search
menu

هتل Retropera Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Retropera Hotel Istanbul
امکانات عمومی هتل رترو پرا استانبول
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل رترو پرا استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Retropera Hotel Istanbul


هتل رترو پرا از هتل های مشهور و سه ستاره در شهر استانبول است، این هتل در فاصله اندکی از مرکز شهر واقع شده است. هتل رترو پرا دارای سوئيت بوده و تنها ۴۰۰ متر تا میدان معروف تکسیم فاصله دارد. همچنین به دلیل نزدیکی به ایستگاه مترو به راحتی می توانید از این هتل به اکثر نقاط شهر دسترسی داشته باشید و از جاذبه های دیدنی و تاریخی بازدید کنید. خیابان پرجنب و جوش استقلال با ۳۰۰ متر فاصله از این هتل شامل تعدادی زیادی رستوران، کافی شاپ، بار و مغازه و گالری های هنری است.
همچنین منطقه تاریخی سلطان احمد نیز حدودا ۱۰ دقیقه تا این هتل فاصله دارد که این منطقه شامل تعداد زیادی جاذبه های تاریخی است، این جاذبه ها عبارتند از کاخ توپکاپی، کاخ دلمه باغچه، مسجد سلطان احمد، موزه پرا و غیره. نزدیک ترین فرودگاه نیز فرودگاه آتاتورک بوده و با فاصله ۲۰ کیلومتری از این هتل به وسیله شاتل فرودگاهی با هزینه مجزا قابل دسترس است، بنابراین با خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل خودتان را برای سفری بی نظیر آماده کنید. نزدیک ترین ساحل به هتل Retropera Hotel Istanbul نیز حدودا یک کیلومتر فاصله دارد که در هر ساعتی از شبانه روز می توانید به این ساحل سر بزنید. از جمله امکانات ارائه شده در این هتل می توان به اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، پارکینگ، اتاق های خانواده، اتاق های ضدسیگاری، روم سرویس و چای ساز و قهوه ساز در تمامی اتاق ها اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل رترو پرا استانبول


بهتر است در جریان باشید که پذیرش هتل Retropera Hotel Istanbul به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات است. برای گشت و گذار در میان جاذبه های دیدنی شهر می توانید از بخش مربوطه اتومبیل کرایه کنید و با رانندگی خودتان از این سفر لذت ببرید. طبق قوانین هتلداری در استانبول، حیوانات خانگی اجازه ورود به داخل این هتل را ندارند. پارکینگ در محل مشخصی در نزدیکی هتل واقع شده است و استفاده از آن شامل هزینه بوده ولی نیازی به رزرو قبلی ندارد. برای مسافرانی که نیاز به مرکز بیزینس دارند، امکاناتی برای برگزاری جلسات و کنفرانس هایشان فراهم گشته است. خدماتی مانند خشکشویی، لباسشویی و اتو با هزینه مجزا انجام می گیرند. در لابی هتل می توانید از اتاق چمدان بهره مند شوید یا اینکه در بخش پذیرش هتل رترو پرا میز تور و بلیط گردشگری و تبدیل ارز دایر گردیده است، همچنین پرسنل این هتل به زبان های انگلیسی، روسی و ترکی استانبولی تسلط داشته و با مسافران به راحتی ارتباط برقرار می کنند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


دکوراسیون داخلی این هتل به گونه ای طراحی شده است که تمامی وسایل بکار رفته در اتاق ها مدرن بوده و همگی شامل سیستم تهویه مطبوع هوا هستند. علاوه بر اینها، کف هریک از اتاق ها پارکت شده و امکاناتی نظیر تلویزیون، مینی بار، کتری برقی، چای ساز و قهوه ساز، امکانات اتوکشی، سیستم گرمایشی و سرمایشی، یخچال، لوازم شستشو، میزکار، فضای نشیمن، بالکن همراه با مبلمان در داخل اتاق ها وجود دارند. انواع اتاق های موجود در این هتل عبارتند از اتاق دوبل یا توئين استاندارد، اتاق لافت با تراس، سوئيت خانواده، اتاق تریپل استاندارد، اتاق سینگل لارج و اتاق کووادروپل. واحد اقامتی لافت در هتل Retropera Hotel Istanbul به عنوان پنت هاوس بوده و اقامتی بی نظیر در انتظار شماست، همچنین در بقیه واحدها به دلیل عایق صدا بودن دیوارها اقامتی توام با آرامش و سکوت را تجربه خواهید کرد.

رستوران هتل


همه روزه در هنگام صبح می توانید صبحانه سلف سرویس در رستوران این هتل نوش جان کنید، یا اینکه با پذیرش هماهنگ شده و صبحانه تان را در اتاق میل کنید. برای وعده های ناهار و شام نیز می توانید انواع غذاهای بین المللی و محلی را با کمی پیاده روی در نزدیکی این هتل تهیه کنید.

فاصله هتل رترو پرا استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا میدان تکسیم: ۴۰۰ متر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۲ کیلومتر
فاصله تا موزه پرا: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا برج دختر: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا بازار بزرگ استانبول: ۵.۶ کیلومتر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۵.۹ کیلومتر
فاصله تا کاخ توپکاپی: ۸.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است