search
menu

مرکز خرید جواهر استانبول؛ معرفی برندها و رستوران‌های پاساژ

[ پنهان کردن ]
استانبول؛ زیبا، پرشور و هیجان‌انگیز
چرا خرید از استانبول مورد علاقه ایرانی‌ها است؟
همه چیز درباره مرکز خرید جواهر استانبول
برندهاي مركز خريد جواهر استانبول
دسترسی به پاساژ جواهر استانبول
هتل‌های اطراف مرکز خرید جواهر
رستوران‌های مرکز خرید جواهر
بهترین زمان برای استفاده از حراج‌ها در مرکز خرید جواهر
خرید بلیط هواپیما استانبول با سفرمارکت
فرقی ندارد یکی از شهروندان استانبول باشید یا یک توریست که به‌تازگی پا به این شهر گذاشته است؛ مرکز خرید جواهر استانبول، همان جایی است که پس از دیدن آن متوجه خواهید شد که به یکی از بهترین و محبوب‌ترین مراکز خرید سراسر استانبول پا گذاشته‌اید. خرید از پاساژهای استانبول، یکی از متداول‌ترین کارهایی است که مردم انجام می‌دهند. مرکز خرید جواهر استانبول، در بخش اروپایی این شهر قرار دارد و یکی از شلوغ‌ترین مال‌های ترکیه محسوب می‌شود. اگر با خرید بلیط هواپیما استانبول به این مقصد دیدنی سفر کردید، بهتر است بدون بازدید از این مرکز خرید شهر را ترک نکنید.
مرکز خرید جواهر استانبول؛ معرفی برندها و رستوران‌های پاساژ

استانبول؛ زیبا، پرشور و هیجان‌انگیز


استانبول تنها شهر جهان است که در دو قاره خشکی دارد. این شهر که یکی از قدیمی‌ترین شهرهای جهان محسوب می‌شود، با توجه به موقعیت استراتژیک خود که فرهنگ شرقی و غربی را به هم پیوند می‌زند، رمز و راز قرن‌ها هیاهو را بر تن به یادگار دارد. تپه‌هایی که در دو سوی بسفر گسترش یافته‌اند، ساکنان و بازدیدکنندگان شهر را مجذوب خود می‌کنند و به خاطر همین تپه‌ها است که به استانبول شهر هفت تپه ‌(Yeditepe) می‌گویند. جز مواهب طبیعی که زیبایی‌اش با وجود دریای مرمره و سیاه دوچندان شده است، مکان‌های دیدنی استانبول که گره خورده به فرهنگ اسلامی-مسیحی هستند نیز بازدیدکنندگان را به سمت خود می‌کشانند. به طور مثال، مسجد معروف ایاصوفیه که امروزه یکی از مهم‌ترین مساجد ترکیه است، پیش‌تر یک کلیسای مسیحی بود. به همین ترتیب، این شهر از جاذبه‌های توریستی بسیاری برخوردار است و سفر به آن طرفداران زیادی دارد.

چرا خرید از استانبول مورد علاقه ایرانی‌ها است؟


سفر به ترکیه، با توجه به اینکه نیاز به ویزا ندارد، برای ایرانی‌ها بسیار راحت است. از همین رو تور استانبول ارزان نیز رونق بسیاری دارد و افراد می‌توانند با هزینه‌ی بسیار اندک و بدون دردسر وارد ترکیه شوند. در این شهر، با توجه به اینکه یکی از مهم‌ترین قطب‌های گردشگری ترکیه نیز محبوب می‌شود، برندهای بسیاری مشغول فعالیت هستند و شعبه‌های خود را در سراسر ترکیه احداث کرده‌اند. از همین رو، یکی از مهم‌ترین دلایل سفر به استانبول، خرید است. گردشگران ایرانی می‌توانند این اجناس را با قیمتی بسیار کمتر از داخل کشور خریداری نمایند. جز برندهای مشهور اروپایی و آمریکایی، خود ترکیه نیز در چند سال اخیر سرمایه‌گذاری بسیاری در حوزه‌ی مد و فشن کرده است و برندهای ترکی بخش زیادی از بازار را به قبضه خود درآورده‌اند. درنتیجه تور لحظه آخری استانبول معمولاً با بازدید از مراکز خرید استانبول همراه است. این شهر زیبا، علاوه بر اینکه یکی از سریع‌ترین شهرهای توریستی در حال توسعه جهان است، از سریع‌ترین مراکز رو به رشد تجاری نیز بهره می‌برد. به این معنا که مراکز خرید در این شهر گسترش چشمگیری داشته‌اند و یکی از دلایل اصلی گردشگران از سفر به استانبول، خرید محسوب می‌شود.

