search
menu

هتل Adora Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Adora Hotel
امکانات و خدمات عمومی هتل آدورا
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آدورا تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Adora Hotel


هتل آدورا، هتلی سه ستاره و اقتصادی در شهر زیبا و پر رمز و راز استانبول در کشور ترکیه است. هتل به‌صرفه و راحت آدورا برای اقامتی آسوده در نزدیکی جاذبه‌های معروف و تماشایی شهر استانبول بسیار ایده‌آل است. هتل Adora Hotel استانبول موقعیت قرارگیری خوبی در شهر دارد و تا جاهای دیدنی استانبول فاصله کمی دارد. همچنین هتل آدورا تا ایستگاه قطار تراموا یک دقیقه فاصله دارد که دسترسی به نقاط دیگر استانبول را آسان می‌کند. اگر قصد دارید در هتل آدورا استانبول اقامت کنید؛ می‌توانید بلیط هواپیما استانبول رزرو کنید و از فرودگاه استانبول تا هتل آدورا را در کمتر از ۴۰ دقیقه با ماشین طی کنید. در چند قدمی هتل آدورا، یکی از پارک‌ های معروف شهر استانبول یعنی پارک گلخانه قرار دارد که فرصتی مناسب برای قدم زدن در هوای مطلوب و تازه و گذراندن اوقاتی مفرح همراه با خانواده و یا دیگر همسفران است. از جاذبه‌های مشهور شهر استانبول که حتما باید در زمان سفر به استانبول از آن بازدید کنید؛‌ جزایر زیبا استانبول است که از مقاصد محبوب گردشگران است.

امکانات و خدمات عمومی هتل آدورا


هتل آدورا استانبول برای اقامت خانواده‌ها، مسافران تجاری و همه مسافرانی که به دنبال اقامتگاهی راحت و به‌صرفه هستند مناسب است. هتل Adora Hotel دارای لابی، رستوران، کافی‌شاپ، آسانسور، پارکینگ، بیزینس سنتر، فکس، فتوکپی و اینترنت وای‌فای رایگان قابل دسترس در اتاق‌ها است. از انواع خدماتی که می‌توانید در هتل آدورا از آنها استفاده کنید؛ می‌توان مواردی را نام برد از جمله: نظافت روزانه، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات اتاق، خشکشویی، لباسشویی، خدمات دربانی، خدمات فروش تور، خدمات ارائه و فروش بلیط، خدمات شاتل،‌ نگهداری از چمدان و صبحانه رایگان. اگر بلیط هواپیما ارزان رزرو دارید؛ از ترانسفر فرودگاهی هتل آدورا استانبول استفاده کنید تا آسودگی خیال بیشتری داشته باشید. یکی از مزیت‌هایی که هتل آدورا استانبول دارد؛ این است که امکان همراه داشتن حیوانات خانگی وجود دارد. کارکنان مجرب هتل آدورا قادر هستند علاوه بر زبان ترکی، به زبان‌های زنده دنیا مانند عربی، انگلیسی، روسی، آلمانی، فرانسوی و اسپانیایی هم صحبت کنند.

اتاق های هتل


هتل Adora Hotel استانبول دارای ۱۵ اتاق مختلف و طراحی شده به شیوه‌ای چشم‌گیر و متناسب با اقامتی خوش و راحت است. انواع اتاق‌هایی که در هتل آدورا وجود دارد شامل اتاق‌هایی است از جمله: اتاق استاندارد یک نفره، اتاق استاندارد دو نفره با تخت دابل، اتاق دو نفره با تخت تویین، اتاق استاندارد سه نفره با سه تخت سینگل، اتاق استاندارد سه نفره با یک تخت دابل و دو تخت سینگل و اتاق خانوادگی چهار نفره.

امکانات اتاق های هتل


در داخل اتاق‌های هتل آدورا استانبول وسایل و امکانات خوب و باکیفیتی مهیا است از جمله یخچال، مینی‌بار، تلویزیون، صندوق امانات، کمد لباس، مبلمان، صندلی، آیینه، دمپایی، ‌تلفن،‌ حمام با دوش، وسایل بهداشتی حمام شامل شامپو، صابون و حوله، سشوار، سیستم سرمایشی و گرمایشی،‌ سیستم تهویه مطبوع، میز و وسایل اتو کردن و میز تحریر.

رستوران هتل


رستورانی شیک و دنجی در هتل Adora Hotel قرار دارد که هم می‌توانید در داخل فضای داخلی بنشینید و هم در فضای باز تزئین شده با گیاهان و درختان سرسبز که فضایی دلنشین و باصفا ایجاد شده‌است تا شما در کنار دوستان و یا خانواده خود خوراک‌هایی لذیذ و مفصل را میل کنید و لذت ببرید. در کافی‌شاپ هتل آدورا استانبول هم نوشیدنی‌هایی گرم و سرم و خوراکی‌های خوشمزه و متنوع میل کنید و ساعاتی خوش و دلچسب را تجربه کنید.

فاصله هتل آدورا تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا آب انبار باسیلیکا استانبول: ۸ دقیقه پیاده‌روی
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه استانبول: ۹ دقیقه پیاده‌روی
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی استانبول: ۹ دقیقه پیاده‌روی
فاصله تا مسجد آبی استانبول (مسجد سلطان احمد): ۱۲ دقیقه پیاده‌روی
فاصله تا مسجد سلیمانیه استانبول: ۱۷ دقیقه پیاده‌روی
فاصله تا برج گالاتا استانبول: ۲۵ دقیقه رانندگی
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است