search
menu

هتل Maywood Hotel Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Maywood Hotel Istanbul
امکانات کلی هتل میوود استانبول
انواع اتاق های هتل و امکانات آنها
رستوران هتل
فاصله هتل میوود استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Maywood Hotel Istanbul


هتل میوود از هتل‌های ۴ ستاره استانبول است که در محله سیرکجی قرار دارد. همان‌طور که می‌دانید استانبول یکی از شهرهای محبوب جهان است و گردشگران زیادی را از سراسر دنیا به سمت خود جذب می‌کند. خوشبختانه هتل‌های متنوعی در این شهر جذاب قرار دارد که هر سلیقه‌ای را راضی می‌کند. هتل میوود گزینه‌ای مناسب برای گردشگرانی است که به مناطق تاریخی شهر علاقه دارند. سیرکجی از محلات قدیمی منطقه فاتح و انتخابی عالی برای آشنایی با فرهنگ استانبول است. در این منطقه جاهای دیدنی استانبول ازجمله قصر توپکاپی و بازار بزرگ به راحتی در دسترس است. همچنین با اقامت در Maywood Hotel Istanbul مراکز خرید استانبول در چند قدیمی شما خواهند بود. خرید آنلاین بلیط هواپیما سفرمارکت آسان‌ترین روش برای سفر به ترکیه و بازدید از جاهای تفریحی استانبول است. ساختمان هتل میوود ۵ طبقه است، این هتل در سال ۲۰۰۹ برای آخرین بار نوسازی شده و امکانات رفاهی متعددی در آن قرار گرفته است. با اقامت در Maywood Hotel Istanbul سفر خاطره‌انگیزی را تجربه خواهید کرد.

امکانات کلی هتل میوود استانبول


هتل میوود استانبول امکانات متنوعی برای مهمانان فراهم کرده است. ترانسفر رفت و برگشت، پارکینگ و پذیرش ۲۴ ساعته از امکانات اصلی این هتل به شمار می‌روند. اینترنت رایگان و پرسرعت در تمام نقاط هتل در دسترس است و به راحتی می‌توانید با خانواده و دوستانتان ارتباط داشته باشید. امکانات دیگری ازجمله لابی، فکس، فتوکپی، صندوق امانات، صرافی، تهویه مطبوع، روزنامه و آسانسور در هتل میوود برای مهمانان تدارک دیده شده است. برای تجربه رانندگی در استانبول می‌توانید از خدمات کرایه اتومبیل استفاده کنید. خدمات دیگری ازجمله تور، لاندری و خشک‌شویی در این هتل برای مهمانان فراهم شده است. کارکنان هتل به دو زبان انگلیسی و ترکی مسلط هستند و با توجه ویژه‌ای برای ایجاد یک محیط آرام و امن برای مهمانان تلاش می‌کنند. هتل میوود پذیرای کودکان در هر رده سنی است. توجه داشته باشید که ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.

انواع اتاق های هتل و امکانات آنها


هتل میوود دارای ۵۷ اتاق شیک و مدرن است که به سبک معماری ترکی طراحی شده‌اند. چندین نوع واحد اقامتی در این هتل موجود است و شما می‌توانید با توجه به تعداد نفرات اتاق مورد علاقه‌تان را انتخاب کنید. تنوع واحدهای اقامتی این هتل شامل اتاق سینگل، اتاق دوبل، اتاق تریپل و اتاق دوبل یا تویین (پیشنهاد ویژه) است. اتاق‌ها عایق صدا هستند و امکانات متعددی داخل واحدهای اقامتی قرار گرفته که از آن جمله می‌توان به روم سرویس، مینی بار، چای ساز، تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، اتو، میز اتو، سشوار، میز، تلفن، رادیو، حوله، حمام، سرویس بهداشتی و دمپایی اشاره کرد. توجه داشته باشید که برخی از واحدهای اقامتی Maywood Hotel Istanbul ظرفیت پذیرش نفر اضافه دارند که در صورت درخواست در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد؛ تختخواب کودکان زیر ۴ سال دارای هزینه اضافی نیست.

رستوران هتل


صبحانه‌تان را می‌توانید در اتاقتان یا رستوران هتل میل کنید. صبحانه کانتیننتال هتل میوود بسیار مورد پسند مهمانان قرار می‌گیرد. برای ناهار و شام می‌توانید به رستوران شیک هتل تشریف ببرید و در محیط دنج آن از غذاهای ترکی و بین‌المللی رستوران نوش جان کنید. برای صرف نوشیدنی‌های مورد علاقه‌تان سری به سالن بزنید. البته رستوران‌های معروف دیگری در نزدیکی هتل Maywood Hotel Istanbul قرار دارند که می‌توانید آن‌ها را انتخاب کنید، رستوران‌های سلطان احمد کوفته‌چی‌سی و حمدی در ۵۰۰ متری هتل قرار گرفته‌اند. هتل میوود به دلیل موقعیت مکانی جذابش محیط ایده‌آلی برای خوردن غذاهای خیابانی ترکیه است.

فاصله هتل میوود استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۵۰۰ متر
فاصله تا آب‌انبار باسیلیکا: ۶۰۰ متر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۶۰۰ متر
فاصله تا ستون کنستانتین: ۸۰۰ متر
فاصله تا مسجد سلیمانیه: ۱٫۲ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۱٫۳ کیلومتر
فاصله تا برج دختر: ۲٫۳ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است