search
menu

هتل Hamdi cafe apart Istanbul

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hamdi cafe apart Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل آپارتمان حمدی استانبول
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
فاصله هتل آپارتمان حمدی استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Hamdi cafe apart Istanbul


اگر همراه خانواده برای بازدید از جاذبه‌های تاریخی و مهم عثمانی به استانبول سفر می‌کنید، هتل آپارتمان حمدی استانبول، گزینه مناسبی برای شما است؛ زیرا که این هتل آپارتمان امکانات رفاهی مطلوب فراهم کرده و اقامت راحت و دلنشین برای مهمانان تأمین می‌کند. همچنین، فاصله بسیار کمی تا جاهای دیدنی استانبول از‌جمله مسجد سلیمانیه استانبول، پل گالاتا، کلیسای ایرن مقدس، و ... دارد. مهمانان تنها با چند دقیقه پیاده روی می‌توانند از اماکن تاریخی و باارزش استانبول بازدید کنند. فاصله بازار بزرگ استانبول نیز از این هتل دور نیست. اگر به فکر خرید سوغات معروف استانبول هستید، به بازار استانبول مراجعه کنید و ضمن خرید از زیبایی معماری و آشنایی با تاریخ بنای آن بهره‌مند شوید. منطقه فاتح که هتل در آن واقع شده، شهر قدیمی استانبول است و اقامت در آن حال و هوای دیگری دارد. کوچه پس کوچه‌ها، سرو غذاهای خیابانی استانبول، گشت و گذار گردشگران خارجی متعدد و ... بسیار دل انگیز و متأثرکننده هستند.
اگر بخواهید به سایر مناطق استانبول و یا قسمت آسیایی استانبول بروید، می‌توانید از انواع وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنید. در نزدیکی هتل نیز اسکله وجود دارد که اسکله امینونو معروف است. سفر با فری بوت‌ها و کشتی‌ها تجربه جذابی است. با اقامت در هتل آپارتمان حمدی استانبول خود را همچون در خانه خودتان راحت و آسوده احساس می‌کنید. کارکنان خوش برخورد و کاردان هتل Hamdi cafe apart Istanbul نیز تا جایی که از دستشان برمی‌آید تلاش می‌کنند تا اقامت خوبی برایتان فراهم کرده و رضایت و خشنودی شما را به دست آورند.

امکانات و خدمات عمومی هتل آپارتمان حمدی استانبول


در هتل آپارتمان حمدی استانبول امکانات و خدمات گوناگون برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. برای مهمانانی که به جای رزرو بلیط هواپیما استانبول با خودروی شخصی‌شان سفر می‌کنند، پارکینگ رایگان مهیا شده است. مهمانان می‌توانند در تمام اتاق‌های هتل به اینترنت وای فای رایگان دسترسی داشته باشند. لابی هتل در طبقه همکف قرار گرفته و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، اتاق مخصوص سیگار و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته نیز در لابی واقع شده و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن‌ها است. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل تحویل سفارشات مارکت، فکس، فتوکپی، و ... به پذیرش مراجعه نمایند. پرسنل پذیرش مهمانان را به خوبی راهنمایی می‌کنند. ضمنا، کارکنان هتل آپارتمان حمدی استانبول به زبان‌های انگلیسی، آلمانی، روسی، عربی و ترکی مسلط هستند و با مهمانان خارجی ارتباط گرم و صمیمی برقرار می‌کنند.
مهمانانی که قصد سفر به استانبول همراه حیوان خانگی‌شان را دارند، لازم است بدانند که در هتل آپارتمان حمدی استانبول حیوانات خانگی پذیرش نمی‌شوند.

اتاق های هتل


انواع اتاق ها با امکانات گوناگون و مناسب هر سلیقه و نیاز در این هتل قابل رزرو هستند. اتاق های هتل آپارتمان حمدی استانبول شامل اتاق‌های خانواده، وی آی پی (VIP)، سوئیت عروس، تریپل، دبل، و ... هستند. برخی اتاق‌ها از چشم انداز زیبای دریای فیروزه‌ای برخوردارند. دکوراسیون اتاق‌ها شیک و دلباز است و با اسباب و اثاثیه زیبا و مناسب چیدمان یافته‌اند. از رنگ‌های زیبا و شاد در دیزاین اتاق‌ها و اسباب استفاده شده که باعث نشاط و انرژی خوب در اتمسر اتاق‌ها شده است. کف اتاق ها با پارکت‌های چوبی پوشش یافته‌اند. نظافت و تمیزی اتاق ها رضایت بخش هستند. خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به تمام اتاق ها ارائه می‌گردد. اتاق‌ها عایق صدا هستند و هیچ صدای خارجی مزاحم آرامش مهمانان نمی‌گردد. مهمانان توجه داشته باشند استعمال سیگار در اتاق‌ها ممنوع است. زمان تحویل اتاق ها در هتل آپارتمان حمدی استانبول ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق ها ساعت ۱۲ ظهر است.

امکانات اتاق های هتل


در اتاق های هتل آپارتمان حمدی استانبول امکانات رفاهی اساسی و استاندارد شامل مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، قهوه/ چای ساز، مینی بار، دراور، کمد لباس، تلفن، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام، لوازم بهداشتی، سشوار، حوله، دمپایی و ... مهیا گشته‌اند.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


یک سالن زیبایی در هتل وجود دارد که انواع خدمات زیبایی و مراقبتی از قبیل لایت تراپی، بادی اسکراب، مانیکور، پدیکور، کوپ، رنگساژ، میکاپ، سشوار و شنیون، مراقبت‌های پوستی و ... ارائه می‌دهد. مهمانانی که در همه حال حتی در سفر، به زیبایی و بهداشت خود اهمیت می‌دهند، می‌توانند از خدمات سالن استفاده کنند.

فاصله هتل آپارتمان حمدی استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی استانبول: ۰٫۴ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه استانبول: ۰٫۶ کیلومتر
فاصله تا مسجد آبی استانبول (مسجد سلطان احمد): ۱ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا استانبول: ۱٫۴ کیلومتر
فاصله تا میدان تکسیم: ۲٫۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است