search
menu

هتل Al Khoory Inn Bur Dubai

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Al Khoory Inn Bur Dubai
امکانات و خدمات عمومی هتل ال خوری این بر دبی
اتاق‌ های هتل
امکانات اتاق‌ های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ال خوری این بر دبی تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Al Khoory Inn Bur Dubai


هتل ال خوری این بر دبی، از آن هتل‌های ۲ ستاره عالی در دبی است که باورتان نمی‌شود. این هتل ضمن برخورداری از موقعیت مکانی عالی و واقع شدن در منطقه بر (Bur) دبی که فاصله بسیار کمی تا جاذبه‌ها و مکان‌های مهم دارد، امکانات رفاهی مطلوب و خدمات متنوع فراهم کرده و سعی در تأمین اقامت خوش و به یاد ماندنی برای مهمان‌ها دارد. اطراف هتل مغازه‌ها، فروشگاه‌ها، کافه‌ها، رستوران‌ها و مراکز خرید متعدد وجود دارند. فاصله هتل نیز تا مرکز تجارت جهانی دبی، مسجد بزرگ دبی، مرکز خرید سیتی واک و ... بسیار کم است و مهمانان به راحتی می‌توانند به آن‌ها دسترسی داشته باشند. رزرو این هتل مناسب مهمانانی است که دوست دارند با هزینه معقول، اقامت راحت و مقرون به صرفه تجربه کنند؛ زیرا هتل بسیار شیک و تمیز است و بیش از آن چه که مهمانان از یک هتل ۲ ستاره انتظار دارند، ارائه می‌دهد. موقعیت مکانی عالی هتل نیز جزو امتیازات مثبت آن به حساب می‌آید. بنابراین، پیشنهاد ما این است اگر دنبال چنین هتل مناسب و راحتی هستید، هتل ال خوری این بر دبی را از دست ندهید. کافی است تا نگاهی به شرایط هتل بیندازید و با سلیقه و معیارهایتان بسنجید. کارکنان زحمتکش و خوش برخورد هتل Al Khoory Inn Bur Dubai نیز تمام سعی خود را می‌کنند تا مهمانان اقامت دلنشین و خاطره انگیزی تجربه نمایند. مهمانان با اقامت در هتل ال خوری این بر دبی می‌توانند از جاهای دیدنی دبی ازجمله بهترین پارک ‌های آبی دبی، بازارهای سنتی دبی، سواحل دبی و ... بازدید کنند. برای جابجایی در سطح شهر انواع وسایل حمل و نقل عمومی در دسترس هستند. می‌دانید که دبی مقصدی لوکس و جذاب است که در تمام فصل‌های سال از سراسر دنیا گردشگر جذب می‌کند. بازدید کردن از بناها و آسمان خراش‌های نفس‌گیر، برج‌های متحیرکننده، تفریحات بی‌نظیر و هیجان‌انگیز، فرهنگ و سبک زندگی مردم در دبی شما را هیجان‌زده می‌کند. می‌توان گفت هر گردشگری یک بار بلیط هواپیما دبی خریداری کرده، عاشق این شهر شده و از جذابیت‌هایش سیر نشده است. ممکن است هزینه‌های گزاف و فضایی دبی کمی شما را بترساند، اما با یک برنامه‌ریزی خوب و رزرو اقامتگاه مناسب می‌توانید هزینه‌های سفرتان را مدیریت کنید و از تفریحات جذاب دبی جا نمانید. معمولاً اولین کاری که گردشگران در اولین روز از سفرشان به دبی انجام می‌دهند، بازدید از برج خلیفه دبی و تماشای آب نمای موزیکال است. رقص آب‌نماها با همراهی موسیقی شما را شگفت‌زده می‌کند. کسانی که عاشق خرید، به‌ویژه خرید از فروشگاه‌های برند و لوکس هستند، می‌توانند از مراکز خرید دبی بازدید کنند. گرچه مراکز خرید دبی تنها مکانی برای خرید نیستند، بلکه با امکانات و معماری مجلل و باشکوهشان جزو جاذبه‌های دبی به حساب می‌آیند. برای تجربه یک روز پرهیجان و پرنشاط و لذت بردن از آب بازی بازدید از پارک آبی وایلد وادی دبی به شدت توصیه می‌گردد. همچنین، بهتر است یک روزی را هم به گردش سافاری در دبی اختصاص داده و از این تجربه جذاب و متفاوت لذت ببرید.

