search
menu

هتل Novus Pera Hotel Istanbul

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Novus Pera Hotel Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل نووس پرا استانبول
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل نووس پرا استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Novus Pera Hotel Istanbul


اگر در سفر به استانبول می‌خواهید اقامت راحت تجربه کرده و در عین حال جنب و جوش شهر استانبول را تجربه و نبض آن را احساس کنید، هتل نووس پرا استانبول گزینه مناسبی برای شما است. هتل نووس پرا استانبول در منطقه بی اوغلو استانبول واقع شده و دسترسی آسان به بسیاری از جاهای دیدنی نظیر موزه مدرن استانبول، موزه پرا، موزه مادام توسو، پل گالاتا و ... دارد. فاصله هتل تا میدان تکسیم و خیابان استقلال کم است. شب‌های استانبول را در این منطقه به خوبی می‌توانید تجربه کنید. تفریحات شبانه استانبول جزو مواردی هستند که هرگز نباید از دست دهید.
استانبول به قدری جذاب است که گوشه گوشه‌اش ارزش گشتن و دیدن دارد. محله های دیدنی استانبول را اگر بگردید، منظور این جمله را بهتر درک خواهید کرد. محله بالات استانبول ازجمله محلاتی است که حتما و حتما باید از آن بازدید کنید. بناهای رنگارنگ این محله، تاریخچه آن و ... بی‌نظیر هستند و درواقع بالات لوکیشن خوبی برای گرفتن عکس‌های جذاب و خاص است. امکانات رفاهی هتل نووس پرا استانبول مناسب و مطلوب هستند و اقامت راحت و به یاد ماندنی برایتان تأمین می‌کنند. کارکنان خوش برخورد و کاردان هتل Novus Pera Hotel Istanbul نیز تمام تلاششان را می‌کنند تا رضایت و خشنودی شما را به دست آورند. با خرید بلیط هواپیما استانبول و رزرو هتل نووس پرا استانبول خاطره خوشی به خاطراتتان اضافه کنید.

امکانات و خدمات عمومی هتل نووس پرا استانبول


در هتل نووس پرا استانبول امکانات و خدمات گوناگون برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. دسترسی به اینترنت وای فای رایگان در سراسر هتل برای مهمانان مقدور است. لابی هتل در طبقه همکف قرار گرفته و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، اتاق چمدان، اتاق مخصوص سیگار، آسانسور و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته نیز در لابی واقع شده و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن‌ها است. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل تهیه بلیط برای بازدید از جاذبه‌ها، تهیه بلیط وسایل حمل و نقل عمومی، خدمات تور، خدمات بلیط، تبدیل ارز، فکس، فتوکپی، اتو، لباسشویی، خشکشویی، شاتل فرودگاهی، کرایه خودرو، روم سرویس و ... به پذیرش مراجعه نمایند. پرسنل پذیرش مهمانان را به خوبی راهنمایی می‌کنند. ضمنا، کارکنان هتل نووس پرا استانبول به زبان‌های انگلیسی، آلمانی و ترکی مسلط هستند و با مهمانان خارجی ارتباط گرم و صمیمی برقرار می‌کنند. در محوطه بیرونی هتل فضای سبز و مبلمان مخصوص فضای باز در نظر گرفته شده‌اند که برای استراحت و تنفس مناسب هستند.
مهمانانی که قصد سفر به استانبول همراه حیوان خانگی‌شان را دارند، لازم است بدانند که در هتل نووس پرا استانبول حیوانات خانگی پذیرش نمی‌شوند.

اتاق های هتل


انواع اتاق ها با امکانات گوناگون و مناسب هر سلیقه و نیاز در این هتل قابل رزرو هستند. اتاق های هتل نووس پرا استانبول شامل اتاق‌های خانواده، سوئیت جونیور، اتاق های دبل و توئین استاندارد و ... هستند. دکوراسیون اتاق‌ها شیک، مدرن و خاص است و با اسباب و اثاثیه جذاب و به روز چیدمان یافته‌اند. فضای اتاق ها دنج است و رنگ‌های به کار گرفته شده در دیزاین اتاق‌ها هماهنگ و دلنشین هستند و اتمسفر خاص و آرامش بخش به اتاق‌ها بخشیده‌اند. کف اتاق ها با پارکت‌های چوبی پوشش یافته‌اند. نظافت و تمیزی اتاق ها رضایت بخش هستند. خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به تمام اتاق ها ارائه می‌گردد. مهمانان توجه داشته باشند استعمال سیگار در اتاق‌ها ممنوع است. زمان تحویل اتاق ها در هتل نووس پرا استانبول از ساعت ۱۴ تا ۲۳٫۳ و زمان تخلیه اتاق ها از ساعت ۷ صبح تا ۱۲ ظهر است.

امکانات اتاق های هتل


در اتاق های هتل نووس پرا استانبول امکانات رفاهی اساسی و استاندارد شامل مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، صندوق امانات، قهوه/ چای ساز، یخچال، دراور، کمد لباس، امکانات اتو، تلفن، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام، لوازم بهداشتی، سشوار، حوله، دمپایی و ... مهیا گشته‌اند.

رستوران هتل


وعده صبحانه به صورت بوفه‌ای در رستوران هتل سرو می‌شود و شامل خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های خوشمزه است. مهمانان همه روزه در ساعات معین صبح به رستوران مراجعه و صبحانه نوش جان می‌کنند. بار نوشیدنی‌جات هتل نیز انواع میان وعده‌ها و نوشیدنی‌های متنوع برای مهمانان آماده و سرو می‌کند.

فاصله هتل نووس پرا استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا برج گالاتا استانبول: ۰٫۵ کیلومتر
فاصله تا میدان تکسیم: ۱٫۲ کیلومتر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی استانبول: ۲٫۲ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه استانبول: ۲٫۵ کیلومتر
فاصله تا مسجد آبی استانبول (مسجد سلطان احمد): ۲٫۸ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است