search
menu

بهترین زمان سفر به کیش

[ پنهان کردن ]
جزیره کیش؛ نگین آب‌های ایران
بهترین زمان سفر به کیش چه موعدی است؟
بهترین زمان برای سفری ارزان‌تر و شاد
چند نکته در مورد تابستان‎ های کیش که خوب است بدانید
بهترین زمان برای تفریحات ورزشی چه موقعی است؟
مناسب‌های مختلف و ایام تعطیل در کیش
چند نکته طلایی درباره سفر به کیش
کیش با آن دریای زلال و آسمان تمیزش جایی عالی برای فرار از شلوغی شهر است. جزیره‌ای که با داشتن ده‌ها جای تفریحی، مراکز خرید متنوع، هتل‌های مجلل و آب و هوای مطلوب به عنوان یکی از پرطرفدارترین مقاصد ایران شناخته می‌شود. ولی قبل از اینکه کیش را برای سفر انتخاب کنیم بد نیست تا درباره آب و هوای آن در فصول مختلف آگاه باشیم. در این مقاله از سفرمارکت می‌خواهیم به بهترین زمان سفر به کیش بپردازیم و در این باره اطلاعات مفیدی به شما بدهیم. اگر هم قصد سفر به این جزیره را دارید، می‌توانید رزرو بلیط هواپیما خود را از ما بخواهید. همچنین تورهای کیش ما با بهترین قیمت در نظر گرفته‌ شده‌اند تا سفری خاطره‌انگیز را برایتان رقم بزنند.
بهترین زمان سفر به کیش


جزیره کیش؛ نگین آب‌های ایران


در جنوبی‌ترین نقطه ایران و درست در میان آب‌های خلیج همیشه فارس جزیره‌ای دوست‌داشتنی وجود دارد که همه ما آن را به عنوان کیش می‌شناسیم. این جزیره جان می‌دهد برای تفریحات آبی! غواصی، شاتل، بنانا، اسکی روی آب، شنا و غیره تنها بخشی از تفریحات جزیره کیش شناخته می‌شود. تفریحاتی که در اوج تنوع شور و هیجان را به گردشگران هدیه می‌دهند. البته از ساحل ماسه‌ای داغ کیش نیز نمی‌توان غافل شد. ساحلی تمیز که همچون فرشی از طلا در کنار دریای آبی پهن شده است و پابرهنه قدم زدن در آن عالمی دارد! در سواحل کیش می‌توانید کلاب‌های دریایی برای غواصی، شنا و غیره را پیدا کنید. همچنین اگر دوست داشته باشید می‌توانید والیبال ساحلی و یا فوتبال ساحلی را در کیش تجربه کنید. فراموش نکنید کخ کافه‌ها و رستوران‌های آنجا با آن خوراکی‌های خوشمزه‌شان حسابی شما را غافگیر می‌کنند. پس بد نیست تا برای یک وعده غذای لذیذ هم که شده به یکی از رستوران‌های ساحلی بروید و خود را به یک پرس غذای دریایی مهمان کنید.
وجود مراکز خرید کیش نیز یکی دیگر از جاذبه‌های این جزیره است. پاساژهای کیش کم نیستند و هرکدام با عرضه بهترین برندهای روز دنیا اجناسی مطلوب را در اختیار مشتریان قرار می‌دهند. شما با هر سلیقه‌ای که باشید و هر بودجه‌ای که داشته باشید، می‌توانید در کیش به خرید کردن مشغول شوید و از خریدتان راضی باشید. همچنین در بعضی ایام سال تخفیفات عالی برای مسافران در نظر گرفته می‌شود که نمی‌توان از آن‌ها گذشت! هتل های کیش نیز هرکدام با امکانات مطلوب خود به مسافران سرویس‎‌دهی می‌کنند. شما هر بودجه‌ای که داشته باشید می‌توانید هتل و یا خانه مسافر مناسب را پیدا کرده و نگران اسکان خود نباشید. با وجود این همه جذابیت و امکانات مگر می‌شود از سفر به کیش گذشت؟ قطعا نه! اما سوال اصلی این است؛ بهترین زمان سفر به کیش چه موقعی است؟

