search
menu

هتل Golden Gate Hotel Topkapi Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Golden Gate Hotel Topkapı Istanbul
امکانات عمومی هتل گلدن گیت توپکاپی استانبول
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل گلدن گیت توپکاپی استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Golden Gate Hotel Topkapı Istanbul


هتل گلدن گیت توپکاپی از هتل های مشهور و سه ستاره در شهر استانبول است. این هتل زیبا در منطقه تاریخی پنینسولا واقع شده و تنها ۳۰۰ متر تا ایستگاه متروی توپکاپی فاصله دارد که به وسیله مترو به تمامی نقاط شهر استانبول دسترسی خواهید داشت. ایستگاه پازارتکه نیز در ۴۰۰ متری هتل قرار دارد و از این طریق نیز به اکثر نقاط شهر دسترسی امکان پذیر است. با توجه به موقعیت قرارگیری عالی این هتل به راحتی به میدان تکسیم می توانید بروید و در این حوالی جاذبه های دیدنی و تاریخی زیادی وجود دارند که بازدید از آن ها خالی از لطف نیست، برخی از این جاذبه ها عبارتند از کاخ و موزه توپکاپی، بازار بزرگ استانبول و مسجد سلطان احمد و چندین جای دیگر. برای رفتن به فرودگاه آتاتورک نیز می توانید مسیر ۱۲ کیلومتری را به وسیله شاتل فرودگاهی هتل Golden Gate Hotel Topkapı Istanbul طی کنید. از جمله امکانات مشهور ارائه شده در این هتل می توان به اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، پارکینگ رایگان، اتاق های ضدسیگاری، رستوران، روم سرویس، چای ساز و قهوه ساز در تمامی اتاق ها اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل گلدن گیت توپکاپی استانبول


میز پذیرش ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات و استقبال از گردشگران است، همچنین اینترنت وای فای رایگان نیز در تمامی نقاط هتل قابل دسترس است. حیوانات خانگی اجازه ورود به این هتل را ندارند. پارکینگ اختصاصی هتل گلدن گیت به صورت رایگان در اختیار مسافرانی قرار داده می شود که با ماشین شخصی سفر می کنند و استفاده از این پارکینگ نیازی به رزرو قبلی ندارد. امکانات مربوط به شستشو مانند خشکشویی، لباسشویی و اتو شامل هزینه جداگانه بوده و همگی در این هتل انجام می گیرند. در لابی هتل امکاناتی نظیر صرافی، میز تور و بلیط گردشگری و اتاق چمدان دایر گردیده اند.
در هتل Golden Gate Hotel Topkapı Istanbul برای افراد سیگاری محل مشخصی به دور از اتاق ها تعبیه شده است. زبان های آلمانی، انگلیسی، روسی، اسپانیایی، فرانسوی، اکراینی و ترکی استانبولی جزو زبان هایی است که پرسنل این مجموعه تسلط دارند و به راحتی با تمامی مسافران ارتباط برقرار می کنند، بنابراین در این هتل از همه نقاط جهان مسافر وجود دارد که با خرید بلیط هواپیما عازم استانبول می شوند و برای اقامتشان نیز هتل گلدن گیت توپکاپی را انتخاب می کنند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


در هتل گلدن گیت توپکاپی انواع اتاق وجود دارد که عبارتند از اتاق دوبل دلوکس با چشم انداز شهر، اتاق دوبل استاندارد، اتاق توئين با چشم انداز شهر، اتاق بیزینس، اتاق دوبل بوجت، اتاق تریپل اکسکیوتیو و سوئيت کینگ. همه اتاق ها به طور روزانه نظافت می شوند، همچنین برخی از اتاق ها چشم انداز زیبایی رو به باغ و حیاط داخلی هتل دارند.
اتاق های هتل Golden Gate Hotel Topkapı Istanbul به صورت عایق صدا ساخته شده اند و هریک از اتاق ها علاوه بر فراهم کردن اقامتی همراه با آرامش امکاناتی نیز ارائه می دهند، این امکانات عبارتند از تلویزیون، سیستم تهویه کننده مطبوع هوا، کمدلباس، مینی بار، چای ساز و قهوه ساز، گاوصندوق، ورودی اختصاصی، امکانات اتوکشی، سیستم گرمایشی و سرمایشی، یخچال، کتری برقی، کاناپه، میزکار، فضای نشیمن و پاسیو. حمام های اختصاصی در داخل اتاق ها نیز شامل دوش، توالت فرنگی، سشوار، حوله و لوازم بهداشتی هستند.

رستوران هتل


هتل گلدن گیت یک رستوران دارد و غذاهای متنوعی را به صورت منویی سرو می کند، در این رستوران می توانید انواع غذاهای بین المللی و ترکی را نوش جان کنید. علاوه بر رستوران این هتل در منطقه تاریخی پنینسولا چندین نوع رستوران دایر گردیده است که براساس علاقه تان می توانید به رستوران دلخواه سر بزنید. همچنین لازم به ذکر است که امکان سرو غذا در داخل اتاق ها نیز در هتل Golden Gate Hotel Topkapı Istanbul وجود دارد و در صورت نیاز می توانید به بخش پذیرش درخواست روم سرویس داشته باشید.

فاصله هتل گلدن گیت توپکاپی استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا بازار بزرگ استانبول: ۴.۲ کیلومتر
فاصله تا دلفیناریوم استانبول: ۷.۱ کیلومتر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۷.۲ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۷.۲ کیلومتر
فاصله تا موزه پرا: ۷.۵ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۱۳.۱ کیلومتر
فاصله تا برج دختر: ۱۳.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است