search
menu

بهترین سواحل دبی برای شنا، ورزش های آبی و آفتاب گرفتن

[ پنهان کردن ]
ساحل عمومی جمیرا
ساحل کایت
ساحل الممرز (Al Mamzar Beach)
ساحل قنتوت (Ghantoot Beach)
ساحل مرکاتو (Mercato)
ساحل د بیچ (The Beach)
ساحل برج العرب Burj Al Arab Beach
ساحل شراتون جمیرا Sheraton Jumeirah Beach
ساحل امم سقیم Umm Suqeim Beach
ساحل لامر La Mer Dubai
قوانین سواحل دبی
در چند سال اخیر سواحل متعدد دبی مقصد بسیاری از مسافران شده است و ساحل‌گردی یکی از مهمترین تفریحات دبی شناخته می‌شود.. شهر دبی به بیابان‌های سوزان و آسمان‌خراش‌های خیره‌کننده که در شب مانند نگینی در آسمان این شهر می‌درخشد معروف است اما در این میان دارای سواحل زیبایی نیز است. دبی دارای خط ساحلی طویل با ماسه‌های سفید و آبی نیلگون است که هر گردشگری را جذب خود می‌کند. در سواحل دبی امکانات متعددی برای گذراندن اوقاتی خوش در کنار خانواده و دوستان ارائه می‌شود مانند تخت‌ها و کابین‌های ساحلی. همچنین در کنار این سواحل رستوران و کامیون‌های غذایی نیز به چشم می‌خورد. علاوه بر این موارد دولت این کشور در تلاش است تا سواحل شادتر و زیباتر با امنیت بیشتری را برای گردشگران فراهم کند.

بهترین سواحل دبی برای شنا، ورزش های آبی و آفتاب گرفتن
در اینجا لیستی آماده کرده‌ایم از بهترین سواحل دبی برای گردش به همراه خانواده و دوستان:

ساحل عمومی جمیرا


بهترین سواحل دبی برای شنا، ورزش های آبی و آفتاب گرفتن
ساحل جمیرا یکی از قدیمی‌ترین و بهترین ساحل دبی است که می‌توانید در لیست خودتان بیاورید. این ساحل نه تنها برای گردشگران بلکه مورد علاقه مردم دبی نیز هست از این رو کودکان زیادی را در این ساحل مشغول بازی می‌بینید. این ساحل به طول ۳ کیلومتر طول دارد و به دو قسمت تقسیم شده است، قسمتی برای شنا و قسمتی برای ورزش‌های آّبی. ساحل عمومی جمیرا یکی از بهترین سواحل دبی در طول تابستان است. این ساحل دارای امکاناتی چون حمام‌های هوشمند و اینترنت رایگان است. تمیز بودن آب و شن‌های این ساحل باعث محبوبیت ساحل عمومی جمیرا در میان سواحل دبی است.
نکته: ساحلی عریض، مناسب برای کودکان

ساحل کایت


بهترین سواحل دبی برای شنا، ورزش های آبی و آفتاب گرفتن
کایت‌های زیبایی که در آسمان این ساحل به چشم می‌خورد دلیل نام‌گذاری این ساحل است. ساحل کایت یکی از بهترین ساحل‌ها برای ماجراجویان و علاقه‌مندان به ورزش‌های آبی است. در این ساحل می‌توانید ورزش‌های آّبی زیادی مانند کایاک سواری، کایت بوردینگ و اسکی روی آب را تجربه کنید اگر به ورزش‌های آبی علاقه ندارید می‌توانید از مسیر پیاده‌روی که به طول ۱۴ کیلومتر در سراسر ساحل کشیده شده استفاده کنید یا روی شن‌های نرم این ساحل به تماشای منظره‌ی زیبا از برج العرب و رقص بادبادک‌های رنگارنگ بنشینید. در ساحل کایت کامیون‌های مواد غذایی زیادی به چشم می‌خورد که بهترین فینگرفود ها را سرو می‌کنند.

ساحل الممرز (Al Mamzar Beach)


ساحل الممرز با شن‌های سفید و درخشان حال هوایی همچون سواحل استوایی دارد. پارک الممرز دارای ۵ ساحل است که سرتاسر آن تحت نظارت نگهبان و گارد ساحلی است از این رو ساحل الممرز دارای امنیت بالایی است. بیش از ۱۰۰۰ درخت زیبای نخل منظره‌ی سرسبزی را به این ساحل در میان انبوهی از آسمان‌خراش‌ها بخشیده. امکانات متعددی چون باربیکیو و مکان‌هایی برای پیک نیک در اکثر سواحل ایده آل وجود دارد. نکته‌ی جالب این ساحل این است که در روزهای دوشنبه و چهارشنبه به طور اختصاصی برای بانوان باز است.

ساحل قنتوت (Ghantoot Beach)


یکی از زیباترین سواحل اختصاصی دبی و تحت نظارت هتل Golden Tulip Al Jazira است اما ۷ کیلومتر از این ساحل بدون مانع و برای عموم آزاد است. ساحلی زیبا با شن‌ها طلایی و امکاناتی برای ورزش‌های آبی متنوع مانند جت اسکی، کایت‌سواری. اسکی روی آب است. در ساحل قنتوت با منظره زیبایی از کشتی‌هایی که اسکله مارینا پهلوگرفته‌اند می‌توانید محیط آرام و خصوصی را تجربه کنید که اغلب در سواحل عمومی دبی وجود ندارد.
نکته: هنگام ورود مبلغی به عنوان ورودی باید پرداخت کنید.