همه چیز درباره مرکز خرید جواهر استانبول


مرکز خرید و سرگرمی جواهر استانبول که به مرکز فرهنگ و تجارت شیشلی (Shişli Kültür ve Ticaret Merkezi) نیز شهرت دارد، از زمان افتتاح آن در اواسط اکتبر ۲۰۰۵، مقصد مورد علاقه مردم و گردشگران در مناطق مرکزی استانبول به‌شمار می‌آید. جواهر به‌عنوان یکی از سرگرم‌کننده‌ترین مراکز خرید ترکیه، در ۶ طبقه و یک پارکینگ با ظرفیت ۲۵۰۰ وسیله نقلیه، تجربه‌ای عالی به بازدیدکنندگان خود ارائه می‌دهد. برخی از فروشگاه‌های این مرکز خرید، اولین فروشگاه‌هایی در ترکیه هستند که مارک‌های بین‌المللی خاصی را به فروش می‌رسانند. نمای کلی ساختمان بسیار جذاب و دیدنی است. بر روی سقف شیشه‌ای این مرکز خرید، یک ساعت بزرگ وجود دارد که دومین ساعت بزرگ دنیا محسوب می‌شود. حوصله‌ی کودکان شما در جواهر سر نخواهد رفت؛ زیرا امکانات زیادی برای سرگرمی آن‌ها وجود دارد. جواهر مال، دارای یک تئاتر در طبقه دوم است که با هماهنگی تئاتر دولتی استانبول به اجراهای خود می‌پردازد. ۱۲ سینما نیز به صورت پردیس سینمایی در جواهر وجود دارد که تحت عنوان سینماکسیموم در همین طبقه دوم واقع شده‌اند. درنهایت، مرکز تفریحی فان لب (Fun Lab) که یک شهربازی سرپوشیده است، بهترین گزینه برای سرگرم شدن کودکتان خواهد بود. خبر خوب آنکه این مکان یکی از مراکز خرید ارزان استانبول به حساب می‌آید.
مرکز خرید جواهر استانبول؛ معرفی برندها و رستوران‌های پاساژ

برندهاي مركز خريد جواهر استانبول


۳۴۳ مغازه در این مال بزرگ وجود دارد که وسایل متنوعی را به فروش می‌رسانند. محبوب‌ترین و بیش‌ترین فروشگاه‌ها مربوط به لباس‌های زنانه، مردانه و بچگانه است. لوازم آرایشی و بهداشتی نیز طرفداران بسیاری دارند. همان‌طور که اشاره شد، بیش از ۳۰۰ برند مطرح دنیا در جواهر شعبه دارند. برندهایی چون آدیداس، پوما، ریباک، اسپور استریت، لیوایز، فاین اسپورت، اسکچرز و غیره که بیش‌تر به فروش لوازم ورزشی مانند لباس و کفش و مشغول‌اند. برندهایی مانند کلمبیا، برشکا، ماسیمو دوتی، ال سی وایکیکی، کوتون، پول اند بیر و زارا نیز از جمله فروشگاه‌های مربوط به پوشاک هستند. برندهای مطرح لوازم آرایشی و بهداشتی نیز مانند فلوراما، سفورا، رزنس، ویکتوریا سیکرت، گراتیس، گلدن رز و غیره در این مرکز خرید حضور دارند. حتی می‌توانید از فروشگاه اسباب‌بازی مشهور تویز شاپ نیز خرید کنید. البته که پوشاک و کفش تنها محصولاتی نیستند که در این مال به فروش می‌رسند. در طبقات اول تا سوم این مجموعه، می‌توانید وسایل منزل را از فروشگاه‌هایی چون هوم سوییت هوم، ال سی دبلیو هوم، انگلیش هوم، تانتی تونی، زارا هوم و غیره بخرید. برندهای تفال، سامسونگ، آرچلیک، تکنوسا، زیمنس و الکترولوکس و غیره نیز در طبقات مختلف جواهر شعبه دارند.

دسترسی به پاساژ جواهر استانبول


مرکز خرید و سرگرمی جواهر در یکی از نقاط استراتژیک استانبول، در خیابان بیوکدره (Büyükdere) در منطقه شیشلی (Şişli) واقع شده است. فاصله‌ جواهر تا فرودگاه صبیحا گوکچن ۳۲ کیلومتر و فرودگاه جدید استانبول حدودا ۳۰ کیلومتر است. با توجه به این‌که شیشلی یک نقطه‌ی شلوغ در استانبول به‌شمار می‌آید، مرکز خرید جواهر به نقاط مهم شهر نزدیک است و دسترسی به آن از طریق مترو، اتوبوس و ماشین به راحتی صورت می‌گیرد. به‌طور مثال، این مرکز خرید با میدان تقسیم ۵/۳ کیلومتر، با مسجد ایاصوفیه ۶ کیلومتر و با تنگه‌ی بسفر ۹ کیلومتر فاصله دارد. برای اینکه بتوانید با مترو به جواهر بروید، کافی است از هرکجا که هستید، ایستگاه مترو شیشلی که در خط M2 مترو استانبول قرار دارد را پیدا کنید. خط M2 مترو، در مسیر ینی‌کاپی-حاجی عثمان حرکت می‌کند.
مرکز خرید جواهر استانبول؛ معرفی برندها و رستوران‌های پاساژ

هتل‌های اطراف مرکز خرید جواهر


اگر می‌خواهید در شیشلی یا منطقه مجیدیه‌‌کوی اقامت داشته باشید، هتل و مرکز کنفرانس هیلتون استانبول بومونتی، هتل هنر استانبول، هتل آوانتگارد شیشلی، هتل کراتون، گراند ارس هتل اند سوییت و هتل ماریوت استانبول شیشلی از نزدیک‌ترین هتل‌ها به شما هستند. برای اقامت در هتل های استانبول، می‌توانید از سفرمارکت کمک بگیرید. رزرو هتل با سفرمارکت قابل اطمینان، راحت و بدون دردسر است. همچنین می‌توانید اعتماد داشته باشید که ارزانترین قیمت رزرو اتاق در این هتل‌ها به شما ارائه می‌شود.

