search
menu

هتل Arden City Hotel

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره Arden Cıty Hotel
امکانات و خدمات عمومی هتل آردن سیتی
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آردن سیتی تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره Arden Cıty Hotel


هتل آردن سیتی، یک هتل ۴ ستاره عالی در قلب شهر استانبول، یعنی منطقه فاتح است که امکانات رفاهی و خدماتی عالی برای مهمانان فراهم کرده و از موقعیت مکانی بسیار خوب برخوردار است. مهمانانی که دوست دارند در سفر به استانبول به جاذبه های دیدنی شهر دسترسی سریع و آسان داشته باشند، هتل آردن سیتی گزینه بسیار مناسبی برایشان به حساب می آید. این هتل اقامت راحت و دلنشین برای مهمانان تأمین می کند. کارکنان هتل (Arden Cıty Hotel) بسیار مجرب، خوش برخورد و کاردان هستند و تلاش می کنند لبخند رضایت بر لبان مهمانان بنشانند.

امکانات و خدمات عمومی هتل آردن سیتی


در هتل آردن سیتی امکانات و خدمات متنوع و متعدد برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده اند. مهمانانی که به جای خرید بلیط هواپیما استانبول سفر با خودروی شخصی شان را ترجیح می دهند، می توانند از پارکینگ هتل برای پارک ماشینشان استفاده کنند. استفاده از پارکینگ مشمول هزینه ای بالغ بر روزانه ۷ یورو است. دسترسی به اینترنت وای فای رایگان در سراسر هتل برای مهمانان امکان پذیر است. لابی هتل بسیار شیک و مدرن بوده و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، اتاق چمدان، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، اتاق مخصوص سیگار، صندوق امانات، آسانسور، روزنامه و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی واقع شده و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن ها است. مهمانان می توانند در هر ساعت از شبانه روز برای دریافت انواع خدمات از قبیل خدمات کانسرج، تهیه بلیط، بازدید از جاهای دیدنی استانبول، خدمات تور، اتو، خشکشویی، لباسشویی، فتوکپی، فکس، کرایه خودرو، خدمات شاتل و ... به پذیرش مراجعه کنند. پرسنل پذیرش با حوصله و به خوبی مهمانان را راهنمایی می کنند. کارکنان هتل آردن سیتی به زبان های انگلیسی، آلمانی، روسی و ترکی مسلط هستند و به خوبی با مهمانان خارجی ارتباط برقرار می کنند. مهمانانی که قصد دارند همراه حیوان خانگی شان به استانبول سفر کنند، لازم است بدانند که در هتل آردن سیتی پذیرش حیوانات خانگی انجام نمی شود.

اتاق های هتل


هتل آردن سیتی انواع اتاق ها با امکانات گوناگون، مناسب هر نوع نیاز و سلیقه دارد و مهمانان می توانند اتاقی را که دوست دارند، انتخاب و رزرو کنند. واحدهای اقامتی هتل آردن سیتی شامل اتاق های خانواده، سینگل، دبل، تریپل، جونیور، اکزکتیو و سوئیت عروس و داماد هستند. تمام اتاق ها با بهترین اسباب چیدمان یافته و به بهترین شکل طراحی شده اند. دکوراسیون اتاق ها بی نظیر، شیک و دلباز است و چشم اندازی که از پنجره اتاق ها نمایان است، حس دل انگیز و رویایی به فضا می بخشد. تماشای جاذبه های مهم شهر و دریای فیروزه ای رنگ از پنجره اتاق ها حس فوق العاده ای دارد. استعمال دخانیات در سراسر هتل و اتاق ها، به استثنای اتاق مخصوص سیگار در لابی، اکیدا ممنوع است. خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به تمام واحدها ارائه می گردد و نظافت و تمیزی اتاق ها عالی و اطمینان بخش است. زمان تحویل اتاق ها در هتل آردن سیتی ساعت ۱۳ و زمان تخلیه اتاق ها ساعت ۱۲٫۳ بعدازظهر است.

امکانات اتاق های هتل


امکانات رفاهی اساسی و استاندارد شامل مبلمان، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، آباژور، میز آرایش، کمد لباس، تلفن، قهوه/ چای ساز، مینی بار، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام، حوله، لوازم بهداشتی، دمپایی، سشوار و ... داخل اتاق های هتل فراهم گشته اند.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


مهمانان می توانند ساعاتی را که در هتل هستند، از امکانات رفاهی که توسط هتل ارائه می گردند، استفاده کنند. شام های موضوعی شبانه از سرگرمی های بسیار شیرین و نشاط هتل آردن سیتی است. تورهای پیاده روی نیز از جمله فعالیت های سالم و تفریحی هستند که توسط هتل برگزار می شوند.

رستوران هتل


در هتل آردن سیتی دو رستوران وجود دارد که در سه وعده غذای اصلی انواع غذاها و نوشیدنی های رنگارنگ و متنوع برای مهمانان تدارک می بینند. در رستوران تراس آردن غذاهای ترکی در سه وعده به صورت منوی آلاکارته سرو می شوند. در رستوران دیگر نیز صبحانه ترکی به صورت بوفه ای در اختیار مهمانان قرار می گیرد. بار نوشیدنی جات نیز انواع نوشیدنی ها را برای مهمانان آماده و سرو می نماید.

فاصله هتل آردن سیتی تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا آب انبار باسیلیکا استانبول: ۲۵۰ متر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه استانبول: ۱ کیلومتر
فاصله تا اسکله امینونو استانبول: ۲٫۱ کیلومتر
فاصله تا بازار بزرگ استانبول: ۲٫۷ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا استانبول: ۲٫۷ کیلومتر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی استانبول: ۳٫۲ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است