search
menu

هتل Marvel Suites Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Marvel Suites
امکانات و خدمات عمومی هتل مارول سوئیتس
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
فاصله هتل مارول سوئیتس تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Marvel Suites


هتل مارول سوئیتس، هتل آپارتمانی سه ستاره در شهر تاریخی استانبول در کشور ترکیه است که سوئیت‌هایی مجهز را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. هتل آپارتمان مارول سوئیتس در مرکز شهر استانبول، در نزدیکی میدان تکسیم قرار دارد و با چند دقیقه پیاده‌روی کوتاه مدت می‌توانید از دیدنی‌های میدان تکسیم و خیابان استقلال بازدید کنید. در نزدیکی هتل Marvel Suites، سه ایستگاه مترو قرار دارد که نشان‌دهنده دسترسی عالی هتل آپارتمان مارول به وسایل نقلیه عمومی است. هتل مارول سوئیتس استانبول برای مسافرانی که با خانواده سفر می‌کنند و به دنبال اقامتگاهی به‌صرفه هستند تا اقامتی خوش و راحت را تجربه کنند؛ بسیار مناسب است. در صورتی که قصد گرفتن بلیط هواپیما استانبول و اقامت در هتل Marvel Suites را داشته باشید، می‌توانید به راحتی در عرض چهل دقیقه با ماشین از فرودگاه استانبول و همچنین در مدت زمان یک ساعت از فرودگاه بین المللی صبیحه گوکچن استانبول به هتل آپارتمان مارول سوئیتس برسید. زمانی که در هتل آپارتمان مارول استانبول اقامت دارید، حتما از محله های دیدنی استانبول هم بازدید کنید؛ چرا که تنوع فرهنگی در هر منطقه از شهر استانبول کاوش کردنی است؛ از محله های کلاسیک و سنتی گرفته تا محله های اروپایی و مدرن، محله هایی که گردشگران ساعت های زیادی را صرف سیاحت در آنها می کنند و شما می‌توانید سفری به‌یادماندنی را برای خود با رفتن به محله‌های تماشایی استانبول به یادگار بذارید.

امکانات و خدمات عمومی هتل مارول سوئیتس


هتل آپارتمان مارول سوئیتس خدمات و امکانات با کیفیت و خوبی را ارائه می‌کند تا مسافران اقامتی آسوده داشته باشند و شامل مواردی هستند از جمله: آسانسور، اینترنت رایگان و قابل دسترس در تمام فضاهای هتل، پذیرش ۲۴ ساعته، گشت شهری، نگهداری از چمدان، خدمات بیدارباش، خدمات اتاق و خدمات نظافتی که شامل نظافت روزانه است. در صورتی که بلیط هواپیما لحظه آخری رزرو کرده‌اید، از ترانسفر فرودگاهی رفت‌وبرگشت هتل Marvel Suites استفاده کنید تا با خیالی راحت و بدون دغدغه رفت‌و‌‌آمد کنید. قابل ذکر است که کارکنان هتل مارول سوئیتس علاوه بر زبان ترکی استانبولی، به زبان انگلیسی هم مسلط هستند و با استقبالی گرم از مسافران از سراسر دنیا پذیرایی می‌کنند.

اتاق های هتل


هتل مارول سوئیتس استانبول، هتل آپارتمانی دارای واحدهای اقامتی متنوع و شیک است که شامل اتاق‌ها و سوئیت‌هایی است بدین شرح: اتاق‌های دو نفره دلوکس با تخت دابل، آپارتمان پنت هاوس دو نفره با یک تخت دابل بزرگ، آپارتمان سوپریور با یک تخت دابل بزرگ و یک مبل تخت خواب شو و آپارتمان استاندارد با یک تخت دابل بزرگ.

امکانات اتاق های هتل


در اتاق‌های هتل آپارتمان مارول سوئیتس استانبول، امکانات و وسایل بسیار خوب و متناسب با نیاز‌های مسافران و همانطور که از یک هتل آپارتمان به‌صرفه انتظار می‌رود؛ قرار دارد تا مهمانان اقامتی راحت را تجربه کنند. وسایل و تجهیزات هتل Marvel Suites شامل مواردی هستند از قبیل: تلویزیون، یخچال، مینی‌بار، صندوق امانات، سیستم هشدار و اطفای حریق، کمدلباس، میز آرایش و آیینه، مبلمان، صندلی، چای و قهوه ساز، تلفن، کتری برقی، حمام با دوش، وسایل بهداشتی حمام مانند حوله، شامپو و صابون، وسایل اتو کردن، سشوار، تهویه مطبوع، میز تحریر و سیستم سرمایشی و گرمایشی. خوب است توجه داشته باشید که در اتاق‌های هتل آپارتمان مارول امکان سیگارکشیدن وجود ندارد. در واحدهای اقامتی آپارتمانی هتل مارول سوئیتس استانبول تجهیزات کاملی وجود دارد که شامل اجاق گاز، مایکروویو، میز و صندلی و ماشین لباسشویی است. در آشپزخانه‌ مجهز به ظرفشویی و وسایل مخصوص آشپزی هتل مارول سوئیتس می‌توانید با آسودگی خیال و با سلیقه خود آشپزی کنید.

فاصله هتل مارول سوئیتس تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله هتل تا مرکز خرید دمیرورن استقلال استانبول: ۱۵ دقیقه پیاده‌روی
فاصله هتل تا موزه پرا استانبول: ۱۱ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا برج گالاتا استانبول: ۱۵ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا برج دختر استانبول: ۱۵ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا مرکز خرید زورلو استانبول: ۱۶ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا مسجد سلیمانیه استانبول: ۱۷ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا مرکز خرید اوزدلیک پارک استانبول: ۲۰ دقیقه رانندگی

امکانات هتل
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است