search
menu

اسکله بزرگ تفریحی کیش

[ پنهان کردن ]
چه طور به اسکله بزرگ تفریحی کیش برویم؟
امکانات رفاهی و تفریحی اسکله بزرگ کیش
جزیره زیبای کیش، مقصدی جذاب و متفاوت برای کسانی است که می‌خواهند سفری داخلی اما با امکانات خارجی را تجربه کنند. جزیره کیش، امکانات تفریحی و گردشگری زیادی دارد که به خودی خود، سفر را برایتان شیرین می‌کند؛ اما لب دریا و استفاده از تفریحات آبی آن، موردی است که دل شما را می‌برد و ساعت‌ها مشغول خوش گذرانی خواهید شد. یکی از بزرگ‌ترین مناطق گردشگری کیش، اسکله آن است که در ادامه می‌خواهیم به ویژگی‌ها و امکانات این اسکله بزرگ تفریحی کیش بپردازیم. اگر تا به حال مسافرتی به این جزیره دوست داشتنی نداشته‌اید، می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما چارتر، سفری مقرون به صرفه و راحت را تجربه کنید.
اسکله بزرگ تفریحی کیش

چه طور به اسکله بزرگ تفریحی کیش برویم؟


اسکله بزرگ تفریحی کیش، از جاهای دیدنی کیش در شرقی‌ترین بخش جزیره واقع شده و دسترسی به آن برای عموم مردم بسیار آسان است. برای رفتن به این اسکله تفریحی باید به سمت خیابان سنایی و بلوار دریا بروید و در قسمت پشتی بازار ونوس اسکله را بیابید.

اسکله بزرگ تفریحی کیش

امکانات رفاهی و تفریحی اسکله بزرگ کیش


قبل سفر، بهترین زمان سفر به کیش را مطالعه کنید تا بتوانید از تفریحات آبی و ساحلی کیش بهره‌مند شوید. اگر با تور به جزیره سفر کنید، قطعا لیدر شما را به این اسکله تفریحی مشایعت کرده و نمی‌‌گذارد بدون دیدن غروب دل‌انگیز آفتاب آن جا را ترک کنید. در ساعات آخر روز با نشستن به روی نیمکت‌هایی که رو به دریا تعبیه شده می‌توانید لحظاتی را به دور از دغدغه‌ها و درگیری‌های ذهنی بگذرانید و آرامشی از ته دل را لمس کنید. لازم به ذکر است در این اسکله یک بوفه طراحی شده تا نیاز گردشگران را به خوراکی و آب آشامیدنی تامین کند؛ البته این بوفه همیشه شلوغ است و برای این که زمان خود را در صف هدر ندهید بهتر است بیرون از این منطقه خوراکی‌هایی برای خود تهیه کنید زیرا قرار است زمان زیادی را به تفریح و گشت و گذار در اسکله بزرگ کیش بپردازید. امکانات تفریحی اسکله بزرگ کیش عبارت‌اند از:

۱) دوچرخه سواری


این ورزش جذاب و پرطرفدار امکانی است که در اسکله تفریحی کیش وجود دارد. دوچرخه سواری نه تنها یک ورزش فرح‌بخش محسوب شده بلکه با آن می‌توانید بهتر از پای پیاده اطراف اسکله را ببینید. اگر به اسکله تفریحی کیش رفتید حتما دوچرخه کرایه کنید و تماشای ساحل زیبا کیش را از دست ندهید. با هر پدال، نسیم خنک و ملایمی برگرفته از موج های دریا به صورتتان می‌خورد و اکسیژن زیادی وارد بدنتان می‌شود. مطمئن باشید این دوچرخه سواری جزو بهترین خاطره‌های عمرتان می‌شود.

۲) بالن سواری


یکی دیگر از تفریحات اسکله بزرگ کیش بالن سواری است. این تفریح پر هیجان دل نترس می‌خواهد و چند ساعتی وقت! شاید با خود فکر کنید که کار سختی است و به خاطر عدم مهارت یک ورزش خطرناک باشد اما باید بگوییم که قبل از سوار شدن بالن آموزش‌های لازم به شما داده می‌شود تا بتوانید تجربه‌ای لذت‌بخش از تماس با ابرها و آسمان داشته باشید. این بالن‌ها زمانی که در هوا معلق هستید توانایی عکس‌برداری از شما را دارند پس اگر دوست دارید روی آب‌های خلیج فارس تصویری از خود به یادگار داشته باشید عکس و فیلم خود را چاپ و تحویل بگیرید.

۳) قایق سواری


قایق سواری روی دریا و سفر به روی آب حس جالبی دارد اما اگر بدانید کف این قایق‌ها شیشه‌ای بوده و در زمان حرکت کردن امواج و ماهی‌های دریا را می‌بینید هیجان مضاعفی برای قایق سواری خواهید داشت. علاوه بر این قایق‌های کف شیشه‌ای، قایق‌های پدالی جعار نفره نیز موجود است که با کرایه آن می‌توانید ساعاتی را به روی دریای نیلگون خلیج فارس در حرکت باشید و اوقات متفاوتی را همراه با همسفران خود تجربه کنید. پیشنهاد می‌کنیم زمانی که به وسط دریا رسیدید چند دقیقه‌ای را پا نزدید و به صندلی تکیه دهید. بگذارید گوش شما هیچ صدایی را نشوند و فقط چشمانتان زیبایی حیرت‌انگیز دریا را لمس کند.

