search
menu

هتل Rumours Inn Istanbul

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Rumours Inn Istanbul
امکانات عمومی هتل رومورز این استانبول
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل رومورز این استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Rumours Inn Istanbul


هتل رومورز این یکی از هتل های ۲ ستاره در قلب منطقه تاریخی استانبول است. این هتل بسیار زیبا دارای سه طبقه و ۳۸ اتاق است که در فاصله ۳ دقیقه ای پیاده از مسجد سلطان احمد واقع شده است. همچنین فاصله این هتل تا مرکز شهر استانبول نیز حدودا ۱.۷ کیلومتر است و دیگر جاهای دیدنی نزدیک به این هتل مانند مسجد و موزه ایاصوفیه در ۵۰۰ متری هتل رومورز قرار دارند. برای دسترسی به جاذبه های دیدنی شهر استانبول می توانید به ایستگاه متروی نزدیک هتل رفته و از طریق مترو به تمامی نقاط شهر بروید. فاصله هتل رومورز این تا فرودگاه آتاتورک حدودا ۱۹ کیلومتر و تا فرودگاه استانبول نیز حدودا ۵۵ کیلومتر است که برای دسترسی به این فرودگاه ها می توانید از شاتل فرودگاهی با هزینه جداگانه استفاده کنید. برای گشت و گذار در میان جاذبه های دیدنی شهر می توانید از لابی این هتل بلیط ورودی تهیه کنید. هتل رومورز این از آن جمله هتل هایی است که هم برای سفرهای کاری و هم سفرهای تفریحی مناسب است و بدین جهت در طی سال مملو از مسافر می شود. همه پرسنل در حال تلاش برای فراهم کردن اقامتی راحت و به یاد ماندنی هستند. امکانات و خدمات ارائه شده در هتل Rumours Inn Istanbul مسافران را به سوی خود جذب می کند، از جمله امکانات مشهور این هتل می توان به اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، اتاق های خانواده، اتاق های ضدسیگاری و روم سرویس، پذیرش ۲۴ ساعته و چای ساز و قهوه ساز اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل رومورز این استانبول


اینترنت وای فای رایگان در سراسر هتل قابل دسترس است. پارکینگ اختصاصی در این هتل وجود ندارد ولی برای مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می کنند، محلی در نزدیکی هتل رومورز به عنوان پارکینگ قابل استفاده است. توجه داشته باشید که حیوانات خانگی اجازه ورود به داخل هتل را ندارند. همچنین در لابی این هتل می توانید از خدماتی نظیر اتاق چمدان، تبدیل ارز، میز تور و بلیط بهره مند شوید. در ادامه می توان به خدماتی نظیر خشکشویی، لباسشویی و اتو اشاره کرد که با هزینه مجزا در این هتل انجام می گیرند. اگر به قصد سفرکاری با تهیه بلیط هواپیمای استانبول عازم این شهر شده اید، با اقامت در هتل Rumours Inn Istanbul می توانید جلسات و کنفرانس هایتان را برگزار کنید.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


در اتاق های این هتل تراس وجود دارد که چشم انداز دلربایی از دریا مقابل چشمانتان است. در هتل رومورز این استانبول انواع مختلفی اتاق وجود دارد که همه روزه به طور مرتب نظافت می شوند و انواع اتاق ها عبارتند از اتاق سینگل استاندارد، اتاق دوبل استاندارد، اتاق تریپل استاندارد، اتاق دوبل دولوکس، اتاق دوبل اکونومی، اتاق توئین استاندارد، اتاق خانواده با چشم انداز دریا، اتاق دوبل با تراس و چشم انداز دریا، اتاق خانواده با تراس، اتاق خانواده اکونومی و اتاق تریپل بوجت. همه اتاق های موجود در این هتل شامل سیستم تهویه مطبوع بوده و امکاناتی نظیر کتری برقی، چای ساز و قهوه ساز، کمدلباس، مینی بار، عایق صدا، امکانات اتوکشی، سیستم گرمایشی و سرمایشی، یخچال، فضای نشیمن، پاسیو، میزغذاخوری، گاوصندوق و ورودی اختصاصی در اتاق های این هتل وجود دارند. از آنجایی که استعمال دخانیات در داخل اتاق های هتل Rumours Inn Istanbul ممنوع اعلام شده، برای افراد سیگاری محل مشخصی تعبیه شده است.

رستوران هتل


با اقامت در این هتل روزتان را با صبحانه مقوی و کامل ترکی به صورت بوفه ای شروع خواهید کرد. برای وعده های ناهار و شام نیز می توانید به رستوران های نزدیک هتل رومورز این سر بزنید، برخی از رستوران های نزدیک این هتل عبارتند از رستوران بخارا، رستوران فاین داین استانبول و رستوران شیروان شارک. هرکدام از این رستوران ها در عرض چند دقیقه به صورت پیاده قابل دسترس هستند.

فاصله هتل رومورز این استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مسجد سلطان احمد: ۲۴۰ متر
فاصله تا بازار بزرگ استانبول: ۱ کیلومتر
فاصله تا کاخ توپقاپی: ۲.۲ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۷.۳ کیلومتر
فاصله تا کلیسای سنت آنتوان: ۷.۳ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۹.۲ کیلومتر
فاصله تا برج دختر: ۹.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است