search
menu

هتل Angels Garden Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Angels Garden Hotel Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل انجلز گاردن استانبول
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل انجلز گاردن استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Angels Garden Hotel Istanbul


هتل انجلز گاردن استانبول، هتلی ۳ ستاره در منطقه فاتح استانبول است که به بسیاری از جاذبه های دیدنی شهر ازجمله موزه ها، پارک های استانبول، کلیساهای استانبول، اسکله های استانبول و ... دسترسی سریع و آسان دارد. مهمانانی که هتل انجلز گاردن استانبول را برای اقامت انتخاب می کنند، می توانند با طی مسافت کوتاه مدت از جاهای دیدنی استانبول بازدید کنند. امکانات رفاهی فراهم شده در این هتل بسیار مناسب و مطلوب است و مهمانان اقامت راحت و دلچسبی در آن تجربه می کنند. کارکنان هتل Angels Garden Hotel Istanbul زحمتکش و خوش برخورد هستند و سعی دارند رضایت مهمانان را به دست آورند.

امکانات و خدمات عمومی هتل انجلز گاردن استانبول


در هتل انجلز گاردن استانبول انواع امکانات برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده اند. مهمانانی که ترجیح می دهند به جای خرید بلیط هواپیما استانبول با خودروی شخصی شان سفر کنند، می توانند از پارکینگ هتل استفاده و بابت هر روز مبلغ ۴ یورو پرداخت کنند. دسترسی به اینترنت وای فای رایگان در سراسر هتل برای مهمانان امکان پذیر است. لابی شیک هتل در طبقه همکف قرار دارد و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، اتاق چمدان، آسانسور، روزنامه و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی واقع شده و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن ها هستند. مهمانان می توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل خدمات ترانسفر فرودگاهی، خدمات تهیه بلیط، خدمات تور، تبدیل ارز، اتو، لباسشویی، خشکشویی، فکس، فتوکپی و ... به پذیرش مراجعه نمایند. پرسنل پذیرش مهمانان را به بهترین شکل راهنمایی می کنند. مهمانانی که قصد سفر همراه حیوان خانگی شان را دارند، لازم است بدانند که در هتل انجلز گاردن استانبول حیوانات خانگی پذیرش نمی شوند.
ضمنا، کارکنان هتل انجلز گاردن استانبول به زبان های انگلیسی، روسی، عربی و ترکی مسلط هستند و با مهمانان خارجی ارتباط خوب و صمیمی برقرار می کنند.

اتاق های هتل


مهمانان می توانند انواع اتاق ها با امکانات گوناگون را در هتل انجلز گاردن استانبول انتخاب و رزرو کنند. واحدهای اقامتی هتل انجلز گاردن استانبول شامل اتاق های دبل استاندارد، تریپل استاندارد، خانواده، توئین و سینگل استاندارد هستند. دکوراسیون اتاق ها شیک و به روز است و اتاق ها با اسباب و اثاثیه زیبا با ترکیب رنگی هماهنگ چیدمان یافته اند. تمامی واحدها عایق صدا هستند و فضای داخل اتاق ها بسیار دنج و آرامش بخش است. نظافت و تمیزی اتاق ها قابل تضمین هستند؛ چرا که خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به تمام واحدها ارائه می گردد. مهمانان توجه داشته باشند که استعمال سیگار در اتاق ها ممنوع است. زمان تحویل و تخلیه اتاق ها در هتل انجلز گاردن استانبول ساعت ۱۲ ظهر است.

امکانات اتاق های هتل


داخل تمام اتاق های هتل انجلز گاردن استانبول امکانات رفاهی اساسی و استاندارد شامل مبلمان، میز، تلویزیون،سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، سیستم گرمایش، دراور، کمد لباس، تلفن، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام، لوازم بهداشتی، حوله، دمپایی، سشوار و ... مهیا گشته اند.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


مهمانان ساعاتی را که در هتل هستند، می توانند با بهره مندی از یک سری امکانات تفریحی و سرگرم کننده از لحظاتشان لذت ببرند. در مرکز اسپای هتل انجلز گاردن استانبول خدماتی از قبیل ماساژ، حمام ترک،سونا و ...ارائه می گردند که برای تجربه یک روز سرشار از آرامش و ریلکسیشن فوق العاده کارساز هستند.

رستوران هتل


همه روزه در رستوران هتل انجلز گاردن استانبول وعده صبحانه در ساعات معینی از صبح، به صورت بوفه ای برای مهمانان سرو می گردد و شامل غذاهای حلال، قاره ای و خوشمزه و رنگارنگ است.

فاصله هتل انجلز گاردن استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا ستون کنستانتین استانبول: ۱٫۳ کیلومتر
فاصله تا مسجد بایزید استانبول: ۱٫۷ کیلومتر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا استانبول: ۱٫۸ کیلومتر
فاصله تا بازار بزرگ استانبول: ۲٫۷ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلیمانیه استانبول: ۲٫۷ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا استانبول: ۶٫۲ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است