search
menu

هتل Fuar Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Fuar Hotel Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل فوار استانبول
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل فوار استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Fuar Hotel Istanbul


هتل فوار استانبول، هتلی ۳ ستاره در منطقه تاریخی و شهر قدیمی استانبول، یعنی منطقه فاتح است که امکانات رفاهی مناسب و مطلوب برای مهمانان در نظر گرفته و سعی در تأمین اقامت راحت و به یاد ماندنی برای مهمانان دارد. این هتل به لحاظ موقعیت مکانی در جای بسیار خوبی قرار گرفته و برای مهمانانی که دوست دارند در طول مدت اقامتشان در این هتل از اکثر جاهای دیدنی استانبول در کمترین زمان و کمترین مسافت بازدید کنند، گزینه بسیار خوبی به حساب می آید. دسترسی از این هتل به بسیاری از جاذبه های تاریخی شهر ازجمله کاخ های استانبول، مسجد سلطان احمد، موزه هنرهای اسلامی ترکیه و ... آسان است و مهمانان می‌توانند با استفاده از انواع وسیله های حمل و نقل عمومی به این مکان ها دسترسی داشته باشند. امکانات رفاهی هتل مرغوب و رضایت بخش هستند و اقامت دل‌نشین و راحت برای مهمانان به ارمغان می‌آورند. کارکنان خوش برخورد و کاردان هتل Fuar Hotel Istanbul نیز تمام تلاش خود را می‌کنند تا رضایت و خشنودی مهمانان را به دست آورند.

امکانات و خدمات عمومی هتل فوار استانبول


در هتل فوار استانبول امکانات و خدمات گوناگون برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. مهمانانی که به جای خرید بلیط هواپیما استانبول با خودروی شخصی‌شان به استانبول سفر می‌کنند، می‌توانند از پارکینگ محوطه هتل به طور رایگان استفاده کنند. دسترسی به اینترنت وای فای رایگان در سراسر هتل برای مهمانان امکان‌پذیر است. لابی هتل در طبقه همکف قرار گرفته و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، اتاق چمدان، صندوق امانات، آسانسور و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته نیز در لابی واقع شده و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن‌ها است. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل خدمات تور، لباسشویی، خشکشویی، شاتل فرودگاهی، خدمات برای معلولین، کرایه خودرو، برگزاری همایش ها و میتینگ ها، برگزاری مراسم عروسی، خدمات بیدارباش، روم سرویس و ... به پذیرش مراجعه نمایند. پرسنل پذیرش مهمانان را به خوبی راهنمایی می‌کنند. ضمنا، کارکنان هتل فوار استانبول به زبان‌های انگلیسی، آلمانی و ترکی مسلط هستند و با مهمانان خارجی ارتباط گرم و دوستانه برقرار می‌کنند.
مهمانانی که قصد سفر به استانبول همراه حیوان خانگی‌شان را دارند، لازم است بدانند که در هتل فوار استانبول حیوانات خانگی پذیرش نمی‌شوند.

اتاق های هتل


در این هتل ۶۵ واحد اقامتی برای مهمانان طراحی شده است. انواع اتاق ها با امکانات گوناگون در هتل فوار استانبول قابل رزرو هستند. واحدهای اقامتی هتل فوار استانبول شامل اتاق های دلوکس، تریپل، استاندارد، سینگل استاندارد و ... هستند. منظره ای که از پنجره برخی اتاق ها نمایان است، از چشم انداز زیبای دریا تشکیل شده و حس بی نظیری به فضای اتاق ها می بخشد. اتاق های هتل از دکوراسیون شیک و زیبا برخوردارند و با اسباب و اثاثیه بادوام و مناسب چیدمان یافته‌اند. رنگ‌ها و اکسسوری های به کار گرفته شده در طراحی اتاق ها نیز هماهنگی خوبی با یکدیگر دارند. کف اتاق ها با پارکت چوبی پوشش یافته‌اند و نظافت و تمیزی واحدها در وضعیت خوب و اطمینان بخش قرار دارند؛ زیرا که خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به تمام واحدها ارائه می‌گردد. زمان تحویل واحدها در هتل فوار استانبول ساعت ۱۳ و زمان تخلیه واحدها ساعت ۱۲ ظهر است.

امکانات اتاق های هتل


در اتاق های هتل فوار استانبول امکانات رفاهی اساسی و استاندارد شامل مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، قهوه/ چای ساز، مینی بار، صندوق امانات، دراور، کمد لباس، تلفن، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام، لوازم بهداشتی، سشوار، حوله، دمپایی و ... مهیا گشته‌اند.

رستوران هتل


مهمانان یک وعده صبحانه کامل و خوشمزه را همه روزه از ساعت ۷ الی ۱۰ صبح در رستوران هتل فوار استانبول به صورت بوفه ای نوش جان کرده و روز خود را با انرژی و نشاط آغاز می کنند.

فاصله هتل فوار استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا بازار بزرگ استانبول: ۳٫۱ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلیمانیه استانبول: ۳٫۱ کیلومتر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا استانبول: ۳٫۹ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه استانبول: ۳٫۸ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا استانبول: ۴ کیلومتر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی استانبول: ۴٫۵ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است