search
menu

مرکز خرید دبی مال

[ پنهان کردن ]
مرکز خرید دبی مال
آکواریوم دبی مال
سینما مرکز خرید دبی مال
پیست پاتیناژ
پارک بازی‏KidZania ‏
آبنمای دبی

مرکز خرید دبی مال


دبی مال دومین مرکز خرید بزرگ جهان از لحاظ مساحت زیربنا و همچنین بیست و ششمین مرکز خرید بزرگ دنیا از لحاظ فضای تجاری است. در این مقاله قصد داریم این مرکز خرید مجلل را با نگاهی دقیق‌تر بررسی کنیم و مزایای مرکز خرید دبی مال و راه‌های دسترسی به آن را مرور کنیم.
دبی مال یکی از محبوب‌ترین و در عین حال پر ترددترین مراکز خرید دنیا است که سالانه میزبان جمعیت قابل توجهی از گردشگران خارجی است. دبی مال در مرکز شهر و در نزدیکی برج الخلیفه، بلندترین آسمان خراش جهان قرار گرفته است. یکی از مزایای قابل توجه دبی مال، نزدیکی به جاذبه‌های گردشگری و مکان‌های دیدنی معروف شهر است.
مرکز خرید دبی مال در سال ۲۰۰۸ افتتاح شد و هم اکنون نیز بیش از ۱۳۰۰ واحد تجاری و حدود ۲۰۰ رستوران و کافی شاپ مشغول به فعالیت در آن هستند. در این مرکز خرید به هر طرف که نگاه کنید، برند‌های معتبر و لوکس را مشاهده خواهید کرد که طرفداران زیادی از تمام نقاط دنیا برای خرید در جشنواره‌های فروش و تخفیف‌های منحصربفرد، به اینجا مراجعه مراجعه کرده‌اند.
برند‌هایی که در زمینه‌های گوناگونی مانند پوشاک، کیف و کفش، جواهرات، لوازم آرایشی، محصولات الکترونیکی و قطعات کامپیوتری و همچنین لوازم منزل فعالیت می‌کنند. همان طور که پیش‌تر هم اشاره شد، مرکز خرید دبی مال یکی از بهترین مراکز خرید دنیا است و از امکانات متفاوتی بهره مند است که کاربران را نه تنها برای خرید، بلکه برای تفریح هم به خود جذب می‌کند.
در ادامه معرفی مرکز خرید دبی مال، به امکانات تفریحی و همچنین سرگرمی‌هایی که در این مجموعه تعبیه گشته، اشاره شده است.

آکواریوم دبی مال


مرکز خرید دبی مال
بدون تردید، یکی از برترین جاذبه‌های دیدنی شهر دبی، آکورایوم دبی مال است که در همین مرکز خرید قرار گرفته است. هر چند که با توجه به موقعیت جغرافیایی امارات، این کشور از تنوع گونه‌های زیستی فراوانی برخوردار نیست اما در آکواریوم دبی مال، صدها گونه آبزی از جمله انواع ماهی، کوسه و موجودات دریایی را می‌توان در یکجا تماشا کرد.
ساعات کار: ۱۰:۰۰–۲۴:۰۰
هزینه: به منظور بازدید از آکواریوم، باغ وحش، تونل و رصد خانه مجموعا باید ۱۰۰ درهم پرداخت کنید.

سینما مرکز خرید دبی مال


مرکز خرید دبی مال
مجموعه پردیس سینمایی دبی مال با نام سینما ریل (Reel Cinemas) یکی دیگر از جاذبه‌های گردشگری مرکز خرید دبی مال است. به این ترتیب افرادی هم که قصد خرید و یا گشت و گذار در بخش تجاری دبی مال را نداشته باشند، می‌توانند برای تماشای فیلم‌های مورد علاقه خود به این پردیس سینمایی مراجعه کنند.

پیست پاتیناژ


مرکز خرید دبی مال
در نگاه اول ممکن است دور از ذهن باشد که در آب و هوای گرم و شرجی دبی، بتوان ورزش‌های زمستانی را تجربه کرد. اما پیست اسکی روی یخ دبی این امکان را فراهم آورده است که در مرکز خرید دبی مال، بتوانید این ورزش مهیج را تجربه کنید.
ساعات کار: ۱۰:۰۰–۲۴:۰۰
هزینه: بین ۶۰ تا ۱۰۰ درهم

پارک بازی‏KidZania ‏


مرکز خرید دبی مال
این محوطه مخصوص بازی کودکان در نظر گرفته شده است و انواع بازی‌های کامپوتری و فکری در آن تعبیه شده است. بازی‌های جذابی که گذشت زمان را برای کودکان و نوجوانان را به طرز غیر قابل تصوری، سرعت بخش می‌کند.
ساعات کار: ۱۰:۰۰–۲۳:۰۰
هزینه: از ۱۵۰ درهم به بالا

آبنمای دبی


مرکز خرید دبی مال
یکی از مهیج‌ترین بخش‌های مرکز خرید دبی مال، آبنمای دبی The Dubai Fountain است که آب متناسب با صدای موسیقی به حرکت درمی‌آید و تا ارتفاعی بیش از ۱۵۰ متر به بالا پرتاب می‌شود. لازم به یادآوری است که برای تماشای آبنمای دبی، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است