search
menu

مراکز خرید دبی

[ پنهان کردن ]
مرکز خرید دبی یا دبی مال
مرکز خرید اوت لت امارات
مرکز خرید امارات
سیتی سنتر دیره
مرکز خرید برجمان
مرکز خرید ابن بطوطه
مرکز خرید فستیوال سیتی مال دبی
مرکز خرید سیتی سنتر میردف دبی
مرکز خرید مرکاتو دبی
مراکز خرید دبی از جمله جاذبه های گردشگری و از انگیزه‌های سفر به دبی و امارات متحده عربی هستند. مراکز خرید دبی در تمام طول سال میزبان گردشگرانی هستند که برای خرید کالاهای روز دنیا به آنها سر می‌زنند. همچنین در بازه زمانی جشنواره خرید دبی، مراکز خرید دبی به گل سر سبد صنعت گردشگری امارات متحده عربی تبدیل می‌شود.
در این نوشته با برخی از مشهورترین مراکز خرید دبی آشنا می‌شویم:

مرکز خرید دبی یا دبی مال


مرکز خرید دبی یا دبی مال (The Dubai Mall) مشهورترین و بزرگترین مرکز خرید دبی به شمار می‌رود. مرکز خرید دبی با بیش از ۱۲۰۰ فروشگاه بخشی از مجموعه عظیم موسوم به پایین شهر (downtown) دبی است. مرکز خرید دبی یکی از بزرگترین مراکز خرید و فروشگاه‌های آسیا و جهان به شمار می‌رود.
نشانی:
Financial Center Rd, Along Sheik zayed road, next to burj khalifa tower - Dubai - United Arab Emirates
مراکز خرید دبی

مرکز خرید اوت لت امارات


مرکز خرید اوت لت امارات (Dubai Outlet Mall) از مراکز خرید بزرگ دبی است و ۲۴۰ مرکز خرید (اوت لت) و ۱۲۰۰ برند مختلف را در خود جای داده است. در این مرکز خرید برای ۴۰۰۰ خودرو فضای پارکینگ در نظر گرفته شده است و برندهای مشهور جهان در فروشگاه‌های آن عرضه می‌شوند.
نشانی:
Route 66 - Dubai - Al Ain Rd - Dubai - United Arab Emirates

مرکز خرید امارات


مرکز خرید امارات (Mall of the Emirates) دیگر مرکز خرید بزرگ و مشهور دبی است که بالغ بر ۷۰۰۰ فروشگاه، کافه، رستوران و مراکز خدماتی جانبی دارد و می تواند ۸ هزار خودرو را در پارکینگ خود جای دهد. مرکز خرید امارات همچنین دارای یک پیست اسکی سرپوشیده و پارک زمستانی و همچنین یک ایستگاه متروی ویژه خود است.
نشانی:
Sheikh Zayed Rd - Dubai - United Arab Emirates

سیتی سنتر دیره


مرکز خرید سیتی سنتر دیره (City Centre Deira) از مراکز خرید با سابقه دبی به شمار می‌رود که در بافت قدیمی‌تر شهر جای گرفته است. مرکز خرید سیتی سنتر ۳۷۰ فروشگاه دارد و علاوه بر بخش‌های فروش، دارای سینما و زمین بازی کودکان هم هست.
نشانی:
8th St - Dubai - United Arab Emirates

مرکز خرید برجمان


مرکز خرید برجمان (BurJuman) یکی از قدیمی‌ترین مراکز خرید دبی است. در مرکز خرید برجمان، علاوه بر ۳۰۰ فروشگاه، دفاتر تجاری و هتل نیز وجود دارد. مرکز خرید ۴ طبقه برجمان بیش از ۳۰۰۰ خودرو را نیز در پارکینگ خود جای می‌دهد.
نشانی:
Khalid Bin Al Waleed Rd - Dubai - United Arab Emirates

مرکز خرید ابن بطوطه


مرکز خرید ابن بطوطه (Ibn Battuta Mall) در بزرگراه شیخ زاید قرار گرفته و بیش از ۲۷۰ فروشگاه، ۵۰ رستوران و چند سینما دارد و بیش از ۲ هزار خودرو را در پارکینگ خود میزبانی می‌کند. مرکز خرید ابن بطوطه با الهام از سفرهای این جهانگرد عرب به کشورهای مختلف، از تم و عناصر فرهنگی کشورهایی که او به آنها سفر کرده، در طراحی خود بهره برده است.
نشانی:
Sheikh Zayed Rd - Dubai - United Arab Emirates
مراکز خرید دبی

مرکز خرید فستیوال سیتی مال دبی


مرکز خرید فستیوال سیتی مال دبی (Dubai Festival City Mall) در نزدیکی رود کریک (Creek) قرار گرفته و چشم اندازی دیدنی و دلنشین، از این منطقه را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. برخی از معتبر‌ترین برند‌های دنیا در زمینه لوازم خانگی، پوشاک و قطعات الکترونیکی محصولات خود را در مرکز خرید فستیوال سیتی مال دبی عرضه می‌کنند که همین مورد، یکی از دلایل استقبال گسترده کاربران از این مرکز خرید می‌باشد.
نشانی:
Festival Boulevard- Dubai - United Arab Emirates
مراکز خرید دبی

مرکز خرید سیتی سنتر میردف دبی


مرکز خرید سیتی سنتر میردف دبی (City Center Mirdif) واقع در یکی از مناطق قدیمی شهر دبی به همین نام (میردف) می‌باشد. این مرکز خرید با میزبانی از برند‌های معتبری همچون Zara، Mango و Hamleys، به عنوان یکی از پرتردد ترین مراکز تجاری شهر شناخته می‌شود. کاربران می‌توانند پس از خرید، وقت خود را در مراکز سرگرمی این مجتمع مانند قسمت مخصوص بازی کودکان و یا فودکورت های متعدد، سپری کنند.
نشانی:
Sheikh Mohammed Bin Zayed Rd - Dubai - United Arab Emirates

مرکز خرید مرکاتو دبی


مرکز خرید مرکاتو دبی (Mercato Shopping Mall) توسط معماری ایتالیایی طراحی شده که یادآور دوره رنسانس در قاره اروپا می‌باشد. معمار این مجتمع تجاری که یکی از بهترین مراکز خرید دبی است، تلاش کرده تا گوشه‌ای از تاریخ و هنر کشور ایتالیا را در طراحی نما‌های داخلی و خارجی مرکز خرید مرکاتو دبی به نمایش بگذارد. بنابراین زمانی که از شهر دبی (با فرهنگ و معماری شرقی) به این مجتمع تجاری وارد می‌شوید، نباید از مشاهده معماری دوره رنسانس شگفت زده شوید!
نشانی: Jumeirah Beach Rd - Dubai - United Arab Emirates

فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است