search
menu
تورنتو keyboard_arrow_down close

تورنتو

hotel
هتل های تورنتو ۱۵

درباره تورنتو

تورنتو (Toronto) پرجمعیت‌ترین شهر کانادا و مرکز استان اونتاریوی کانادا است. تورنتو به عنوان شهری ۳ میلیون نفری، یک شهر مشهور و بین المللی در حوزه امور مالی، هنر و رویدادهای فرهنگی در آمریکای شمالی است. تورنتو اکنون به عنوان یکی از شهرهای چندفرهنگی جهان شناخته می‌شود. شهر تورنتو دارای اختلاف ساعت زمانی منفی ۸:۳۰ دقیقه‌ای با تهران است.

تاریخچه تورنتو


تورنتو و مناطق شمالی کانادا، زمانی محل شکار جانوران مختلف برای پوستشان (خز) بودند. اما با رشد جمعیت، صنعت و شهر نشینی، تورنتو و مناطق پیرامونی آن تبدیل به شهرهای نوظهور آمریکای شمالی شدند. اما رشد ناگهانی این منطقه پس از جنگ جهانی دوم با ورود مهاجران اروپایی ناشی از جنگ رخ داد.
تورنتو
تورنتو که پیش از سال ۱۸۳۴ با نام یورک شناخته می‌شد، در سال ۱۸۶۷ به عنوان مرکز استان اونتاریو انتخاب شد. تورنتو که در کنار دریاچه اوتناریو و در نزدیکی ساحل شرقی آمریکای شمالی قرار گرفته از دیرباز محل عبور مهاجران به کانادا و آمریکای شمالی بوده است. ساختار اجتماعی چند فرهنگی آن هم محصول این موقعیت راهبردی است. اکنون نزدیک به ۲۰۰ قومیت مختلف با ۱۶۰ زبان محلی در تورنتو و حومه آن زندگی می‌کنند.

جاهای دیدنی تورنتو


تورنتو شهری صنعتی و مدرن است که همزمان از طبیعت شگفت انگیز آمریکای شمالی هم بهره‌مند است. دریاچه‌های زیبا، جنگ‌های طبیعی و حیات وحشی که شما آنها را بسیار نزدیک به خود می‌بینید. از سوی دیگر تورنتو شهری است که توانسته از فرهنگ‌های متنوع و مدرنیسم بهره ببرد و جاذبه‌های شهری متنوعی را ایجاد کند.
تورنتو
موزه سلطنتی اونتاریو، باغ وحش تورنتو با ۵ هزار جانور، گالری هنر اونتاریو، موزه گاردینر و موزه هنر مدرن تورنتو از جمله مکان‌های دیدنی تورنتو هستند. مراکز خریدی مانند کوئین وست و هاربور فرانت و مکان‌هایی مانند برج سی ان و تالار بزرگ شهر از دیگر جاهای دیدنی شهر تورنتو هستند.

بهترین زمان سفر به تورنتو


بهترین فصل‌های تورنتو از نظر آب و هوایی، بهار و پاییز است. زیرا دما در این فصل‌ها، در متعادل‌ترین شکل ممکن است. اما اگر می‌توانید سرمای سخت را تحمل کنید، می‌توانید با سفر در زمستان، در هزینه‌هایتان صرفه‌جویی کنید.



دیدنی های تورنتو