امکانات و خدمات عمومی هتل ال خوری این بر دبی


در هتل ال خوری این بر دبی انواع خدمات گوناگون برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. دسترسی به اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت در سراسر هتل و اتاق‌ها برای مهمانان امکان پذیر است. لابی هتل در طبقه همکف قرار دارد و شامل امکاناتی چون مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، اتاق چمدان، اتاق مخصوص سیگار، آسانسور و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی واقع شده و به طور شبانه روزی آماده ارائه انواع خدمات برای مهمانان است. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل خدمات تبدیل ارز، اتو، اتوپرس شلوار، لباسشویی، خشک‌شویی، فکس، فتوکپی، خدمات بیدارباش، خدمات برای معلولین، روم سرویس و ... به پذیرش مراجعه نمایند. کارکنان هتل به زبان‌های انگلیسی، هندی، فیلیپینی و عربی تسلط دارند و با مهمانان خارجی ارتباط گرم و صمیمی برقرار می‌کنند.
لازم به ذکر است، در هتل ال خوری این بر دبی حیوانات خانگی پذیرش نمی‌شوند.

اتاق‌ های هتل


در هتل ال خوری این بر دبی انواع اتاق‌ها با امکانات و ویژگی‌های متنوع قابل رزرو هستند. واحدهای هتل شامل اتاق‌های خانواده، دلوکس توئین، دلوکس دبل و سوپریور دبل هستند و مهمانان می‌توانند اتاقی را که مناسب سلیقه و نیازهایشان است، انتخاب و رزرو نمایند. اتاق‌ها دکوراسیون بسیار شیک و مدرنی دارند و ترکیب رنگ‌های آبی با تناژهای متفاوت و هماهنگ فضای بسیار دل‌نشینی در اتاق‌ها ایجاد کرده‌اند. اسباب و لوازم باکیفیت و زیبا در چیدمان اتاق‌ها استفاده شده‌اند. کف اتاق‌ها با سرامیک پوشش یافته است. نظافت و تمیزی اتاق‌ها قابل اطمینان است و خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به تمام واحدها ارائه می‌گردد. تمام اتاق‌ها عایق صدا هستند و هیچ صدای خارجی مزاحم آرامش مهمانان نمی‌شود. مهمانان توجه داشته باشند استعمال سیگار داخل اتاق‌ها اکیداً ممنوع است. زمان تحویل اتاق‌ها در این هتل ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق‌ها ساعت ۱۲ ظهر است.

امکانات اتاق‌ های هتل


داخل تمام اتاق‌های هتل ال خوری این بر دبی امکانات گوناگون شامل مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، صندوق امانات، مینی بار، قهوه/ چای ساز، اتو، تخته اتو، کمد، دراور، تلفن، آباژور، سرویس بهداشتی خصوصی، لوازم بهداشتی، حوله، دمپایی، سشوار و ... وجود دارند.

رستوران هتل


در هتل ال خوری این بر دبی، همه روزه وعده صبحانه به صورت بوفه‌ای در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد و شامل انواع خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های سرد و گرم است. وعده ناهار نیز به صورت منوی آلاکارته برای مهمانان سرو شده و شامل غذاهای محلی، بین‌المللی، هندی و آسیایی است.

فاصله هتل ال خوری این بر دبی تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه دبی: ۷۰۰ متر
فاصله تا قاب دبی: ۲٫۶ کیلومتر
فاصله تا پارک تفریحی گاردن گلو دبی: ۴٫۶ کیلومتر
فاصله تا برج خلیفه دبی: ۷ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید دبی مال: ۹٫۴ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید دبی فستیوال: ۱۰٫۲ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است