طریق تراموا و مترو اقدام کنید که در نزدیکی هتل سمیر دلوکس ایستگاه هر دو وسیله نقلیه وجود دارد. در صورت اقامت در هتل Samir Deluxe Hotel Istanbul دوستداران خرید به راحتی می توانند به بازار بزرگ استانبول یا خیابان استقلال سر بزنند و از صبح تا عصر هرآنچه که دلشان بخواهد خرید کنند. برای رفتن به فرودگاه استانبول نیز استفاده از شاتل فرودگاهی با هزینه مجزا امکان پذیر است، توجه داشته باشید که این فرودگاه حدودا ۵۳ کیلومتر تا هتل فاصله دارد. در رابطه با امکانات مشهور ارائه شده در این هتل می توان اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، پارکینگ، اتاق های خانواده، اتاق های ضدسیگاری، رستوران و بار را نام برد.

امکانات عمومی هتل سمیر دلوکس


از امکانات ارائه شده در این هتل می توان به اینترنت وای فای رایگان در تمامی نقاط هتل اشاره کرد. طبق قوانین رایج در این هتل حیوانات اجازه ورود به داخل را ندارند. پارکینگ این مجموعه نیز در محدوده نزدیک قرار دارد و استفاده از این پارکینگ شامل هزینه جداگانه است. مرکز بیزینس هتل سمیر دلوکس آماده ارائه خدمات به مسافرانی است که قصد کار و تجارت در استانبول را دارند و امکانات لازم در جهت برگزاری جلسات و کنفرانس ها را در اختیارشان قرار می دهند. خدمات مربوط به نظافت در هتل Samir Deluxe Hotel Istanbul عبارتند از خشکشویی، لباسشویی و اتو که با هزینه مجزا در اسرع وقت انجام می گیرند. در صورتی که بعد از تحویل اتاقتان زمان قابل توجهی تا ساعت پروازتان باقی مانده باشد، با خیال راحت می توانید چمدان هایتان را به اتاق چمدان بسپارید. از جمله امکانات ارائه شده در لابی این هتل میز تور و بلیط و پذیرش ۲۴ ساعته است که آماده استقبال از گردشگران هستند. اگر در میان مسافران افرادی با مشکلات جسمانی در این هتل اقامت داشته باشند، امکانات رفاهی مناسبی برایشان فراهم گشته است. پرسنل مجرب این هتل به زبان های انگلیسی، روسی و ترکی استانبولی صحبت می کنند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


اتاق های موجود در این هتل عبارتند از اتاق توئين دلوکس، اتاق تریپل دلوکس، اتاق خانواده دلوکس، سوئيت خانواده دلوکس، سوئیت دلوکس با حمام اسپا و اتاق دوبل دلوکس. همه اتاق ها دارای سیستم تهویه مطبوع هوا، تلویزیون با شبکه های ماهواره ای، مینی بار، میزکار، گاوصندوق، امکانات اتوکشی، سیستم گرمایشی و سرمایشی، کتری برقی، وسایل شستشو، کاناپه تختشو، فضای نشیمن و حمام اختصاصی هستند. به دلیل عایق صدا بودن اتاق ها در این هتل اقامتی همراه با آرامش و سکوت را تجربه خواهید کرد، بدین جهت برای سفرهای بعدی و خرید بلیط هواپیمای استانبول و رزرو هتل Samir Deluxe Hotel Istanbul مشتاق تر خواهید شد. همچنین برای دسترسی به اتاق های این هتل می توانید سوار آسانسور شوید. لازم به ذکر است که به دلیل ممنوعیت استعمال سیگار در داخل اتاق ها باید به محل های مشخص شده و به دور از اتاق ها مراجعه کنید.

رستوران هتل


در رستوران هتل سمیر دلوکی نیز انواع غذاهای بین المللی و ترکی سرو می شود. همچنین در بار این هتل نیز می توانید انواع نوشیدنی های گرم و سرد و تازه سفارش داده و نوش جان کنید.

فاصله هتل سمیر دلوکس استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا بازار بزرگ استانبول: ۸۵۰ متر
فاصله تا مسجد سلطان احمد: ۴ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۴.۹ کیلومتر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۴.۹ کیلومتر
فاصله تا موزه پرا: ۴.۹ کیلومتر
فاصله تا خیابان استقلال: ۵.۳ کیلومتر
فاصله تا کاخ توپکاپی: ۵.۵ کیلومتر
فاصله تا برج دختر: ۷.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است