search
menu

هتل Atro Hotel Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Atro Hotel Istanbul
امکانات کلی هتل آترو استانبول
امکانات تفریحی هتل
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
فاصله هتل آترو استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Atro Hotel Istanbul


هتل آترو به عنوان هتلی ۴ ستاره در منطقه شیشلی استانبول قرار دارد، این هتل در ابتدا با نام هتل کاج شناخته می شد و در سال ۹۷ به هتل تکسیم تایم تغییر نام دارد که در نهایت، امسال با تغییر مدیریت نام آترو برای این هتل انتخاب گردید. هتل آترو خدمات باکیفیت و امکانات بی نظیری برای مسافران خود ارائه می دهد. هتل آترو در فاصله ۴۰۰ متری از جاهای دیدنی استانبول مانند مرکز کنگره استانبول قرار دارد، همچنین به میدان تقسیم و خیابان استقلال نیز نزدیک است، چندین جاذبه تاریخی و مراکز خرید استانبول هم در نزدیکی هتل آترو واقع شده اند که به راحتی و پیاده می توانید از این جاذبه ها بازدید داشته باشید. نزدیک ترین فرودگاه به این هتل، فرودگاه آتاتورک است که در فاصله ۱۶ کیلومتری واقع شده است و با پرداخت هزینه مربوطه می توانید از شاتل فرودگاهی بهره مند شوید. امکان رزرو این هتل از سایت بوکینگ از سال ۲۰۲۰ فراهم گردیده است، پس در هنگام رزرو بلیط هواپیما با خیال راحت می توانید به رزرو این هتل کنید. توجه داشته باشید که اقامت برای کودکان زیر ۶ سال رایگان بوده و برای کودکان ۶ تا ۱۲ سال نیز نصف بها گرفته می شود.

امکانات کلی هتل آترو استانبول


از امکانات این هتل می توان به وجود پارکینگ رایگان، شاتل فرودگاهی، اسپا و مرکز سلامت، روم سرویس اشاره کرد. قسمت پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته در حال فعالیت هستند و در این قسمت می توانید به روم سرویس و تبدیل ارز و محل نگهداری چمدان ها و میز تور دسترسی داشته باشید. شاتل رایگان به میدان تقسیم روزانه چندین بار وجود دارد، همچنین به راحتی می توانید به متروی عثمان بی دسترسی داشته باشید و از این طریق به جاهای تفریحی استانبول بروید. در هنگام اقامت در هتل آترو اجازه بردن حیوانات خانگی را ندارید. خدماتی نظیر لباسشویی، خشکشویی و اتو نیز با هزینه جداگانه انجام می گیرند. در صورتی که برای سفر کاری به استانبول می روید با خیال راحت می توانید هتل آترو را برای اقامت خود انتخاب کنید، زیرا امکانات مربوط به برگزاری جلسات و کنفرانس در این هتل امکان پذیر است. پرسنل Atro Hotel Istanbul به زبان های انگلیسی، ترکی استانبولی و فارسی تسلط دارند، بدین جهت برای ایرانی ها انتخاب مناسبی خواهد بود.

امکانات تفریحی هتل


یکی از مشهورترین امکانات تفریحی هتل آترو حمام ترکی است که در میان توریست ها دارای محبوبیت خاصی است و برای ریلکس کردن می توانید به این حمام مراجعه کنید. علاوه بر حمام ترکی می توانید از سونای این هتل نیز بهره مند شوید، همچنین مرکز ماساژ و اسپا با بهترین کیفیت در هتل آترو دایر هستند که برای بهره مندی از این امکانات باید هزینه جداگانه پرداخت نمایید. در فضای بیرونی هتل نیز باغ زیبایی وجود دارد و چشم انداز بسیار دلربایی ایجاد کرده است. همچنین برای گشت و گذار در سطح شهر می توانید از این هتل اتومبیل کرایه کنید.

اتاق های هتل


اتاق های این هتل عبارتند از اتاق توئین یا دوبل اکونومی، اتاق تریپل استاندارد، اتاق سینگل لارج و اتاق خانواده دولوکس.

امکانات اتاق های هتل


همه اتاق های هتل آترو استانبول دارای تهویه مطبوع بوده و همگی ضد آلرژی و عایق صدا هستند. اتاق ها همه روزه به صورت رایگان نظافت می شوند، همچنین همه اتاق ها دارای تلویزیون، شبکه های ماهواره ای، تختخواب، چای ساز و قهوه ساز، سیستم گرمایشی، کمد لباس، مینی بار، کتری برقی هستند. برای دسترسی به اتاق های هتل آترو می توانید از آسانسور استفاده کنید. همچنین در داخل اتاق ها حمام های اختصاصی با دوش، لوازم بهداشتی، توالت فرنگی، حوله و سشوار وجود دارند. در صورت اقامت در اتاق های این هتل می توانید از صبحانه روزانه و رایگان به صورت سلف سرویس بهره مند شوید. اقامت در این هتل خاطره ای فراموش نشدنی از خرید بلیط هواپیما استانبول و سفر به ترکیه را برایتان به یادگار خواهد گذاشت.

فاصله هتل آترو استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا برج دختر: ۳ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۴.۳ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلیمانیه: ۵ کیلومتر
فاصله تا بازار بزرگ استانبول: ۶.۲ کیلومتر
فاصله تا موزه باستان شناسی استانبول: ۶.۳ کیلومتر
فاصله تا مسجد ایاصوفیه: ۶.۵ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است