رستوران‌های مرکز خرید جواهر


۴۸ رستوران و کافه در جواهر، پذیرای شما پس از یک روز شلوغ پر از خرید است. حتی گاهی اوقات بعضی از افراد به قصد صرف غذا در رستوران‌های این مرکز خرید پا به جواهر می‌گذارند. گزینه‌های زیادی برای هر نوع غذا در مرکز خرید جواهیر وجود دارد. اچ دی اسکندر، طاووک دنیاسی، کوفته جی رامیز، کومپیر اوتانتیک، بایدونر، پیدم و موارد دیگر مانند این‌ها برای چشیدن غذاهای سنتی در خدمت شما هستند. همچنین فست فودهای زنجیره‌ای محبوبی چون کی اف سی، مک دونالد، برگر کینگ، پاپیز و غیره نیز در آن‌جا هستند. اگر دوست دارید در یک کافه بنشینید و از گذر زمان لذت ببرید، کافه‌های چایجی، کافه چاک نتی، کافه کریسپی کرم و کافه قهوه دنیاسی برای شما مناسب است.

بهترین زمان برای استفاده از حراج‌ها در مرکز خرید جواهر


به صورت کلی، معمولاً حراج‌های پراکنده‌ای در پایان هر فصل توسط برندهای مختلف صورت می‌گیرد. فروشگاه‌های موجود در مرکز خرید جواهر نیز، بویژه آن‌هایی که به فروش پوشاک مشغولند، مانند ال سی وایکیکی، کوتون، زارا، ماوی جین و غیره این حراجی‌ها را برگزار می‌کنند. اما حراجی‌های بزرگ دیگری وجود دارد که معمولاً در سراسر استانبول به صورت همزمان انجام می‌گیرد. معمولاً برندهای معروف، دو بار در سال، اجناس خود را با تخفیف بسیار بزرگی به فروش می‌رسانند. این حراج بزرگ یک بار در تابستان و از اواسط آگوست آغاز می‌شود و بار دیگر در فوریه و پایان زمستان صورت می‌گیرد. البته حراجی آغاز سال نو را نیز نباید از دست بدهید. در نظر داشته باشید که حراجی‌های پایان فصل ممکن است با ناقص بودن سایز و رنگ‌ لباس‌ها همراه باشد. هرچند نگران نباشید؛ به هر ترتیب، این شهر همیشه چیزی برای فروش به خریداران در چنته دارد.
مرکز خرید جواهر استانبول؛ معرفی برندها و رستوران‌های پاساژ

خرید بلیط هواپیما استانبول با سفرمارکت


ما در سفرمارکت مفتخر به این هستیم که صفر تا صد خدمات سفر و گردشگری را برای شما گرد هم آورده‌ایم. برای رزرو بلیط هواپیما ارزان استانبول نیز سفرمارکت در خدمت‌گزاری حاضر است. شما می‌توانید با مراجعه به بخش بلیط هواپیما و وارد کردن مبدأ، مقصد و زمان سفر، تمام بلیط‌هایی که به مقصد استانبول هستند را به صورت یک‌جا مشاهده نمایید. اگر قصد دارید ارزانترین بلیط هواپیما استانبول را خریداری کنید، پس از جستجوی پروازها در تاریخ مورد نظرتان، با انتخاب گزینه خرید از میان چند وبسایت، قیمت‌های عرضه‌شده برای هر پرواز توسط تأمین‌کنندگان مختلف به نمایش درمی‌آید و می‌توانید قیمت‌ها را مقایسه کنید. برای مسیر هوایی استانبول، معمولاً یک تقویم قیمتی نیز وجود دارد که کمترین قیمت را از بین تمام بلیط‌های موجود در روزهای ماه نشان خواهد داد. از همین رو، سفرمارکت به عنوان یک بازار مجازی، بهترین گزینه برای خرید شما خواهد بود.

کلام آخر
شما می‌توانید برای خرید تور استانبول و رفتن به مرکز خرید جواهر به بخش خرید تور سفرمارکت بروید. این شهر زیبا علاوه بر این مرکز خرید، از پاساژ‌ها و مال‌های دیگری چون آک مرکز، کاپیتول، توریم، آکسارای، اوت لت استار سیتی، سیتیز نیشانتاشی، پالادیوم، زورلوسنتر و غیره نیز برخوردار است. برای استفاده از حراج‌های بزرگ این مراکز خرید بهتر است در فصل حراج که معمولاً اواخر هر سال میلادی است به استانبول سفر کنید.
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است