search
menu

هتل Daily Sterilized Beddington Residence Sisli Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Daily Sterilized Beddington Residence Sisli
امکانات و خدمات عمومی هتل بدینگتون رزیدنس شیشلی استانبول
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
فاصله هتل بدینگتون رزیدنس شیشلی استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Daily Sterilized Beddington Residence Sisli


هتل بدینگتون رزیدنس شیشلی استانبول، هتل آپارتمان ۴ ستاره در منطقه معروف شیشلی است و یکی از بهترین موقعیت های مکانی دارد. مهمانانی که بلیط هواپیما استانبول را برای کنسرت های ترکیه و گشت و گذار در شهر می خرند، با رزرو هتل بدینگتون رزیدنس شیشلی استانبول می توانند ضمن تجربه اقامت عالی، به راحتی از جاذبه ها بازدید کرده و همینطور به سالن کنسرت فضای باز هاربیه در کمترین زمان دسترسی داشته باشند. فاصله این هتل تا بسیاری از جاذبه ها ازجمله کاخ دلمه باغچه استانبول، مرکز خرید جواهر، مرکز خرید زورلو، مرکز خرید پروفیلو، مسجد اورتاکوی، پل بوغاز و .... کم است و مهمانان می‌توانند با استفاده از انواع وسایل حمل و نقل عمومی از آن ها بازدید کنند. اگر در سفر به استانبول به دنبال خرید انواع کالاها و برندها هستید، حتما سری به اوت لت های استانبول و مراکز خرید استانبول بزنید. در هتل Daily Sterilized Beddington Residence Sisli علاوه بر اقامت راحتی که کارکنان زحمتکش و خوش برخورد برایتان فراهم می کنند، از کشف شهر استانبول با پای پیاده لذت خواهید برد.

امکانات و خدمات عمومی هتل بدینگتون رزیدنس شیشلی استانبول


در هتل بدینگتون رزیدنس شیشلی استانبول امکانات و خدمات گوناگون برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. مهمانانی که با خودروی شخصی شان به استانبول سفر می کنند، می توانند از پارکینگ اختصاصی هتل استفاده کرده و بابت هر روز مبلغ ۲۵ لیر پرداخت نمایند. در سراسر هتل دسترسی به اینترنت وای فای رایگان برای مهمانان مقدور است. لابی هتل در طبقه همکف قرار گرفته و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، اتاق چمدان، آسانسور و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته نیز در لابی واقع شده و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن‌ها است. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل خدمات تور، خدمات کانسرج، تبدیل ارز، شاتل فرودگاهی، اتو، خشکشویی، لباسشویی، تحویل سفارشات مارکت، خدمات بیدارباش، روم سرویس و ... به پذیرش مراجعه نمایند. پرسنل پذیرش مهمانان را به خوبی راهنمایی می‌کنند. ضمنا، کارکنان هتل بدینگتون رزیدنس شیشلی استانبول به زبان‌های انگلیسی، عربی، آلمانی، فارسی و ترکی مسلط هستند و با مهمانان خارجی ارتباط گرم و صمیمانه برقرار می‌کنند. در محوطه بیرونی هتل فضای سبز و مبلمان مخصوص فضای باز وجود دارند و برای استراحت و تنفس مناسب هستند.
مهمانانی که قصد سفر به استانبول همراه حیوان خانگی‌شان را دارند، لازم است بدانند که در هتل بدینگتون رزیدنس شیشلی استانبول حیوانات خانگی پذیرش نمی‌شوند.

اتاق های هتل


واحدهای متعدد با امکانات گوناگون و جذاب در هتل بدینگتون رزیدنس شیشلی استانبول طراحی شده اند. واحدهای هتل بدینگتون رزیدنس شیشلی استانبول شامل اتاق های خانواده، تک خوابه، پنت هاوس،استودیو،دوپلکس و ... هستند. برخی واحدها دارای بالکن هستند و چشم انداز زیبایی از شهر و فضای سبز را به مهمانان ارائه می دهند. در بالکن ها میز و مبلمان مخصوص فضای باز تعبیه شده اند تا مهمانان در صورت تمایل قهوه شان را در بالکن اتاقشان صرف کرده و استراحت کنند. دکوراسیون واحدها فوق العاده شیک و مدرن است و فضای فوق العاده دنج و نشاط بخشی دارند؛ به طوری که مهمانان خود را نه در هتل، بلکه در خانه خودشان احساس می کنند. تمام واحدها با اسباب و اثاثیه به روز و باکیفیت چیدمان یافته‌اند.
کف اتاق ها با پارکت‌های چوبی پوشش یافته‌اند و نظافت و تمیزی واحدها در وضعیت عالی و اطمینان بخش قرار دارند. خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به واحدها ارائه می‌گردد. همچنین، همانطور که از نام هتل پیداست، تمام سطوح خارجی و اشیاء های داخل واحدها، راهروها، آسانسور، لابی و ... توسط کارکنان مربوطه ضدعفونی می شوند. بنابراین مهمانان می توانند با خیال آسوده و هیچ نگرانی در واحدها اقامت کنند. دیوار اتاق ها عایق صدا بوده و هیچ گونه صدایی از بیرون به داخل یا بالعکس منتقل نمی شود. مهمانان توجه داشته باشند استعمال سیگار در واحدها ممنوع است. زمان تحویل واحدها در هتل بدینگتون رزیدنس شیشلی استانبول از ساعت ۱۴ و زمان تخلیه واحدها در هر ساعتی از شبانه روز امکان پذیر است.

امکانات اتاق های هتل


در واحدهای هتل بدینگتون رزیدنس شیشلی استانبول امکانات رفاهی اساسی و استاندارد شامل مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، صندوق امانات، قهوه/ چای ساز، اتو، دراور، کمد لباس، تلفن، اتاق نشیمن، میز و صندلی ناهارخوری، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام، لوازم بهداشتی، سشوار، حوله، دمپایی و ... مهیا گشته‌اند. علاوه بر این، در آشپزخانه واحدها تمام امکانات و تجهیزات لازم برای آشپزی و سرو شامل سینک ظرفشویی، کابینت، اجاق گاز، یخچال، ماشین ظرفشویی، فر، ظروف پذیرایی و ... وجود دارند. مهمانان با تهیه مواد غذایی اولیه از مارکت خودشان داخل واحدشان آشپزی می کنند.

فاصله هتل بدینگتون رزیدنس شیشلی استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا میدان تکسیم استانبول: ۱٫۶ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا استانبول: ۳ کیلومتر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی استانبول: ۴٫۳ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه استانبول: ۴٫۸ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلطان احمد استانبول: ۵٫۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است