ساحل مرکاتو (Mercato)


ساحل مرکاتو دارای سنگ‌های قیمتی پنهان است که تنها مردم محلی دبی از آن اطلاع دارند. در این ساحل توریست‌های زیادی را نمی‌بینید از این رو ساحلی آرام و مناسب برای داشتن اوغاتی خوش به دور از هیاهو و شلوغی است. این ساحل دارای مسیر پیاده‌روی زیبایی است که بهترین مکان برای دویدن و ورزش‌های صبحگاهی است. اگر به کتاب خواندن در فضایی آرام علاقه‌مند هستید ساحل مرکاتو با داشتن امکاناتی چون نیمکت و کتابخانه بهترین مکان برای شماست. اما اگر از قدم زدن در مراکز خرید لذت می‌برید می‌توانید به مرکاتومال که در پشت ساحل قرار دارد بروید.
ویژگی: فضایی آرام با دسترسی مناسب به مرکز خرید مرکاتو

ساحل د بیچ (The Beach)


مجتمع ساحلی د بیچ در اقامتگاه ساحلی جمیرا قرار دارد و مردم محلی این ساحل را به عنوان JBR می‌شناسند. ساحل د بیچ ساحلی است با تمام امکانات برای همه‌ی اعضای خانواده، امکاناتی نظیر رستوران، مراکز خرید، زمین‌های بازی برای کودکان و هر آنچه برای یک روز عالی در ساحل نیاز دارید مانند دوش و تخت‌های ساحلی را فراهم می‌کند.
ویژگی: سرگرمی و فعالیت‌های ساحلی

ساحل برج العرب Burj Al Arab Beach


بهترین سواحل دبی برای شنا، ورزش های آبی و آفتاب گرفتن
این ساحل نام خود را به دلیل مجاورت با برج العرب گرفته است و چون این برج یکی از ساختمان‌های معروف دبی است از این رو همیشه جمعیت زیادی را در حال عکس گرفتن در ساحل این برج خواهید دید. ساحل برج العرب، ساحلی عمومی است و بهترین منظره از برج را به نمایش می‌گذارد. اگر به دنبال فضایی شاداب‌تر و شلوغ‌تر هستید می‌توانید به ساحل کایت که در مجاورت این ساحل است بروید.
ویژگی: چشم‌اندازی زیبا به برج به همراه غروب آفتاب.

ساحل شراتون جمیرا Sheraton Jumeirah Beach


اقامتگاه‌های ساحل شرایتون جمیرا دارای رتبه‌ی برتر در میان سواحل خصوصی را دارد. ورود به ساحل برای مهمانان هتل شراتون جمیرا رایگان است و برای غیر مهمانان در صورت تهیه بلیط امکان‌پذیر است. در این ساحل می‌توانید ورزش‌های آبی چون پاراسل، اسکی روی آب، ماهیگیری و بانانا سواری را امتحان کنید. اما اگر به ریلکس کردن احتیاج دارید می‌توانید در کابین‌های زیبای این ساحل استراحت کنید یا حمام آفتاب بگیرید.
ویژگی: ساحل لوکس اختصاصی با امکانات و ورزش‌های آبی متعدد

ساحل امم سقیم Umm Suqeim Beach


ساحل به دلیل چشم‌انداز زیبا به غروب آفتاب، برای عکاسی بسیار محبوب است. ساحل امم سقیم یکی از بهترین سواحل دبی در شب است از امکانات جالب این ساحل می‌توان به امکان شنا در شب هم اشاره کرد. این ساحل که در مجاورت پارکی با همین نام قرار دارد به برج العرب هم دید دارد. اگر نیاز به آرامش دارید این ساحل به نسبت آرام است زیرا تعداد رستوران‌ها زیاد نیست و به نسبت ساحل بکرتری برای گردش است.
ویژگی: منظره‌ای زیبا از غروب آفتاب

ساحل لامر La Mer Dubai


بهترین سواحل دبی برای شنا، ورزش های آبی و آفتاب گرفتن
این ساحل که به تازگی ساخته شده داری معماری مدرن و فضای هنری که فضای متفاوتی برای استراحت به دور از جنب و جوش شهر فراهم می‌کند. این ساحل با کلبه و دیوارهای رنگی که توسط نقاشان محلی طراحی شده بک گراند زیبایی برای عکس‌های شما می‌سازد. این ساحل با داشتن کافه، رستوران، سرگرمی و فعالیت‌های متنوع ساحلی گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند. در این ساحل با محوطه‌ی بازی هیجان‌انگیز به اسم هوا هوا (Hawa Hawa) و پارک آبی نگران کودکان خود نباشید.
ویژگی: ساحلی دلپذیر با معماری رنگارنگ

قوانین سواحل دبی


اگر با خرید بلیط هواپیما دبی راهی این شهر زیبای امارات متحده عربی شدید، برای استفاده از سواحل این شهر، بهتر است این قواعد را رعایت کنید تا با مشکل روبرو نشوید.
لباس مناسب
فقط در محدوده ساحل از لباس شنا استفاده کنید
از رفتن به قسمت‌هایی که در روزهای مشخصی به زنان اختصاص داده شده خودداری کنید.
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است