search
menu

هتل Pierre Loti Hotel Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Pierre Loti Hotel - Special Category Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل پیر لوتی استانبول-اسپشیال کتگوری استانبول
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل پیر لوتی استانبول-اسپشیال کتگوری استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Pierre Loti Hotel - Special Category Istanbul


هتل پیر لوتی استانبول-اسپشیال کتگوری استانبول، هتل ۴ ستاره زیبا در منطقه فاتح استانبول است که شهر قدیمی استانبول با جاذبه‌های تاریخی فراوان به حساب می‌آید. این هتل با فراهم کردن امکانات رفاهی متنوع سعی در تأمین اقامت دلنشین و راحت برای مهمانان دارد. اقامت فوق العاده راحت و شیرین در این هتل در انتظار مهمانان است. موقعیت مکانی هتل عالی بوده و مهمانان به راحتی می‌توانند بدون پرداخت هزینه‌های گزاف برای گشت و گذار در شهر، از جاهای دیدنی استانبول چون بازار بزرگ استانبول، مسجد رستم پاشا، آب انبار باسیلیکا و ... بازدید کنند. انواع وسایل حمل و نقل عمومی نیز در نزدیکی‌های هتل قابل دسترس هستند. هتل پیر لوتی استانبول-اسپشیال کتگوری استانبول دارای امکانات رفاهی مطلوب و مناسب است و اقامت به یاد ماندنی برای مهمانان به ارمغان می‌آورد. کارکنان خوش برخورد و کاردان هتل Pierre Loti Hotel - Special Category Istanbul نیز برای به دست آوردن رضایت و خوشنودی مهمانان تمام تلاششان را می‌کنند.

امکانات و خدمات عمومی هتل پیر لوتی استانبول-اسپشیال کتگوری استانبول


در هتل پیر لوتی استانبول-اسپشیال کتگوری استانبول امکانات و خدمات گوناگون برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. مهمانانی که به جای خرید بلیط هواپیما استانبول سفر با خودروی شخصی‌شان را ترجیح می‌دهند، می‌توانند از پارکینگ رایگان هتل استفاده کنند. دسترسی به اینترنت وای فای رایگان در سراسر هتل برای مهمانان مقدور است. لابی هتل در طبقه همکف قرار گرفته و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، اتاق چمدان، مرکز تجاری، اتاق مخصوص سیگار، آسانسور، روزنامه و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته نیز در لابی واقع شده و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن‌ها است.
مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل تهیه بلیط برای بازدید از جاذبه‌ها، خدمات کانسرج، خدمات بلیط، خدمات تور، تبدیل ارز، فکس، فتوکپی، برگزاری میتینگ‌ها و همایش‌ها، خدمات کودک و کودکیاری، اتو، لباسشویی، خشکشویی، تحویل سفارشات مارکت، شاتل فرودگاهی، کرایه خودرو، غذاهای بسته بندی شده و ... به پذیرش مراجعه نمایند. پرسنل پذیرش مهمانان را به خوبی و با حوصله راهنمایی می‌کنند. ضمنا، کارکنان هتل پیر لوتی استانبول-اسپشیال کتگوری استانبول به زبان‌های انگلیسی، روسی و ترکی مسلط هستند و با مهمانان خارجی ارتباط گرم و صمیمی برقرار می‌کنند. در محوطه بیرونی هتل فضای سبز طراحی شده که برای استراحت و تنفس مکان مناسبی است.
مهمانانی که قصد سفر به استانبول همراه حیوان خانگی‌شان را دارند، لازم است بدانند که در هتل پیر لوتی استانبول-اسپشیال کتگوری استانبول حیوانات خانگی پذیرش نمی‌شوند.

