search
menu

برج ایفل کیش

[ پنهان کردن ]
برج ایفل کیش
افتتاح برج ایفل کیش
برج ایفل کیش کجا قرار دارد؟
امکانات رفاهی برج ایفل کیش
چطور و کی به برج ایفل برویم؟
هدف از ساخت برج ایفل
چه اماکن و جاذبه های گردشگری در نزدیکی برج ایفل کیش می توانید بازدید کنید؟
کدام هتل ها در نزدیکی برج ایفل کیش در دسترس و نزدیک هستند؟
رستوران های نزدیک به برج ایفل کیش برای سرو غذا کدام ها هستند؟

برج ایفل کیش


جزیره زیبای کیش بدلیل دارا بودن جاذبه های طبیعی و گردشگری فراوان، همواره مقصد سفر گردشگران بسیار زیادی از داخل و خارج کشور بوده است. یکی از جدیدترین و زیباترین جاذبه های گردشگری جزیره برج ایفل کیش است. جالب است بدانید که برج ایفل کیش که کاملا با برج ایفل پاریس شبیه سازی شده است در بازار پردیس ۱ یکی از بهترین مراکز خرید کیش قرار دارد. برج ایفل کیش با استقبال زیادی از گردشگرانی که بلیط هواپیما کیش را خریداری می‌کنند مواجه شد در ادامه به شناخت هرچه بیشتر برج ایفل کیش می پردازیم.

برج ایفل کیش

افتتاح برج ایفل کیش


برج ایفل کیش در شهریور ماه سال ۱۳۹۷ مصادف با عید غدیر طی ۵ ماه کار مدام و با به‌کارگیری ۴۰۰۰ هزار قطعه فلزی پازل گونه و ۳۲ هزار قطعه پیچ و ‌مهره و به وزن کلی تقریباً ۳۵ تن و ارتفاع ۳۰ متر با رعایت کلیه موارد فنی از جمله نصب صاعقه گیر و نصب میله ارت و رنگ آمیزی با استحکام بالای ۲۵۰ میکرون جهت دوام بیشتر سازه در برابر آب و هوای شرجی کیش افتتاح گردید. لازم به ذکر است که برج ایفل کیش با سرمایه گذاری بخش خصوصی با هزینه ای بالغ بر ۱۳ میلیارد ریال ساخته شده است تا تداعی گر برج ایفل پاریس باشد.

برج ایفل کیش کجا قرار دارد؟


برج ایفل کیش که طرح زیبای آن از برج ایفل فرانسه الهام گرفته شده است، در طول شب با وجود نور افشانی های متنوع از جاذبه های گردشگری دیدنی جزیره کیش محسوب می شود. در واقع برج ایفل کیش در محوطه بازار پردیس که از بزرگترین و محبوب ترین بازار های جزیره کیش با داشتن ۲۰۰ واحد تجاری است، قرار دارد و زیبایی خاصی به محوطه بازار بخشیده است.

امکانات رفاهی برج ایفل کیش


بازار ها و مراکز تجاری مختلفی مانند بازار پردیس کیش در اطراف برج ایفل کیش وجود دارند. افرادی که برای خرید به این محدوده بازار پردیس می ‌روند، به راحتی می ‌توانند از برج ایفل کیش نیز دیدن کنند. همچنین انواع اغذیه ‌فروشی‌ ها و مغازه‌ های خوراکی مختلف در اطراف برج مشغول بکار هستند. بد نیست بدانید که برج ایفل کیش با ۳۰ متر ارتفاع برعکس برج ایفل فرانسه که داخل آن نمایشگاه و آسانسور دارد، هیچ مورد خاصی ندارد. در حقیقت در داخل برج ایفل کیش فضای کافی برای ورود افراد وجود ندارد.

چطور و کی به برج ایفل برویم؟


اگر بلیط هواپیما خریداری کردید تا به جزیره کیش برید و از این برج زیبا دیدن کنید بهتر است بدانید برای رفتن به برج ایفل کیش می ‌توانید از تاکسی استفاده کنید. کافی است که به مرکز خرید پردیس ۱ بروید. همچنین می ‌توانید با ماشین شخصی خود و یک پرس و جوی ساده به آدرس بلوار فردوسی، روبروی پارک هنگام، مرکز خرید پردیس ۱ بروید. ساعت بازدید برج ایفل کیش در هر زمان که مایل باشید می‌توانید به دیدن این برج بروید. اما جالب‌ترین زمان برای بازدید از برج ایفل کیش شب است.

هدف از ساخت برج ایفل


جالب است بدانید که برج ایفل کیش با هدف ایجاد جاذبه ای جدید در نوع تبلیغ و مارکتینگ با نوآوری و خلاقیت خاص ساخته شده است. از طرفی دیگر ساخت نماد برج ایفل فرصتی برای جذب گردشگر به سمت بازار پردیس یک محسوب می شود. بد نیست بدانید که ایجاد چنین نمادهایی در کشور های مختلف و مناطق توریستی را کاری مرسوم و متداول است.

چه اماکن و جاذبه های گردشگری در نزدیکی برج ایفل کیش می توانید بازدید کنید؟


فاصله تا قلعه وحشت کیش: ۲ دقیقه با ماشین
فاصله تا اسکله تفریحی قدیمی کیش: ۴ دقیقه با ماشین
فاصله تا مرکز خرید تجاری کیش: ۴ دقیقه با ماشین
فاصله تا پارک شهر کیش: ۵ دقیقه با ماشین
فاصله تا صخره خرچنگ های کیش: ۵ دقیقه با ماشین
برای اطلاعات بیشتر برای برنامه ریزی سفر به کیش می‌توانید راهنمای سفر به کیش را مطالعه کنید.

کدام هتل ها در نزدیکی برج ایفل کیش در دسترس و نزدیک هستند؟


هتل بزرگ داریوش کیش
هتل پارس شایان کیش
هتل پرشین کیش
هتل شایگان کیش
هتل ایران کیش

رستوران های نزدیک به برج ایفل کیش برای سرو غذا کدام ها هستند؟


رستوران پیکولو
کافه رستوران ضیافه
فست فود همبرگر خوشمزه
رستوران میر مهنا
رستوران باران
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است