بهترین زمان سفر به کیش چه موعدی است؟


کیش به دلیل قرار گرفتن در میان دریا آب و هوایی گرم و شرجی دارد. به همین دلیل اکثر مسافران اواخر زمستان و فصل بهار را برای سفر به این جزیره مرجانی انتخاب می‌کنند. با این که در نیمه دوم سال (مخصوصا زمستان) شاهد بیشترین بارش باران هستیم، ولی گرمای هوا اصلا شما را آزار نمی‌دهد. همچنین فصل بهار یکی از پرطرفدارترین ایام برای سفر به کیش است. در این موعد تعطیلات نوروز بیشترین حجم از گردشگران را به سمت کیش می‌کشاند که باعث شلوغی آنجا می‌شود. پس در نظر داشته باشید که در فصول زمستان و بهار شاهد افزایش قیمت‎ بلیط هواپیما، هتل و دیگر خدمات خواهید بود. لازم به یادآوری است که نیمه دوم سال (مخصوصا زمستان) و بهار بهترین زمان از نظر آب و هوایی برای سفر به کیش است. پس اگر نگران مطلوب بودن آب و هوا هستید، این زمان را برای سفرتان انتخاب کنید.

بهترین زمان برای سفری ارزان‌تر و شاد


اگر می‌خواهید با بودجه‌ای نه چندان زیاد به جزیره سفر کنید، بهترین زمان سفر به کیش تابستان است. این موعد به دلیل گرمای هوا کمتر مورد توجه گردشگران قرار می‌گیرد، ولی دلیل نمی‌شود که از سفر به آنجا گذشت. در تابستان قیمت بلیط هواپیما و رزرو هتل در کیش نسبت به زمستان و بهار کاهش می‌یابد. به همین دلیل زمان خوبی برای یک سفر به صرفه است. ولی در نظر داشته باشید در این زمان گرمای هوا آزاردهنده است و در طول روز برای گشت و گذار محدودیت خواهید داشت.
ولی آنچه که تابستان‌های کیش را پرشور و هیجان کرده فستیوال‌های پر شور و هیجان آن است. در این زمان جشنوراه‌های شاد و تخفیفات مراکز خرید بیش از قبل مورد توجه قرار می‌گیرد. پس اگر شیفته شرکت در کنسرت‌ها و برنامه‌های شاد هستید، تابستان را برای سفر به کیش انتخاب کنید. همچنین در این موعد می‌توانید شب‌ها به گشت و گذار در مراکز خرید مشغول شوید و با تخفیف بیشتر خرید کنید. لازم است یادآوری کنیم که گردش در تابستان‌های کیش فقط به خرید و شرکت در فستیوال ختم نمی‌شود. شاید جالب باشد که بدانید نقطه‌ای در کیش وجود دارد که در تمام ایام سال برف دارد! برف آن هم در جزیره کیش شاید باورنکردنی باشد، ولی واقعا صحت دارد! مجتمع گردشگری و تفریحی پنگوئن نیز یکی از آن جاهای مهیجی است که در تابستان حسابی شما را سرگرم می‌کند. این مرکز تفریحی که یکی از مهم‌ترین دیدنی های کیش است، صرفا به تفریحات زمستانی پرداخته و حسابی شما را سرگرم می‌کند. پیست اسکی، اسنوبرد، رستوران برفی، دیواره یخی، پارک سافاری، پیست اتومبیل‌رانی و ده‌ها تفریح دیگر در مجتمع پنگوئن وجود دارد که مورد استقبال مسافران قرار می‌گیرد. پس اگر در تابستان راهی کیش شدید نگران گرمای هوا نباشید، چرا که با برف این جزیره حسابی خنک می‌شوید!
بهترین زمان سفر به کیش

چند نکته در مورد تابستان‎ های کیش که خوب است بدانید


- شرجی بودن هوا را در تابستان های کیش در نظر داشته باشید.
- ممکن است بعضی از تفریحات به دلیل گرما در طول روز سرویس‌دهی نداشته باشند، پس از قبل استعلام بگیرید.
- در تابستان های کیش بیشترین کارناوال‌های شبانه و جُنگ‌ها برگزار می‌شوند.
- در این ایام از حضور در پارک‌ های آبی کیش غافل نشوید.
- با شرکت در مسابقه‌ها (مانند جشنواره عکس) شانس خود را امتحان کنید و جایزه ببرید.
- اکران فیلم‌های روز را دست ندهید و در فضایی خنک فیلم ببینید.
- کنسرت‌ها و اجراهای شاد در کیش حسابی شما را به وجد می‌آورند؛ حتما در آن‌ها شرکت کنید.
- در بعضی مواقع بلیط کنسرت‌ها با تخفیف زیاد به فروش می‌رسند که طرفداران زیادی هم دارند.

