search
menu

هتل May Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل May Hotel Istanbul
امکانات کلی هتل می استانبول
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل می استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل May Hotel Istanbul


هتل ۳ ستاره می در محله تاریخی سلطان احمد، در مرکز تفریحی استانبول واقع شده است. منطقه فاتح یک انتخاب عالی برای مسافرانی است که به موزه ها، بناها و معماری علاقه مند هستند. منطقه کومکاپی که به رستوران های ماهی معروف است، در مجاورت آن قرار دارد. مکان های تاریخی این قسمت از شهر در حدود ۵ دقیقه قابل دسترسی هستند. منطقه سلطان احمد یک موزه واقعی در فضای باز است که گنجینه های رومی، بیزانسی و عثمانی در سراسر آن پراکنده شده است. جاذبه های گردشگری و میراث های معروف جهان مانند کاخ توپکاپی، ایاصوفیه، آب انبار باسیلیکا، مسجد آبی، بازار بزرگ و بسیاری دیگر دور از دسترس نیستند. این که آیا برای تجارت یا تفریح در استانبول هستید، اتاق های هتل های می تمام نیازهای شما را با محیطی دلنشین و راحتی برنامه ریزی شده خود پوشش می دهند. فرودگاه بین المللی صبیحا گوکچن در ۴۴ کیلومتری هتل واقع شده است. در صورت خرید بلیط هواپیمای استانبول و سفر به این شهر دیدنی، هتل May Hotel Istanbul کزینه ای ایده آل برای اقامت به شمار می آید.

امکانات کلی هتل می استانبول


با ورود به لابی هتل می، میهمانان احساس می کنند که این هتل از مهمان نوازی حرفه ای برخوردار است. هتل دارای خدماتی از قبیل پذیرش ۲۴ ساعته، میز تور، انبار چمدان، نظافت روزانه، سرویس اتاق و آسانسور است. یکی دیگر از امکاناتی که می توانید دریافت کنید، ترانسفر فرودگاهی، خدمات دربان و اینترنت بی سیم رایگان در مکان های عمومی و اتاق ها است. خدماتی از قبیل خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، واکس کفش، فکس و فتوکپی در دسترس هستند. برای تبدیل ارز می توانید به صرافی هتل مراجعه کنید. برای تفریح و گشت و گذار در شهر می توانید خودرو کرایه کنید. قبل از رزرو هتل توجه داشته باشید که حیوانات خانگی خود را نمی توانید به داخل هتل بیاورید. اتاق جداگانه ای برای افراد سیگاری در هتل May Hotel Istanbul تعبیه شده است. تراس در تابستان منظره ای پانوراما از استانبول را ارائه می دهد. این هتل همچنین دارای خدمات نگهداری از کودکان با هزینه اضافی و کانال های تلویزیونی مخصوص کودکان است. برای سرگرمی و پر کردن اوقات فراغت خود می توانید در کلاس های آشنایی با فرهنگ محلی شرکت کرده یا از کتابخانه هتل استفاده کنید. کارکنان هتل می به زبان های عربی، انگلیسی، روسی و ترکی استانبولی صحبت می کنند و با خوشرویی آماده استقبال از میهمانان گرامی هستند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


هتل می استانبول دارای ۲۱ اتاق های متنوع از جمله اتاق یک تخته استاندارد، اتاق دو تخته استاندارد و اتاق سه تخته استاندارد است. اتاق ها عایق صدا بوده و همه آن ها دارای مبلمان مدرن و بسیار راحت هستند. همچنین اتاق های آرامش بخش هتل May Hotel Istanbul مجهز به تخت های ارتوپدی، تهویه مطبوع، تلفن مستقیم، تلویزیون LCD، اینترنت بی سیم رایگان، کمد لباس، میز، آینه، و مینی بار هستند. حمام خصوصی با دوش، سرویس بهداشتی فرنگی، لوازم بهداشتی رایگان و سشوار در همه اتاق ها در دسترس است. برای تهیه چای و قهوه نیز می توانید از امکاناتی که در اتاق ها وجود دارد استفاده کنید.

رستوران هتل


رستوران هتل می غذاهای سنتی ترکی سرو می کند و انواع نوشیدنی ها را می توانید در بار میل کنید. صبحانه بوفه ای رایگان و خوشمزه هر روز در رستوران هتل ارائه می شود. این هتل دارای بوفه مخصوص کودکان است. میوه، کیک و شیرینی نیز با هزینه اضافی در دسترس است.

فاصله هتل می استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مسجد آبی: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا موزه باستان شناسی استانبول: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا بازار ادویه جات: ۲.۲ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلیمانیه: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۳.۱ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۵.۲ کیلومتر
فاصله تا موزه پرا: ۵.۳ کیلومتر
فاصله تا برج دختر: ۸.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است