search
menu

مرکز خرید ونوس کیش

[ پنهان کردن ]
مرکز خرید ونوس کیش
مراکز خرید و جاذبه های نزدیک مرکز خرید ونوس کیش

مرکز خرید ونوس کیش


مرکز خرید ونوس کیش در سال ۱۳۷۵ در دوطبقه با ۳۱۰ واحد تجاری افتتاح شد. مغازه‌های این مرکز تجاری متشکل از پوشاک، کیف، کفش، مواد غذایی، اسباب‌بازی، لوازم خانگی، لوازم آشپزخانه، لوازم آرایشی و بهداشتی است. مرکز خرید ونوس کیش جز مراکز خرید مدرن اما اقتصادی کیش محسوب می‌شود.
مرکز خرید ونوس کیش
بازدید کنندگان از مرکز خرید ونوس، این مرکز خرید را برای خرید لباس مجلسی با قیمت مناسب پیشنهاد کرده اند. تعداد بیشتری از مغازه‌ها در طبقه همکف قرار دارند و طبقه دوم بیشتر به فاتر اداری، خدماتی، رستوران و کافه اختصاص یافته. اگر نیاز به انجام عملیات بانکی داشتید باید بگوییم در مرکز خرید ونوس کیش ۳ بانک و صرافی و جود دارد که شما را برای خارج شدن از مرکز خرید ونوس بی‌نیاز می‌کند. بیشتر مغازه‌های این مرکز خرید روی پوشاک به خصوص پوشاک زنانه و مردانه متمرکز هستند اما چندین فروشگاه بچگانه نیز به چشم می‌خورد.
اگر به همراه خانواده و کودکانتان به خرید می‌روید نگران نباشید زیرا بخشی به عنوان زمین بازی کودکان برای ایجاد لحظات شاد و مفرح برای کودکان شما ایجاد شده است تا با آرامش خاطر بیشتری خرید کنید. تقریبا برای بازدید از تمام مغازه‌ها مدت زمان ۱-۳ ساعت پیشنهاد شده است.
مرکز خرید ونوس کیش

مراکز خرید و جاذبه های نزدیک مرکز خرید ونوس کیش


بازار مریم، توتی فروتی، اسکله تفریحی، کشتی تفریحی، بولینگ مریم
تنها در چندقدمی مرکز خرید ونوس می‌توانید در هتل سورینت مریم و فلامینگو اقامت داشته باشید تا در مدت زمان کمی به این مرکز خردیدسترسی داشته باشید.
مرکز خرید ونوس کیش

فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است