search
menu

هتل Amiral Palace Hotel and Spa Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Amiral Palace Hotel & Spa Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل امیرال پالاس استانبول
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات سرگرمی رفاهی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل امیرال پالاس استانبول تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Amiral Palace Hotel & Spa Istanbul


سلطان احمد از محله های دیدنی استانبول است که قلب تاریخی این شهر نیز به شمار می رود و هتل امیرال پالاس از هتل های خوب و با امکانات این منطقه است که ترکیب زیبایی از تاریخ و مدرنیته را به نمایش گذاشته. ویژگی برتر هتل امیرال پالاس و مزیتش نسبت به دیگر هتل های استانبول همین موقعیت جغرافیایی اش است که به بسیاری از جاذبه ها و جاهای دیدنی استانبول به ویژه آثار تاریخی آن دسترسی آسانی دارد. به همین دلیل اقامت در Amiral Palace Hotel & Spa Istanbul به تاریخ دوستان و علاقمندان به آثار تاریخی پیشنهاد می شود. حتی تصور اقامت در هتلی مانند امیرال نیز هیجان انگیز است اما برای اینکه بهتر بتوانید برای خرید بلیط هواپیما و رزرو اتاق اقدام کنید بد نیست نگاهی به خدمات و امکانات هتل نیز بیاندازید.

امکانات و خدمات عمومی هتل امیرال پالاس استانبول


مهمانان امیرال پالاس به خدمات لباسشویی وخشک شویی هتل دسترسی داشته و می توانند از خدمات تور آن برای کرایه اتومبیل و دریافت اطلاعات لازم از جاهای دیدنی استانبول استفاده کنند. مهمانانی که به خاطر خرید بلیط هواپیما استانبول قرار است از سمت فرودگاه به هتل بروند لازم نیست از تاکسی های هتل استفاده کنند چون امیرال خدمات رفت و برگشت و شاتل فرودگاهی را ارائه می دهد. مهمانانی که فرصت گشت و گذار در مراکز خرید استانبول را ندارند می توانند سری به فروشگاه کادویی هتل زده و سوغات و کادوی مورد نظر خود را تهیه کنند. اوقات ارزشمند خود را برای پیدا کردن صرافی در شهر هدر ندهید، امیرال خدمات تبدیل ارز را برای مهمانان خود انجام می دهد. سایر خدمات و امکانات هتل شامل خدمات اتو، خدمات نظافت روزانه، مرکز تجاری، دستگاه فکس و فتوکپی، دوربین مدار بسته، صندوق امانات، نگهبانی ۲۴ ساعته، پارکینگ و اینترنت رایگان، فضای مخصوص سیگار، اتاق های بدون سیگار، اتاق چمدان، خدمات کانسیرج و پذیرش ۲۴ است. بد نیست بدانید که کارکنان هتل به ۴ زبان آلمانی، انگلیسی، روسی و ترکیه ای آشنا هستند.

اتاق های هتل


امیرال پالاس ۱۳ نوع اتاق مختلف دارد که همگی عایق صدا بوده و خدمات روم سرویس به آن ها ارائه می شود. مهمانان می توانند صبحانه خود را در اتاق در حالی که مشغول خواندن روزنامه های صبح یا برنامه ریزی برای بازدید جاذبه ها هستند، نوش جان کنند. امیرال در صورت درخواست سوئیت عروس نیز برای مهمانان آماده می کند. هتل دارای اتاق خانواده نیز هست. بد نیست بدانید که برخی اتاق های هتل مانند اتاق دلوکس دابل روم، رو به دریا هستند.

امکانات اتاق های هتل


تمامی اتاق های هتل امیرال پالاس از خدمات روم سرویس ۲۴ ساعته بهره برده و دارای سیستم تهویه مطبوع هستند. برای چیدمان اتاق ها از مبلمانی شیک و ساده استفاده شده تا مطابق با محیط اطراف هتل نیز باشد. تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای از وسیله های سرگرمی داخل اتاق هاست. امکان اتصال به اینترنت و مینی بار در اتاق ها نیز وجود دارد.

امکانات سرگرمی رفاهی هتل


ورزشکارانی که مهمان امیرال شده اند می توانند از باشگاه ورزشی هتل استفاده کنند و یا در استخر سرپوشیده هتل تنی به آب بزنند. امیرال فضای سبز زیبایی هم دارد که می توانید در آن قدم زده و عکس های زیبا بگیرید. برای اهالی مطالعه کتابخانه ای با انواع کتاب ها ایجاد شده است. کلاس ها و تورهایی در رابطه با فرهنگ وآداب و رسوم محلی نیز در امیرال برگزار می شود که در صورت تمایل می توانید در آن شرکت کنید و اگر از گشت و گذار در جاذبه ها و جاهای تفریحی استانبول خسته شدید، اسپای هتل آماده است تا با خدمات ماساژ و سونای خود خستگی را از تنتان دور کند.

رستوران هتل


امیرال پالاس رستوران شیکی دارد که انواع غذاهای ترکی و استیک ها را به صورت لاکارته برای مهمانان سرو می کند. البته اهل شکم گردی باشید می توانید سری هم به رستوران ها و کافه های اطراف هتل بزنید.

فاصله هتل امیرال پالاس استانبول تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا مسجد آبی: ۰.۳ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۰.۴ کیلومتر
فاصله تا بازار ادویه: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلیمانیه: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا برج دختر: ۲.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است