بهترین زمان برای تفریحات ورزشی چه موقعی است؟


تقریبا تمام سال بهترین زمان برای سفر به کیش برای تفریحات ورزشی است. این جزیره چهار فصل در تمام روزهای سال میزبان خوبی برای تفریحات مورد علاقه شما است. شنا و تفریحات آبی در کیش کاری است که تقریبا در تمام ایام می‌توانید انجام دهید. ولی آنچه که باید در نظر بگیرید شرایط آب و هوا است. در فصل تابستان شاهد بیشترین رطوبت در جزیره هستیم، به همین دلیل شاید بخواهید تا زمان خنک‌تری را برای تفریح انتخاب کنید. پیشنهاد ما به شما این است که برای انجام هرگونه تفریح نیمه دوم سال را در نظر بگیرید. فصل پاییز به دلیل قیمت‌های مناسب، جمعیت نه چندان زیاد و هوای نسبتا مطلوب انتخاب خوبی برای انجام تفریحات است. حتی اگر در نیمه روز از گرمای هوا اذیت شوید هم می‎توانید با یک شنای جانانه حال و هوای خود را عوض کنید. همچنین به دلیل خلوت بودن مکان‌های تفریحی این امکان وجود دارد تا زودتر ماجراجویتان را آغاز کنید و کمتر در نوبت باشید.

مناسب‌های مختلف و ایام تعطیل در کیش


اکنون که با بهترین زمان سفر به کیش آشنا شدید، بد نیست تا درباره سفر به این جزیره در تعطیلات مناسبتی هم بیشتر بدانید. در ماه‌های مختلف سال مناسبت‌ها و رویدادهای ملی و مذهبی بر روند سفر به کیش تاثیر می‌‌گذارند. در تعطیلات مناسبتی ملی و مذهبی سفر به این جزیره رونق بیشتری پیدا می‌کند و شاهد تردد مسافران بیشتری هستیم. لذا اگر به دنبال مقصدی خلوت هستید، مناسبت‌ها و تعطیلات خاص زمان خوبی برای سفر به کیش نیست. ناگفته نماند که در ایام رحلت ائمه جُنگ‌های شادی تعطیل می‌شوند و امکان حضور در فستیوال‌های شبانه نیست. لذا توصیه می‌کنیم که قبل از راهی شدن در این ایام وضعیت برنامه‌های مورد نظر را بررسی کنید.
بهترین زمان سفر به کیش

چند نکته طلایی درباره سفر به کیش


- در هنگام سفر به کیش در فصل تابستان شرجی بودن هوا را در نظر بگیرید.
- حتما از چند هفته قبل از راهی شدن بلیط هواپیما و هتل خود را رزرو کنید.
- چند روز قبل از راهی شدن در ایام تعطیل بلیط تفریحات مورد نظر را از سایت‌های معتبر خریداری کنید.
- تور کیش یکی از بهترین گزینه‌ها برای کاهش مخارج سفر در هر فصلی است.
کلام پایانی
همانگونه که در این مقاله متوجه شدید بهترین زمان سفر به کیش بسته به عوامل مختلف می‌تواند متفاوت باشد. ولی همواره شاهد این هستیم که اکثر گردشگران نیمه دو سال را برای سفر به این جزیره انتخاب می‌کنند. فراموش نکنید که سفر به کیش در تمام ایام سال خاطره‌انگیز خواهد بود و به یکی از بهترین سفرهایتان تبدیل خواهد شد. لازم به یادآوری است که اگر شما هم دوست دارید تا به کیش سفر کنید، می‌توانید رزرو بلیط هواپیمای خود را از ما بخواهید. همچنین با انواع تور کیش در کنار شما هستیم تا تکرارنشدنی‌ترین لحظات را برایتان رقم بزنیم.
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است