search
menu

هتل Hotel Sphendon Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Sphendon Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل اسفندون استانبول
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل اسفندون استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Hotel Sphendon Istanbul


هتل اسفندون استانبول، هتلی ۴ ستاره در قلب شهر استانبول، یعنی منطقه فاتح واقع شده و فاصله بسیار کمی تا جاذبه های دیدنی دارد. مهمانان با رزرو هتل اسفندون استانبول می توانند بدون استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی و تنها با پیمودن مسافت های کوتاه، از جاهای دیدنی استانبول ازجمله مسجد سلطان احمد، مسجد بایزید، موزه هنرهای اسلامی و ... بازدید کنند. امکانات فراهم شده در هتل اسفندون استانبول برای تجربه اقامت راحت و دلنشین بسیار مناسب و مطلوب هستند. از آن جایی که بیشتر مهمانان بلیط هواپیما استانبول را برای گشت و گذار در منطقه تاریخی و عثمانی شهر می خرند و در عین حال انتظار اقامت خوبی را دارند، هتل اسفندون استانبول گزینه بسیار خوبی می تواند برایشان به حساب بیاید. کارکنان هتل Hotel Sphendon Istanbul با تلاش های مستمر و ۲۴ ساعته سعی در جلب رضایت و خشنودی مهمانان دارند.

امکانات و خدمات عمومی هتل اسفندون استانبول


در هتل اسفندون استانبول امکانات متنوع برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده اند. مهمانانی که با خودروی شخصی شان به استانبول سفر می کنند، می توانند از فضاهای خالی اطراف هتل برای پارک ماشینشان استفاده کنند. دسترسی به اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت در سراسر هتل برای مهمانان امکان پذیر است. لابی هتل در طبقه همکف واقع شده و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، اتاق چمدان، صندوق امانات، اتاق مخصوص سیگار، دستگاه ATM و ... است. پذیرش شبانه روزی هتل نیز در لابی قرار گرفته و به طور ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوال ها و نیازهای آن ها است. مهمانان می توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل تهیه بلیط برای بازدید از جاذبه ها، خدمات کانسرج، خدمات تهیه بلیط، خدمات تور، تبدیل ارز، اتو، خشکشویی لباسشویی، فکس، فتوکپی، خدمات شاتل فرودگاهی، کرایه خودرو و .... به پذیرش مراجعه نمایند. پرسنل پذیرش مهمانان را به خوبی راهنمایی می کنند. کارکنان هتل اسفندون استانبول به زبان های انگلیسی، روسی، عربی و ترکی مسلط هستند و با مهمانان خارجی به خوبی و گرمی ارتباط برقرار می کنند. در محوطه بیرونی هتل فضای سبز و تراس طراحی شده اند که برای تنفس و استراحت مکان خوبی هستند.
مهمانانی که قصد سفر همراه حیوان خانگی شان را دارند، لازم است بدانند که در هتل اسفندون استانبول حیوانات خانگی پذیرش نمی شوند.

اتاق های هتل


مهمانان می توانند از میان اتاق های گوناگون هتل اسفندون استانبول، اتاقی را که باب سلیقه و نیازشان است، انتخاب و رزرو کنند. واحدهای اقامتی هتل اسفندون استانبول شامل دبل استاندارد، سینگل لارج، توئین استاندارد و سوئیت خانواده هستند. تمام اتاق ها به سبک ساده و کلاسیک طراحی شده و با مبلمان شیک و با کیفیت چیدمان یافته اند. چشم انداز زیبای دریا و شهر از پنجره برخی اتاق ها نمایان است. دیوار تمام اتاق ها عایق صدا بوده و این ویژگی باعث می شود مهمانان از فضای دنج و پر از آرامش داخل اتاقشان لذت ببرند. نظافت و تمیزی اتاق ها رضایت بخش است و خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به تمام واحدها ارائه می گردد. اقامت در هتل اسفندون استانبول تجربه به یاد ماندنی و شیرین برای مهمانان می شود. زمان تحویل اتاق ها در هتل اسفندون استانبول ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق ها ساعت ۱۲ ظهر است.

امکانات اتاق های هتل


داخل تمام اتاق های هتل اسفندون استانبول امکانات رفاهی اساسی و استاندارد شامل مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، قهوه / چای ساز، مینی بار، کمد لباس، تلفن، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام، لوازم بهداشتی، حوله، دمپایی، سشوار و ... مهیا گشته اند.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


برای ساعاتی که مهمانان در هتل حضور دارند، یک سری تفریحات در نظر گرفته شده اند تا مهمانان بتوانند از لحظاتشان لذت ببرند. شرکت در تورها و کلاس های آموزش فرهنگ مخلی، شرکت در تورهای پیاده روی و یا تفریحات شبانه هتل از جمله فعالیت های محبوب و پرطرفدار هستند که مهمانان در اوقات فراغتشان در هتل انجام می دهند. برخی از مهمانان مطالعه کتاب در کتابخانه دنج و آرام هتل را ترجیح می دهند. برای کودکان نیز زمین بازی طراحی شده تا حوصله شان سر نرود و همراه دیگر کودکان به بازی مشغول شوند.

رستوران هتل


در رستوران هتل اسفندون استانبول وعده صبحانه به صورت بوفه ای همه روزه در ساعات معینی از صبح برای مهمانان آماده و سرو می گردد. مهمانان می توانند قبل از شروع به کشف شهر استانبول، یک صبحانه جانانه و لذیذ نوش جان کنند. همچنین، تراس رو به دریای مرمره ی هتل برای صرف یک فنجان چای یا قهوه ترک بهترین مکان برای لذت بردن از منظره فیروزه ای رنگ و تنفس هوای بی نظیر استانبول است.

فاصله هتل اسفندون استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی استانبول: ۱٫۱ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه استانبول: ۱٫۲ کیلومتر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا استانبول: ۱٫۳ کیلومتر
فاصله تا بازار بزرگ استانبول: ۴٫۶ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا استانبول: ۴٫۶ کیلومتر
فاصله تا برج دختر استانبول: ۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است