اتاق های هتل


انواع اتاق ها با امکانات گوناگون و مناسب هر سلیقه و نیاز در این هتل قابل رزرو هستند. اتاق های هتل پیر لوتی استانبول-اسپشیال کتگوری استانبول شامل اتاق های وی آی پی (VIP)، اتاق های دبل،توئین، دبل سوپریور، سینگل لارج و ... هستند. دکوراسیون اتاق ها شیک و مدرن است و با اسباب و اثاثیه زیبا و جذاب چیدمان یافته‌اند. رنگ‌های به کار گرفته شده در دیزاین اتاق ها نیز بسیار آرامش بخش و دلباز هستند. مطمئنا، مهمانان از اقامت در اتاق‌ های شیک و راحت لذت می‌برند. کف اتاق ها با موکت‌های اعلا پوشش یافته‌اند. نظافت و تمیزی اتاق ها رضایت بخش هستند. خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به تمام اتاق ها ارائه می‌گردد. اتاق ها عاری از هرگونه عوامل آلرژی‌زا هستند. علاوه بر این، اتاق ها عایق صدا هستند و هیچ صدایی مزاحم سکوت و آرامش مهمانان نمی‌شود. زمان تحویل اتاق ها در هتل پیر لوتی استانبول-اسپشیال کتگوری استانبول ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق ها ساعت ۱۲ ظهر است.

امکانات اتاق های هتل


در اتاق های هتل پیر لوتی استانبول-اسپشیال کتگوری استانبول امکانات رفاهی اساسی و استاندارد شامل مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، صندوق امانات، قهوه/ چای ساز، مینی بار، دراور، کمد لباس، تلفن، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام، لوازم بهداشتی، سشوار، حوله، دمپایی و ... مهیا گشته‌اند.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


ساعاتی که مهمانان در هتل حضور دارند، می‌توانند به انواع فعالیت‌های نشاط و سرگرم کننده بپردازند و از لحظاتشان لذت ببرند. مهمانانی که علاقه‌مند به ورزش هستند، می‌توانند در تورهای پیاده روی شرکت نمایند. همچنین، تورها و کلاس‌های آموزش فرهنگ محلی بسیار مفید و آموزنده هستند. مهمانان اهل مطالعه می‌توانند در کتابخانه هتل به مطالعه بپردازند و با خود و دنیای خودشان خلوت کنند. با تاریک شدن هوا برنامه‌های تفریحی شبانه هتل و شام‌های موضوعی شروع می‌شوند. شرکت در این فعالیت‌ها شب خوش و خاطره انگیزی برای مهمانان رقم می‌زند. برای مهمانانی که دوست دارند روزی سرشار از آرامش و به دور از دغدغه سپری کنند، خدمات اسپا و ماساژ در نظر گرفته شده است. خدماتی که در مرکز اسپا و سلامت هتل ارائه می‌شوند، شامل ماساژ فول بادی، ماساژ سر، دست، پا، گردن، پشت، صندلی ماساژور، سونا، اتاق بخار، حمام، اسکراب بدن و ... هستند. برای مهمانانی که در سفر نیز به زیبایی و بهداشت خود اهمیت می‌دهند، سالن زیبایی در نظر گرفته شده که انواع خدمات زیبایی و مراقبتی نظیر مانیکور، پدیکور، میکاپ، خدمات مراقبت از پوست و ... ارائه می‌دهد. یک خبر خوب هم برای مهمانانی که دوست دارند در کم‌ترین زمان و حتی در فصل‌های سرد پوست شکلاتی و برنز داشته باشند، این است که در این هتل سولاریوم موجود است.

رستوران هتل


در رستوران هتل وعده های صبحانه، برانچ، ناهار، شام، عصرانه و .... به بهترین شکل برای مهمانان تدارک دیده شده و سرو می‌گردند. وعده صبحانه شامل غذاهای وگان، سبزیجات، حلال، فاقد گلوتن و ... بوده و به صورت بوفه‌ای سرو می‌شود. دیگر وعده‌ها به صورت منوی آلاکارته در اختیار مهمانان قرار می‌گیرند.

فاصله هتل پیر لوتی استانبول-اسپشیال کتگوری استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا مسجد آبی استانبول (مسجد سلطان احمد): ۰٫۵ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه استانبول: ۰٫۶ کیلومتر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی استانبول: ۱٫۱ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا استانبول: ۲ کیلومتر
فاصله تا میدان تکسیم: ۳٫۴ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است