search
menu

مرکز خرید دبی فستیوال

[ پنهان کردن ]
مرکز خرید دبی فستیوال

مرکز خرید دبی فستیوال


مرکز خرید دبی فستیوال یکی از بهترین مراکز خرید دبی است که بیش از ۵۰۰ واحد تجاری متفاوت در آن مشغول به فعالیت هستند. مرکز خرید دبی فستیوال جزو مراکز خرید لاکچری شهر محسوب می شود و برند های معتبر در زمینه مد و فشن و همچنین لوازم خانگی در آن دارای نمایندگی هستند. از جمله این برند‌ها هم می‌توان به زارا (Zara)، اچ اند ام (H&M)، تاپ شاپ (TopShop)، کوچ (Coach)، دی کی ان وای (DKNY) و همچنین برند سرشناس لوازم خانگی ایکیا (IKEA) اشاره کرد.
مرکز خرید دبی فستیوال
در مجموع در مرکز خرید دبی فستیوال بیش از ۵۰۰ فروشگاه مختلف وجود دارد. کاربران علاوه بر بازید از فروشگاه‌ها و خرید کالاهای مورد نیاز خود می‌توانند برای صرف ناهار، شام و یا میان وعده به یکی از ۵۶ رستوران و کافی شاپی که در محوطه مجتمع خرید مشغول به فعالیت هستند مراجعه کنند. در این رستوران‌ها انواع غذاهای محلی و بین المللی زیر نظر مجموعه‌ای از مجرب‌ترین سرآشپز ها طبخ می‌شود و افراد می‌توانند متناسب با هر سلیقه‌ای، به یکی از آن‌ها مراجعه نمایند.
یکی از ویژگی‌های منحصربفرد مرکز خرید دبی فستیوال، وجود یک آبنمای بزرگ است که از پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌های لازم برای رقص نور و آب بهره می‌برد و کاربران می‌توانند با مراجعه به این مجتمع تجاری، به صورت رایگان به تماشای چنین صحنه‌هایی بپردازند. وجود این آبنما و فعالیت آن در ساعات مختلف روز باعث شده تا فضای داخلی دبی فستیوال مال با مراکز خرید دیگر متفاوت باشد.
مرکز خرید دبی فستیوال به معنی واقعی کلمه، یک مجتمع تفریحی است و خرید محصولات متفاوت، تنها بخشی از خدماتی است که در این مجموعه عرضه می‌شود. کاربران می‌توانند از امکانات سرگرمی و رفاهی که در این مجموعه وجود بهره مند شوند.
پردیس سینمایی هم یکی دیگر از جاذبه‌های تفریحی مرکز خرید دبی فستیوال سیتی است که کاربران زیادی را برای تماشای جدید‌ترین فیلم‌ها جذب خود کرده است. یک سالن مجهز بولینگ هم در این مجتمع تجاری تعبیه شه است و افراد می‌تواند پس از گشت و گذار و خرید، سرگرم بازی بولینگ شوند.
مرکز خرید دبی فستیوال
جهت تامین رفاه کاربرانی که دارای محدودیت‌های جسمی هستند هم صندلی چرخدار در مرکز خرید دبی فستیوال تعبیه شده است. همچنین کاربران می‌توانند برای حمل خرید‌های خود از کارکنان مجتمع که برای این کار در نظر گرفته شده‌اند، کمک بخواهند. این قبیل خدمات به صورت رایگان ارائه می‌شود و نیازی به پرداخت هزینه جداگانه وجود ندارد.
از دیگر مزایای مرکز خرید دبی فستیوال می‌توان به دسترسی آسان از تمامی نقاط شهر اشاره کرد. خدمات تاکسی سرویس هم در مرکز خرید دبی فستیوال مال ارائه می‌شود و کاربران نگرانی خاصی بابت رفت و آمد به این مجتمع تجاری نخواهند داشت. افرادی که با خودروی شخصی به اینجا آمده باشند هم می‌توانند از پارکینگ مجموعه استفاده نمایند. این پارکینگ ظرفیت پذیرش بیش از ۷۰۰۰ خودرو را دارد.

فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است