۴) فلای بورد


یکی دیگر از تفریحات پر از هیجان اسکله بزرگ کیش فلای بورد است. همانطور که از نام این تفریح پیداست شما قرار است روی زمین و هوا معلق شوید و از طریق فشار آب روی دریا به پرواز دربیایید. این تفریح تک نفره یکی از پر طرفدارترین ورزش‌های آبی به شمار می‌رود. البته که قبل از رها کردن شما در دریا آموزش‌های لازم را در برمی‌گیرید و لباس مناسب می‌پوشید. همانند ورزش بالون سواری در حین بازی از شما عکس و فیلم گرفته می‌شود که پیشنهاد می‌کنیم برای ثبت در خاطرات عکس‌ها را چاپ و تحویل بگیرید. نکات قابل توجه برای استفاده از فلای بورد داشتن مهارت شنا است.
اسکله بزرگ تفریحی کیش

۵) غواصی


دنیای زیر دریا دنیای حیرت‌انگیز و تجربه‌ای دور از ذهن شماست. اگر تا به حال به زیر دریا سفر نکردید توصیه می‌کنیم اگر آمادگی لازم این کار را دارید و ترس از آب ندارید خود را به دل آب‌های خلیج فارس بسپارید. غواصی در دریا با پوشیدن لباس مخصوص و رفتن به عمق هشت متری آب امکان پذیر است. لازم به ذکر است در طول غواصی یک مربی حرفه‌ای کنار شماست تا بتوانید تمام و کمال از تفریح خود لذت ببرید بدون این که لحظه‌ای ترس تمام شدن اکسیژن را داشته باشید. این تفریح آبی حدودا دو ساعت از وقت شما را به خود اختصاص می‌دهد و همانند دیگر ورزش‌ها می‌توانید در پایان غواصی عکس و فیلم‌های گرفته شده از خودتان را در عمق دریا چاپ کنید و در آلبوم خاطرات خود نگه دارید.

۶) ماهیگیری


شاید برایتان جالب باشد که بدانید ماهیگیری تنها یک حرفه و یا منبع درآمد نیست؛ از این حیطه کاری برای تفریح و تممد اعصاب نیز استفاده می‌کنند. برای ماهیگیری در آب‌های آزاد خلیج فارس تنها نیاز به قلاب ماهیگیری و یک طعمه دارید. اگر تا به حال این کار را انجام نداده‌اید می‌توانید با مراجعه به کلوپ‌های ماهیگیری که در اطراف ساحل تاسیس شده؛ آموزش‌های لازم برای ماهیگیری را دربرگیرید. همچنین می‌توانید برای خواندن اطلاعات بیشتر، به مقاله مرتبطی که سفرمارکت در رابطه با ماهیگیری در کیش منتشر شده سری بزنید.

۷) شاتل


اگر طرفدار بازی‌های پر هیجان و جذاب هستید باید بگوییم که می‌توانید همراه با خانواده دقایقی را به روی موج‌های خلیج فارس بگذرانید. شاتل شبیه یک تیوپ چهار نفره یا شش نفره است که با پوشیدن جلیقه نجات و بستن کمربند می‌توانید درون آن سوار شوید. این تیوپ توسط یک قایق کشیده می‌شود که حدود ۲۰ دقیقه شور و نشاط را برای لحظات شما به ارمغان می‌آورد.

۸) بنانا


بنانا هم مانند شاتل، تفریحی روی آب است اما فرقی که با شاتل دارد در نوع شکل تیوپ است. بنانا به معنی موز بوده و شکل سوار شدن افراد هم به جای گرد نشستن، پشت به پشت مانند قطار است! در این تفریح آبی هیجان بیشتری را نسبت به شاتل تجربه خواهید کرد.
اسکله بزرگ تفریحی کیش

۹) اسکوتر دریایی


شاید افراد کمی وجود داشته باشند که با این وسیله دریا آشنایی کامل داشته و آن را امتحان کرده باشند. اسکوتر دریایی دقیقا شبیه یک موتور دریایی است که بدون این که بخواهید شنا کنید شما را در عمق دریا حرکت می‌دهد. برای استفاده از این وسیله باید لباس غواصی بر تن کنید و سرتان را داخل محفظه زرد و شیشه‌ای قرار دهید. سفر به عمق آب با اسکوتر دریایی خیلی راحت‌تر از غواصی است چون کپسول اکسیژن سوار بر اسکوتر است و دیگر دردسر حمل کپسول را ندارید.

۱۰) جت اسکی


ترکیب سرعت و هیجان را می‌توانید با جت اسکی جزیره کیش تجربه کنید. در این تفریح باید با استفاده از جلیقه نجات روی یک وسیله شبیه به موتور سوار شوید و به تنهایی به دل آب‌های آزاد بزنید. اگر قبلا این کار را انجام نداده‌اید اصلا نگران نباشید چون مربی‌ها قبل از سوار شدن آموزش‌ّهای لازم را به شما خواهند داد.

کلام آخر
به طور کلی اسکله تفریحی کیش با جاذبه‌ها و امکانات گردشگری فراوان، سالیانه میزبان مسافران و توریست‌های متعددی از سراسر دنیا می‌باشد. خدمات در این اسکله به علت تنوع وسیله‌ها و جایگاه منطقه‌ای آن، هزینه معمولی رو به بالا دارد که با توجه به مواردی که گفته شد منصفانه به نظر می‌آید. برای استفاده از تمام ورزش‌ها و تفریحات آبی به چند روز زمان احتیاج دارید؛ پس قبل از شروع سفرتان، اطلاعات کاملی راجع به دیدنی‌های جزیره کیش کسب کنید. هم اکنون می‌توانید برای سفر به جزیره کیش با رزرو اینترنتی بلیط هواپیما روزهای خوبی را برای خود و خانواده رقم بزنید و با مطالعه راهنمای سفر به کیش، اطلاعات بیشتری کسب کنید.
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است