search
menu

هتل Antusa Palace Hotel & Spa Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Antusa Palace Hotel & Spa Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل انتوسا پالاس اند اسپا استانبول
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل انتوسا پالاس اند اسپا استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Antusa Palace Hotel & Spa Istanbul


هتل انتوسا پالاس اند اسپا استانبول، از هتل های ۴ ستاره تاپ و عالی در منطقه فاتح، قلب تپنده استانبول است که اقامت شیرین و به یاد ماندنی برای مهمانان فراهم می نماید. هتل انتوسا پالاس اند اسپا استانبول، در یکی از بهترین موقعیت های مکانی شهر واقع شده و به بسیاری از جاهای دیدنی استانبول دسترسی سریع و آسان دارد. مهمانانی که قصد خرید بلیط هواپیما استانبول دارند، با رزرو هتل انتوسا پالاس اند اسپا استانبول می توانند از جاهای دیدنی شهر بدون استفاده از وسایل حمل و نقل و با پیاده روی کوتاه مدت بازدید کنند. امکانات رفاهی در نظر گرفته شده در هتل انتوسا پالاس اند اسپا استانبول و رفتار شایسته و محترم کارکنان، مهمانان را راضی و خرسند نگاه می دارند. کارکنان هتل Antusa Palace Hotel & Spa Istanbul تمام تلاششان را برای تأمین اقامت راحت و دلنشین می کنند.

امکانات و خدمات عمومی هتل انتوسا پالاس اند اسپا استانبول


در هتل انتوسا پالاس اند اسپا استانبول امکانات و خدمات متنوع برای آسایش و رفاه مهمانان فراهم گشته اند. مهمانان می توانند در سراسر هتل به اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت دسترسی داشته باشند. لابی زیبای هتل در طبقه همکف واقع شده و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، دستگاه ای تی ام (ATM)، اتاق چمدان، صندوق امانات، دستگاه واکس کفش، دستگاه نوشیدنی جات، آسانسور، روزنامه و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی قرار گرفته و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن ها است. مهمانان می توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل خدمات کانسرج، خدمات تهیه بلیط، خدمات تور، تبدیل ارز، فتوکپی، فکس، اتو، سوئیت پرس، خشکشویی، لباسشویی، خدمات شاتل فرودگاهی، روم سرویس و ... به پذیرش مراجعه نمایند. پرسنل پذیرش مهمانان را به بهترین شکل ممکن راهنمایی می کنند. محوطه بیرونی هتل دارای فضای سبز بوده که برای استراحت و تنفس مناسب است. لازم است مهمانانی که حیوان خانگی دارند، بدانند که در هتل انتوسا پالاس اند اسپا استانبول حیوانات خانگی پذیرش نمی شوند.
ضمنا، کارکنان هتل انتوسا پالاس اند اسپا استانبول به زبان های انگلیسی، عربی، روسی و ترکی مسلط هستند و با مهمانان خارجی ارتباط گرم و صمیمی برقرار می کنند.

اتاق های هتل


انواع اتاق ها با امکانات گوناگون و مناسب هر سلیقه و نیازی در هتل انتوسا پالاس اند اسپا استانبول قابل رزرو اند. واحدهای اقامتی هتل انتوسا پالاس اند اسپا استانبول شامل اتاق های تریپل متصل، دلوکس کرنر، دبل اکونومی، توئین و دبل استاندارد، توئین یا دبل سوپریور و سوئیت خانواده متصل هستند. برخی اتاق ها دارای تراس یا پاسیو هستند و برای تماشای چشم انداز عالی اند. دکوراسیون اتاق ها بسیار زیبا و مدرن است و اتاق ها با اسباب و اثاثیه باکیفیت و شیک چیدمان یافته اند. خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به تمام واحدها ارائه می گردد و نظافت اتاق ها بی نظیر است. اتاق ها عایق صدا هستند و استعمال سیگار داخل اتاق ها ممنوع است. فضای دلنشین و دنج اتاق ها آرامش را به مهمانان هدیه می دهد. زمان تحویل اتاق ها در هتل انتوسا پالاس اند اسپا استانبول ساعت ۱۳ و زمان تخلیه اتاق ها ساعت ۱۲ ظهر است.

امکانات اتاق های هتل


داخل تمام اتاق های هتل انتوسا پالاس اند اسپا استانبول امکانات رفاهی اساسی و استاندارد نظیر مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، سیستم گرمایش، کمد لباس، تلفن، دراور، قهوه/ چای ساز، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام، لوازم بهداشتی، حوله، دمپایی، سشوار و ... وجود دارند.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


مهمانان می توانند ساعاتی را که در هتل هستند، با انجام فعالیت های گوناگون سرگرم شوند. در مرکز اسپا و سلامت هتل انتوسا پالاس اند اسپا استانبول انواع خدمات مراقبتی و ریلکسیشن شامل انواع ماساژهای دست، پا، گردن، سر، پشت، فول بادی و ...، اتاق بحار، سونا، حمام ترک، بادی اسکراب و ... ارائه می گردند. خدمات زیبایی نیز برای مهمانان خوش ظاهر و زیبا شامل مانیکور، پدیکور، فیشیال و ... نیز ارائه می شوند. بهره مندی از خدمات مراقبتی و زیبایی روز پر از آرامش و نشاط برای مهمانان رقم می زند.

رستوران هتل


کافه رستوران «لکر» در هتل انتوسا پالاس اند اسپا استانبول در وعده های اصلی صبحانه، ناهار و شام انواع غذاهای خوشمزه و باکیفیت شامل غذاهای آمریکایی، ایتالیایی، اروپایی، فرانسوی، خاورمیانه، ترکی، آسیایی و استیک ها را برای مهمانان تدارک دیده و به صورت بوفه ای و منوی آلاکارته سرو می نماید.

فاصله هتل انتوسا پالاس اند اسپا استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا آب انبار باسیلیکا استانبول: ۳۵۰ متر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه استانبول: ۱٫۲ کیلومتر
فاصله تا اسکله امینونو استانبول: ۱٫۲ کیلومتر
فاصله تا بازار بزرگ استانبول: ۲٫۸ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلیمانیه استانبول: ۲٫۸ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا استانبول: ۲٫۸ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است