search
menu

هتل Pera Center Hotel & Spa Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Pera Center Hotel & Spa Istanbul
امکانات عمومی هتل پرا سنتر و اسپا استانبول
امکانات تفریحی هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل پرا سنتر و اسپا استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Pera Center Hotel & Spa Istanbul


هتل پرا سنتر و اسپا از هتل های معروف و چهار ستاره در شهر استانبول است. این هتل زیبا در ۲۰۰ متری خیابان استقلال و ۳۵۰ متری میدان تقسیم یعنی در قلب شهر مدرن استانبول واقع شده است. موقعیت مکانی هتل Pera Center Hotel & Spa Istanbul به گونه ای است که در منطقه تاریخی و پرجنب و جوش قرار دارد، بدین جهت در میان تاریخ دوستان طرفدار دارد و سالانه مسافران زیادی از نقاط مختلف جهان برای اقامت این هتل را انتخاب می کنند و حس آرامش و امنیت را همانند خانه شان در این هتل تجربه می کنند. دسترسی آسان به منطقه تاریخی سلطان احمد و بازار بزرگ از این هتل امکان پذیر است. فاصله هتل پرا سنتر و اسپا استانبول تا فرودگاه استانبول ۵۱ کیلومتر است که از طریق شاتل فرودگاهی دسترسی به این فرودگاه امکان پذیر است. از امکانات مشهور این هتل می توان به اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، مرکز سلامت و اسپا، پارکینگ رایگان، اتاق های ضدسیگار و رستوران و بار اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل پرا سنتر و اسپا استانبول


اینترنت وای فای رایگان در تمامی نقاط هتل قابل دسترس است. در قسمت پذیرش این هتل به صورت شبانه روزی فعالیت دارند. توجه داشته باشید که در هنگام اقامت در این هتل اجازه بردن حیوانات خانگی را به همراه خود ندارید. پارکینگ عمومی در نزدیکی این هتل دایر است و استفاده از آن برای تمامی مسافران رایگان بوده و نیازی به رزرو قبلی نیست. خدماتی نظیر اتاق چمدان، تبدیل ارز، میز تور و بلیط در لابی این هتل دایر هستند. اگر در هنگام اقامت به خشکشویی نیاز داشته باشید، با پرداخت هزینه جداگانه در این هتل برای میهمانان فراهم گردیده است. همچنین اگر به قصد سفرکاری و تجارت اقدام به خرید بلیط هواپیما کرده و عازم این منطقه شوید، در مرکز بیزینس می توانید جلسات و کنفرانس هایتان را برگزار کنید. برای دسترسی به طبقات مختلف این هتل می توانید از آسانسور استفاده کنید. پرسنل هتل پرا سنتر و اسپا به زبان های انگلیسی و ترکی استانبولی تسلط دارند.

امکانات تفریحی هتل


امکانات تفریحی این هتل شامل سونا است. خدماتی نظیر برنامه های سرگرم کننده عصرانه در این هتل برای میهمانان اجرا می شود. در بخش سلامت این هتل نیز خدماتی مانند ماساژ کل بدن، حمام ترکی، حمام روباز، سلامتی و اسپا و سونا ارائه می شوند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


هتل پرا سنتر و اسپا در شهر استانبول دارای ۴۵ اتاق است و انواع اتاق های موجود در این هتل نیز عبارتند از اتاق دوبل یا توئين استاندارد، اتاق دوبل با تختخواب اضافی، اتاق سینگل استاندارد و اتاق دوبل سوپرییر. از بالکن های موجود در اتاق های هتل پرا سنتر و اسپا چشم انداز بی نظیری از شهر دیده می شود. همه اتاق ها با وسایل مدرن و دکوراسیونی شیک طراحی شده اند و همه اتاق ها ضدصدا هستند و اقامتی همراه با آرامش خاطر را تجربه خواهید کرد. همه اتاق ها شامل سیستم تهویه مطبوع هوا، مینی بار، تلویزیون با شبکه های ماهواره ای، کمدلباس، سیستم گرمایشی و سرمایشی هستند. در حمام های اختصاصی موجود در داخل اتاق های این هتل نیز امکاناتی نظیر دوش، لوازم بهداشتی، سرویس بهداشتی فرنگی، حوله، سشوار و دمپایی وجود دارند.

رستوران هتل


رستوران موجود در این هتل با نام PERA CENTER HOTEL ROOF شناخته می شود و انواع غذاهای بین المللی و محلی را به میهمانان خود سرو می کند. صبحانه نیز به صورت سلف سرویس و رایگان به همه مسافران ارائه می شود. همچنین لازم به ذکر است که روم سرویس نیز برای تمامی اتاق ها در این هتل دایر گردیده است.

فاصله هتل پرا سنتر و اسپا استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا کلیسای سنت آنتوان: ۸۰۰ متر
فاصله تا برج گالاتا: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا برج دختر: ۲.۸ کیلومتر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۴.۶ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلیمانیه: ۴.۷ کیلومتر
فاصله تا موزه و کاخ توپقاپی: ۶.۷ کیلومتر
فاصله تا آکواریوم استانبول: ۲۳.۸ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است