search
menu

هتل Hotel Valide Sultan

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Valide Sultan
امکانات و خدمات عمومی هتل ولیده سلطان
اتاق های هتل
امکانات اتاق ها هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ولیده سلطان تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Hotel Valide Sultan


هتل ولیده سلطان، از هتل های خوب ۴ ستاره در منطقه پرجنب و جوش و زیبای فاتح استانبول واقع شده و برای رفاه و آسایش مهمانان امکانات مناسب و مطلوب فراهم کرده است. موقعیت مکانی عالی این هتل از جمله دلایلی است که مهمانان آن را برای اقامت انتخاب می کنند. هتل ولیده سلطان فاصله بسیار کمی تا جاهای دیدنی استانبول دارد. مهمانانی که بلیط هواپیما استانبول را برای بازدید از جاذبه های شهر می خرند، هتل ولیده سلطان گزینه بسیار مناسبی برایشان به حساب می آید؛ چرا که با پای پیاده می توانند به بسیاری از موزه های استانبول، مراکز خرید استانبول و ... دسترسی داشته باشند و در مخارج وسایل نقلیه صرفه جویی نمایند. کارکنان هتل Hotel Valide Sultan نیز بسیار مجرب و خوش برخورد هستند و با جان و دل برای جلب رضایت و خوشنودی مهمانان تلاش می کنند.

امکانات و خدمات عمومی هتل ولیده سلطان


در هتل ولیده سلطان امکانات و خدمات متنوع برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده اند. مهمانانی که با خودروی شخصی شان به استانبول سفر می کنند، می توانند از پارکینگ رایگان هتل، بدون نیاز به رزرواسیون قبلی، برای پارک ماشینشان استفاده کنند. دسترسی به اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت در سراسر هتل امکان پذیر است. لابی هتل بسیار شیک و مجلل بوده و در طبقه همکف قرار دارد و امکاناتی چ.ن مبلمان، میز، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، سیستم اعلام حریق، اتاق چمدان، صندوق امانات، آسانسور، روزنامه و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی واقع شده و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن ها است. مهمانان می توانند در هر ساعت از شبانه روز در صورت داشتن هرگونه نیاز، سوال و یا برای دریافت انواع خدمات از قبیل خدمات بلیط، خدمات تور، تبدیل ارز، اتو پرس، اتو، خشکشویی، لباسشویی، فتوکپی، فکس، خدمات شاتل فرودگاهی، کرایه خودرو و روم سرویس به پذیرش مراجعه نمایند. پرسنل با صبوری و حوصله مهمانان را راهنمایی می کنند. کارکنان هتل به زبان های انگلیسی و ترکی مسلط هستند و در برقراری ارتباط با مهمانان خارجی به خوبی عمل می کنند. در محوطه بیرونی هتل مبلمان مخصوص فضای باز، تراس و فضای سبز طراحی شده است که برای استراحت و تنفس مکان فوق العاده دنج و دلنشین به حساب می آید. یک کتابخانه نیز در هتل وجود دارد که برای مطالعه مهمانان در نظر گرفته شده است. مهمانانی که قصد دارند در سفر به ترکیه حیوان خانگی شان را همراه بیاورند، لازم است بدانند در این هتل پذیرش حیوانات خانگی انجام نمی شود.

اتاق های هتل


هتل ولیده سلطان دارای اتاق های متعدد با امکانات گوناگون، مناسب هر نیاز و سلیقه ای است و مهمانان می توانند اتاق مد نظرشان را انتخاب و رزرو نمایند. دکوراسیون و چیدمان اتاق ها بی نظیر و فوق العاده شیک هستند. مهمانان با اقامت در این هتل خودرو همچون در قصر باشکوه احساس می کنند. چشم اندازی که از پنجره اتاق ها نمایان است، از منظره جذاب دریا و یا جاذبه های شهر تشکیل شده و حس بسیار دلنشین و رویایی به فضای اتاق می بخشد. نظافت و تمیزی اتاق ها اطمینان بخش و عالی هستند و خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به تمام واحدها ارائه می گردد. واحدهای اقامتی هتل شامل اتاق های دبل یا توئین، سینگل و تریپل هستند. استعمال دخانیات در سراسر هتل و داخل اتاق ها اکیدا ممنوع است. زمان تحویل اتاق ها در هتل ولیده سلطان ساعت ۱۳ و زمان تخلیه اتاق ها ساعت ۱۱ صبح است.

امکانات اتاق ها هتل


امکانات اساسی و استاندارد در اتاق های هتل ولیده سلطان فراهم گشته اند و شامل مبلمان، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، ماهواره و کابل، مینی بار، صندوق امانات، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، تلفن، میز آرایش، آباژور، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام، حوله، دمپایی و ... هستند. اقامت در اتاق های هتل ولیده سلطان تجربه بسیار شیرین و خاطره انگیز است.

رستوران هتل


یک سالن صبحانه خوری در هتل ولیده سلطان وجود دارد که بهترین و باکیفیت ترین غذاها و نوشیدنی ها را در وعده صبحانه برای مهمانان تدارک می بیند و به صورت بوفه ای سرو می کند. مهمانان می توانند در صورت تمایل صبحانه شان را در تراس هتل و هوای باز نوش جان کنند و از چشم انداز دل انگیز دریا لذت ببرند.

فاصله هتل ولیده سلطان تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی استانبول: ۶۰۰ متر
فاصله تا مسجد سلطان احمد: ۹۰۰ متر
فاصله تا بازار بزرگ استانبول: ۱٫۴ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه استانبول: ۱٫۷ کیلومتر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا استانبول: ۱٫۸ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا استانبول: ۴٫۹ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است