search
menu

هتل Ramada Istanbul Grand Bazaar Hotel

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Ramada Istanbul Grand Bazaar Hotel
امکانات و خدمات عمومی هتل رامادا استانبول گرند بازار
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل رامادا استانبول گرند بازار تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Ramada Istanbul Grand Bazaar Hotel


هتل رامادا استانبول گرند بازار، یکی از زیباترین هتل های ۴ ستاره در منطقه فاتح استانبول است که به بسیاری از جاهای دیدنی استانبول چون مساجد استانبول، مراکز خرید استانبول، کلیساهای استانبول و ... دسترسی سریع و آسان دارد. مهمانانی که هتل رامادا استانبول گرند بازار را رزرو می کنند، با بهره مندی از امکانات رفاهی مطلوب و مناسب، اقامت راحت و به یاد ماندنی تجربه خواهند کرد. کارکنان هتل Ramada Istanbul Grand Bazaar Hotel بسیار محترم، زحمتکش و کاردان هستند و تمام سعی شان را برای جلب رضایت مهمانان می کنند.

امکانات و خدمات عمومی هتل رامادا استانبول گرند بازار


در هتل رامادا استانبول گرند بازار انواع امکانات گوناگون و متعدد برای آسایش و رفاه مهمانان فراهم شده اند. مهمانانی که بلیط هواپیما استانبول را برای گشت و گذار در شهر خریداری می کنند، هتل رامادا استانبول گرند بازار گزینه مناسبی برایشان به حساب می آید. مهمانان می توانند در سراسر هتل به اینترنت وای فای رایگان دسترسی داشته باشند. لابی شیک و زیبای هتل در طبقه همکف واقع شده و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، اتاق چمدان، مرکز تجاری، صندوق امانات، آسانسور، روزنامه و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی مستقر یافته و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن ها است. مهمانان می توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل خدمات کانسرج، تهیه بلیط، خدمات تور، تبدیل ارز، اتو، لباسشویی، خشکشویی، فکس، فتوکپی، برگزاری میتینگ ها و جلسات، خدمات شاتل فرودگاهی، خدمات برای معلولین، روم سرویس و ... به پذیرش مراجعه نمایند. پرسنل پذیرش مهمانان را به بهترین شکل ممکن راهنمایی می کنند.
ضمنا، کارکنان هتل رامادا استانبول گرند بازار به زبان های انگلیسی، عربی، بلغاری، آلمانی، اسپانیایی، رومانیایی، روسی و ترکی مسلط هستند و با مهمانان خارجی خود به خوبی ارتباط برقرار می کنند. در محوطه بیرونی هتل فضای سبز، تراس و مبلمان مخصوص فضای باز در نظر گرفته شده اند که برای تنفس و استراحت بسیار مناسب هستند. مهمانانی که می خواهند حیوان خانگی شان را در سفر به استانبول هماره خود بیاورند، لازم است بدانند که در هتل رامادا استانبول گرند بازار حیوانات خانگی پذیرش نمی شوند.

اتاق های هتل


مهمانان می توانند اتاقی را که مناسب سلیقه و نیازشان است، در هتل رامادا استانبول گرند بازار رزرو کنند. واحدهای اقامتی هتل رامادا استانبول گرند بازار شامل اتاق های خانواده، استاندارد دبل یا توئین، دلوکس دبل، استاندارد سینگل، استاندارد تریپل و ... هسند. همه اتاق ها عایق صدا بوده و استعمال سیگار در آن ها ممنوع است. برخی اتاق ها دارای بالکن هستند و در صورت تقاضا قابل رزرو اند. نظافت و تمیزی اتاق ها بسیار خوب بوده و خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به تمام واحدها ارائه می گردد. دکوراسیون و چیدمان اتاق شیک، مدرن و دلنشین بوده و اسباب و لوازم استفاده شده در اتاق ها باکیفیت و مستحکم هستند. زمان تحویل اتاق ها در هتل رامادا استانبول گرند بازار ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق ها ساعت ۱۲ ظهر است.

امکانات اتاق های هتل


داخل تمام واحدهای هتل رامادا استانبول گرند بازار امکانات رفاهی مناسب و اساسی شامل مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیست اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، مینی بار، قهوه/ چای ساز، میز تحریر، کمد لباس، تلفن، آباژور، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام، لوازم بهداشتی، دمپایی، حوله، سشوار و ... وجود دارند.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


مهمانان می توانند ساعاتی را که در هتل هستند، با انجام فعالیت های تفریحی متنوع سرگرم شوند. مطالعه در کتابخانه هتل و یا شرکت در تورهای دوچرخه سواری فکر ایده آلی است. انجام تمرینات ورزشی به طور مرتب و روزانه در سالن بدنسازی مجهز هتل، بهترین تفریح ممکن برای مهمانان ورزشکار است. استفاده از سونا و جکوزی نیز برای رفع خستگی و ریلکسیشن فکر بسیار خوبی است. کودکان نیز می توانند در زمین بازی به فعالیت های سالم بپردازند و با بازی کردن با لوازم و اسباب بازی در فضای باز و یا تماشای کانال های تلویزیونی مخصوص کودک سرگرم شوند.

رستوران هتل


در رستوران «پارک» هتل رامادا استانبول گرند بازار وعده های صبحانه، ناهار و شام سرو می شوند. وعده صبحانه در ساعات معینی از صبح به صورت بوفه ای در اختیار مهمانان قرار می گیرد و وعده های ناهار و شام به صورت منوی آلاکارته سرو می شوند و شامل انواع غذاهای ترکی و محلی خوشمزه هستند.

فاصله هتل رامادا استانبول گرند بازار تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مسجد سلیمانیه استانبول: ۲٫۴ کیلومتر
فاصله تا بازار بزرگ استانبول: ۲٫۴ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه استانبول: ۴٫۱ کیلومتر
فاصله تا موزه هنرهای اسلامی ترکیه استانبول: ۴٫۲ کیلومتر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی استانبول: ۵٫۱ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است