search
menu

هتل Loor Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Loor Hotel Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل لور استانبول
اتاق‌ های هتل
امکانات اتاق‌ های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل لور استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Loor Hotel Istanbul


هتل لور استانبول، هتل ۳ ستاره شیک و زیبا در منطقه قدیمی و مرکز تاریخی استانبول است که اطرافش را جاذبه‌های تاریخی متعدد احاطه کرده و به بسیاری از اماکن مهم و ارزشمند شهر دسترسی آسان دارد. این هتل در سال ۲۰۱۱ افتتاح شده و با فراهم کرده امکانات رفاهی مدرن و به‌روز، سعی در تأمین اقامت دل‌نشین و به یادماندنی برای مهمانان دارد. گردشگرانی که در سفر به استانبول می‌خواهند به جای استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی با پیاده‌روی و در کمترین زمان از جاهای دیدنی استانبول بازدید کنند، می‌توانند به رزرو هتل لور استانبول فکر کنند. هتل علاوه بر موقعیت مکانی عالی، دارای امکانات و خدمات متنوع و رضایت‌بخش است و اتاق‌های دل‌باز و زیبا با اسباب و لوازم شیک طراحی کرده است. اقامت در هتل لور استانبول برای گردشگران مقرون به صرفه است و در عین حال اقامت خوب و راحت را به سراغ دارد. گردشگران می‌توانند به آسانی از جاذبه‌هایی چون مسجد سلطان احمد، بازار بزرگ استانبول، اسکله امینونو و ... دیدن کنند. فاصله هتل تا ساحل «ینی کاپی Yenikapi» نیز بسیار کم است. پس از گشت و گذارها و انجام تفریحات در شهر، مهمانان با خیال راحت می‌توانند در اتاق‌هایشان در هتل Loor Hotel Istanbul استراحت کنند و از اقامتشان لذت ببرند.

امکانات و خدمات عمومی هتل لور استانبول


در هتل لور استانبول انواع امکانات و خدمات برای آسایش و رفاه مهمانان فراهم شده‌اند. مهمانانی که به جای خرید بلیط هواپیما استانبول با خودرو شخصی‌شان سفر می‌کنند، می‌توانند از پارکینگ رایگان هتل استفاده نمایند. دسترسی به اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت در سراسر هتل برای مهمانان امکان‌پذیر است. لابی هتل در طبقه همکف واقع شده و دارای امکاناتی نظیر مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش‌نشان، اتاق چمدان، کافی‌نت، سالن زیبایی، آسانسور و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی مستقر یافته و به‌طور شبانه‌روزی به مهمانان سرویس‌دهی کرده و به سؤال‌ها و نیازهایشان پاسخ می‌دهد. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل خدمات کانسرج، شاتل فرودگاهی، اتو، لباسشویی، برگزاری میتینگ‌ها و جلسه‌های کاری، خدمات پزشکی، کرایه خودرو، روم سرویس و ... به پذیرش مراجعه نمایند. پرسنل پذیرش مهمانان را به‌خوبی راهنمایی می‌کنند. در ضمن، کارکنان هتل لور استانبول به زبان‌های انگلیسی و ترکی مسلط هستند و با مهمانان خارجی به‌خوبی ارتباط برقرار می‌کنند. مهمانانی که حیوان خانگی دارند، توجه داشته باشند که در هتل لور استانبول حیوانات خانگی پذیرش نمی‌شوند.

اتاق‌ های هتل


هتل لور استانبول واحدهای اقامتی با امکانات گوناگون و مناسب هر سلیقه‌ای طراحی کرده است. مهمانان می‌توانند اتاقی را که باب سلیقه و نیازشان است، انتخاب و رزرو کنند چشم‌انداز اتاق‌ها را منظره‌ای از خیابان، شهر و دریا تشکیل می‌دهد. اتاق‌ها بزرگ و دل‌باز هستند و با اسباب و اثاثیه شیک و زیبا چیدمان یافته‌اند. کف اتاق‌ها با پارکت یا موکت پوشش یافته است. نظافت و تمیزی اتاق‌ها رضایت‌بخش بوده و خدمات خانه‌داری به‌طور روزانه و رایگان به تمام واحدها ارائه می‌گردد. مهمانان توجه داشته باشند استعمال دخانیات در اتاق‌ها ممنوع است. زمان تحویل اتاق‌ها در هتل لور استانبول ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق‌ها ساعت ۱۲ ظهر است.

امکانات اتاق‌ های هتل


داخل تمام واحدهای هتل لور استانبول امکانات رفاهی اساسی و استاندارد شامل مبلمان، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، تلویزیون، تلفن، مینی بار، قهوه/ چای‌ساز، کمد لباس، دراور، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام، حوله، دمپایی، لوازم بهداشتی، سشوار و ... در نظر گرفته شده‌اند.

رستوران هتل


در رستوران هتل لور استانبول همه‌روزه وعده صبحانه به‌صورت بوفه‌ای سرو می‌شود و شامل خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های سرد و گرم خوشمزه است. کافه تراس هتل رو به چشم‌انداز زیبا و نفس‌گیر دریا قرار دارد و لذت نوشیدن یک فنجان قهوه را برای مهمانان چندین برابر می‌کند. یک کافه گاردن هم وجود دارد که انواع غذاهای دریایی، سنتی، ترکی، گوشتی یا سبزی خواری ارائه می‌دهد.

فاصله هتل لور استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه استانبول: ۱٫۵ کیلومتر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی استانبول: ۲٫۹ کیلومتر
فاصله تا موزه پرا استانبول: ۵٫۱ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا استانبول: ۵٫۹ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید هیستوریا استانبول: ۶٫۳ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلیمانیه استانبول: ۷٫۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
airport_shuttle ترنسفر فرودگاهی (رفت)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است